Tuli mieleen tämmönen, ku eilen uimahallissa ihastelin pientä tyttöä, joka osas hienosti jo uida, vaikka ikää ei varmasti ollut kuin max 3 vuotta =)
Meillä poika oppi kolmivuotiaana polkemaan pyörällä ilman apurattaita (ja siis todella niin, että crosssailee ihan metsäteillä & skeittirampeilla ja "vetelee kekejä")
Tyttö on vissiin oppinu kaikki taidot n. ikätasossaan, ei aikasin eikä myöhään
Meillä poika oppi kolmivuotiaana polkemaan pyörällä ilman apurattaita (ja siis todella niin, että crosssailee ihan metsäteillä & skeittirampeilla ja "vetelee kekejä")
Tyttö on vissiin oppinu kaikki taidot n. ikätasossaan, ei aikasin eikä myöhään