uimahallissa kävijät hoi...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko siellä uimahallissa saunoissa mitään peflettejä(kerttis sellasia vaikka)
Siitä on monen monta vuotta ku oon uimahallissa käyny eikä silloin ainakaan ollut!
 
Vaasan uimahallissa pitää olla oma perslätti mukana / vastaavasti voi ostaa kassalta...
Tropiclandiassa (kylpylä ) on talon puolesta..

Varmempaa on ottaa oma mukaan. ainakin varuuksi..
 
Ei oo!!! Itellänikin oli pitkä tauko. Kylpylässä olin käynyt ja kun siellä oli kertakäyttöpefletit niin kuvittelin että hallissakin. Eipä ollut. Ota vaikka toinen pyyhe mukaan jos ei peflettiä ole.
 
meillä tuolla kylpylässä on vain kertiksiä ja oikein kielletty omien vienti tiloihin hygienia syistä.ruksilla omat pefletit vedetty yli kuvassa.ja onhan ne jos oikein tarkkaan miettii..kuinka moni muistaa kumpi puoli oli persusta vasten ja kumpi laudetta... :)
 

Yhteistyössä