V
vieras
Vieras
onko tampereen viikinsaari kiva paikka perheelle jossa 3 alle kouluikästä lasta? ite oon käyny siellä vuosia sitten ja sillon ei tullut katsottua paikkaa lastennäkökulmasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Silloin kun mä olen siellä käynyt sata vuotta sitten niin aika köyhää oli se tarjonta.Lapsille sentän oli jotain mut en muista tarkalleen mitä.