viikinsaari

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko tampereen viikinsaari kiva paikka perheelle jossa 3 alle kouluikästä lasta? ite oon käyny siellä vuosia sitten ja sillon ei tullut katsottua paikkaa lastennäkökulmasta;)
 
Odotas kun etsin sinulle viikinsaaren keskiviikko-ohjelman.

Tiistaisin
http://www.tampere.fi/kulttuuri/palvelut/viikinsaari/taidepajat.html

keskiviikkoisin
http://www.tampere.fi/kulttuuri/palvelut/viikinsaari/lastenpaivat.html
 
http://www.tampere.fi/kulttuuri/palvelut/viikinsaari/index.html

Kerran ollaan käyty ja onhan se parempi kuin ei mitään.Kannattaa se kokeilla jos ei ole koskaan käynyt.Viime vuosina enemmän panostaneet siihen ja tuotu kaikkea lisää esim mini golf mahdollisuus.
 

Yhteistyössä