Laihduttajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Käyttekö kerran viikossa vaakalla vai miten? Oon käynyt kuntosalilla, ja kun käyn joka aamu vaakalla niin paino on vaan noussu, pitäs varmaan ottaa mittanauha käyttöö, rupee vaan masentaa jos ton salin johdosta paino nousee

Mä en käy salilla, Method Draine Slimin avulla pudotin 6 kiloa, jätin rasvat ja sokerin pois ja käyn päivittäin rattaitten kans lenkillä. Tosta sali ja painonnousu asiasta, niin silloin joskus, kun kävin salilla, mulle sanottiin, että ei kannata tuijottaa sitä vaakaa, paino ei välttämättä putoa, koska lihakset painaa enemmän kuin rasva. Kyllä sen peilistä huomaat, onko muutosta tapahtunut... Korjatkaa, jos olen väärässä... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:
Mä en käy salilla, Method Draine Slimin avulla pudotin 6 kiloa, jätin rasvat ja sokerin pois ja käyn päivittäin rattaitten kans lenkillä. Tosta sali ja painonnousu asiasta, niin silloin joskus, kun kävin salilla, mulle sanottiin, että ei kannata tuijottaa sitä vaakaa, paino ei välttämättä putoa, koska lihakset painaa enemmän kuin rasva. Kyllä sen peilistä huomaat, onko muutosta tapahtunut... Korjatkaa, jos olen väärässä... :p

Oikeassa olet... Kannattaa tosiaan ennemmin katsoa mittanauhaa ja peiliä kuin painoa.

Yhteistyössä