Kunnioitus puuttuu-muuta naiset IN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surunmurtama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka rouva:
Kyllähän se 10 kg vaikutta ulkonäköön paljonkin. itseäni kans ällöttää kun mies on lihonu about 15 kg ja mässää vaan vaikka tosiasiat on tiedossa miten pitäis syödä, liikkua yms. kukaan muu perheestä ei oo lihava siis minä ja kolme lasta ollaan hoikkia, vain mies paisuu kun on laiska ja ruoka maistuu turhan hyvin. Jep. suoraan sanottuna ei seksi kiinnosta lihapullan kans. [
/qu

Kuule lähetä se lihapulla minulle, kun minä niin pidän lihapullista namm....
Niin minä lähetän sinulle kuivunutta ja hyvinriippuvaa lihaa;)

Molemmat, minä sekä mies olen laihduttu 10 kg. Minä jo aiemmin. Olen synnyttänyt kolme lasta, lasten jälken lihonut joka kerran ja sitten saanut painoni tiputettua takaisin, nyt taidan painaa jopa hieman vähemmän kuin ensimmäistä lasta alkaessani odottamaan.
Mies ei koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään negatiivista, kun olin painavampi, päinvastoin aina on sanonut, että olen sopiva hänelle. Minua tosin inhotti hieman, kun mieheni oli 10 kg painavampi, ikäänkuin olisi miehelläni ollut silloin rinnat, eli rintalihaksiin kertyi rasvaa.
Kävimme kävelemässä ja mies urheilemassa, mutta kun hänelle maistui ruoka ja juomakin niin hyvin, ettei vain päässyt laihtumaan. Mistä sai kimmokkeen laihtua. Haukuin yksi kaunis päivä riipputissiseksi, kun kertoi, että oli käynyt kavereiden kanssa muutaman kerran strippareita katsomassa. Hakuin ulkonäköä sen verran hyvin sen jälkeen, ettei ruoka muutamaan kuukauteen miehelle maistunut. Nyt ei roiku rinnat.

Yhteistyössä