Uimahalliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekakertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekakertaa

Vieras
ajattelin huomenna lähteä 3v kanssa ensimmäistä kertaa uimahalliin (mäkelänrinteeseen) ja mietin että MITÄ MUKAAN??? itse oon ollut viimeeksi varmaan 20 vuotta sitten koulun kanssa uimahallissa =)
tarviiko ipanan kanssa jotain välineitä/varusteita? kellukkeet? saako mitään uimaliivejä tai renkaita edes viedä? tää on eksoottisempaa kuin lentomatkailu meille.. ;-)
vinkkejä kaivataan, kiitti!!

[QUOTE="alkup.";25890066]6E eikä ees saippuaa =) =)[/QUOTE]

Minulle opiskelijana on halpa kuin mikä, mutta silti vähän yllätyin, ettei edes saippuaa ollut. Kuitenkin siellä on höyrysauna ja poreallas.. :D Luulisi, että silloin olisi myös saippuaa tarjolla.

Niin ja mikäli teillä on pitkät hiukset, niin hiukset kiinni altaaseen mennessä. Ja älä sitten sheivaile sääriä suihkutiloissa, koska se kirvoittaa monen palstalaisen hermoja. :D

[QUOTE="vieras";25890120]Niin ja mikäli teillä on pitkät hiukset, niin hiukset kiinni altaaseen mennessä. Ja älä sitten sheivaile sääriä suihkutiloissa, koska se kirvoittaa monen palstalaisen hermoja. :D[/QUOTE]

Saatika alapäätä. Hyi helvetti, ei ollut kyllä tuossa uimahallissa, mutta eräässä toisessa, jossa jouduin vastikään todistamaan p**ukarvojen sheivausta. :x

[QUOTE="vieras";25890095]Minulle opiskelijana on halpa kuin mikä, mutta silti vähän yllätyin, ettei edes saippuaa ollut. Kuitenkin siellä on höyrysauna ja poreallas.. :D Luulisi, että silloin olisi myös saippuaa tarjolla.[/QUOTE]

Kylpylän ja uimahallin ero on juurikin tässä. Uimahalliin viedään omat pesuaineet, pyyhkeet ja pefletit. Kylpylässä on pesuaineita ja joskus pyyhkeetkin, tai ainakin ne voi vuokrata, ja peflettejä telineessä. Ja hinta ilman alennuksia merkittävästi korkeampi.

Lapsen kanssa huomattavasti kivempi halli on Vuosaaressa, siellä erilaisia altaita ja pitkä ihana vesiliukumäki:)eikä yhtään niin ruuhkaisa kuin Mäkelänrinne.

Lapselle pillimehu tms joka pitää hänet paikoillaan, kunnes saat itsesi puettua.

Uima-avut voit ottaa mukaan ja kysyä kassalla, saako niitä käyttää.

Jos lapsi on vilkasta sorttia, pue itsesi ennen lasta. Ettei tarvitse nakuna juosta uima-altaalle ;)

[QUOTE="vieras";25890191]Lapselle pillimehu tms joka pitää hänet paikoillaan, kunnes saat itsesi puettua.

Uima-avut voit ottaa mukaan ja kysyä kassalla, saako niitä käyttää.

Jos lapsi on vilkasta sorttia, pue itsesi ennen lasta. Ettei tarvitse nakuna juosta uima-altaalle ;)[/QUOTE]

todella hyvät vinkit!! on aikasta vilkas ja pillimehu on meillä uusi juttu, antaa mulle ainakin 1 minuutin aikaa pukea =D
ehkäpä se vuosaari sitten on parempi - kurkkaan pääseekö metrolla suoraan!

Yhteistyössä