kuntosalilla kävijät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuntoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolme kertaa viikossa oon treenannut tai siis treenasin noin kolme vuotta, mut nyt on joku laiskuus iskenyt... Välipäivinä sitten oon harrastanut aerobista liikuntaa, käynyt lenkillä, pyöräilees tai juoksemassa. Olisihan niitä lepopäiviä hyvä pitää, mutta mä en edelleen pysty siis kun oon kotona muuten niin sitä liikuntaa ei hirveesti tule (mitä nyt pihatöitä ja lapsen perässä juoksemista) mutta siis tuntuu, että tarviin päivittäin liikuntaa tai tulee ihan "tunkkainen" olo.

Liityin just paikalliseen http://www.cmsclub.fi/sivu.php clubiin ja sain sieltä kunto suunnitelman omiin tarpeisiini. Viikkoon on merkitty 3 lepo päivää. Mut käyn lenkillä tai poljen tolla crosstrainerilla kotona silloin kotona. Mulla on merkitty ke, la ja su lepopäiviks. Vuoropäivinä airobista- ja kuntosaliliikuntaa. Vaihtelen kyllä noita lepopäiviä itse ja teen vähän enemmän mitä ohjeessa on neuvottu.

3 kertaa viikossa käyn,ja se vähän vaihtelee työvuorojen mukaan että käynkö perättäisinä päivinä vai pidänkö välipäiviä..on monesti kyllä tullu käytyä kolme päivää putkeenkin,nyt otin välipäiville mukaan kotona crossarilla polkemisen

Yhteistyössä