lady in red

• Viestiketjun aloittaja Huvittava tilanne
  • Ensimmäinen viesti
Huvittava tilanne
Minulla on tilanne joka on suorastaan jo huvittava.Eli olen rakastunut.Tosin tämä minun rakkauteni kohde asuu Atlantin tuolla puolen ja en ole häntä koskaan elävänä nähnyt,tunnen hänet vain erään chat-sivun kautta.Olen myös onnellisesti naimisissa ja meillä on lapsia.Rakastan miestäni enkä häntä vaihtaisi mihinkään tai keneenkään.Liittomme on hyvä ja toimiva.
Tämä nettiystäväni on minua hieman vanhempi ja hänen kanssaan jutellessaan minusta tuntuu kuin olisin ainoa nainen maailmassa.Olemme oman mieheni kanssa olleet jo useamman vuoden yhdessä ja tuntuu että meillä menee aika tasasen tappavasti.Ei enää ole liiemmilti hellittelyä,ei suukkoja ja halauksia ohimennen emmekä enään hellittele toisiamme samalla tavalla kuin ennen.Tiedän että jossain vaiheessa se arkikin astuu kuvioihin mukaan ja meillä tuota arkea on ollut jo muutama vuosi.Nyt kun kohtasin tämän nettituttavuuden niin minäkin olen muutunut.Mieheni kerran ihmetteli kun oikein hehkuin iloisuutta.Tämä nettituttavuus kehuu minua,on kiinnostunut tekemisistäni ja haluaa keksustella kanssani pitkään netissä.Emme ole mitään yksityiskohtia elämästämme antaneet toisillemme ja haluammekin pitää asian niin koska johan sen järkikin sanoo ettemme koskaan kohtaa.
Toisaalta tuntuu väärältä etten ole kertonut perheestäni hänelle mitään mutta toisaalta haluan pitää nämä kaksi asiaa erillään toisistaan.Ja ehkä haluan että minua kohdellaan välillä muunakin kuin vaimona ja äitinä.
En ole voinnut tätä kenellekkään kaverillenikaan kertoa koska he eivät välttämättä ymmärrä.Minusta kuitenkin tuntuu ihanalta ja odotan aina sitä hetkeä kun törmäämme taas netissä.Siihenkin voi välillä mennä viikko jopa kaksi.Emme koskaan sovi seuraavia "tapaamisia".Mitä mieltä te olette tälläisesta nettituttavuudesta?Teenkä mielestänne miestäni kohtaan väärin?Hän kyllä tietää että chattailen tämän miehen kanssa,mutta hän ei tiedä että olen nyt iahstunut häneen ja että kutsumme toisiamme välillä hellittelynimillä.Hän luulee että keskustelemme vain joka päiviäisistä ja arkisista asioista.Niinkuin alussa olikin.

Kuulostaa kyllä paljon enemmän vaihtelun ja jännityksen hakemiselta elämään ja huomiosta nauttimiselta kuin rakkaudelta. Ja aika viatonta se kai netissä on silloin tällöin chattailla, mutta tiedät tietenkin itsekin, että siellä toisessa päässä voi olla ihan mitä vaan.

piippi
:p anna mennä vaan jos saat iloa elämään tästä tämmöisestä.Ketään et kuitenkaan "vahingoita".Pidä nyt vain omana salaisuutena olisihan tuo todella loukkaavaa ja inhottavaa miehellesi jos hän saisi selvää että kuhertelet jonkun kanssa ja jopa "rakastunut"olet(mitä kyllä vaikea uskoa...) ;) pidä hauskaa vain!

Mun mielestä ihastumiset kuuluu elämään ja pitkässä suhteessa niitä erittäin todennäköisesti tulee jossain vaiheessa. Ihastumisissa ja flirtissäkään ei mielestäni ole mitään haittaa, kunhan tietää omat rajansa parisuhteessaan. No jos ihastuminen muuttuukin rakastumiseksi eikä enää olekaan varma, että onko se oma könsikäs kotona sittenkään paras mahdollinen vai voisiko elämä tarjota jotain täydellisempää ja hienompaa, niin silloin täytyy ottaa järki käteen, koska kaikki on jännittävää alussa... No, tämän sinä tunnut oikein hyvin jo tiedostavan, joten en näe nettituttavuudesta mitään suurta haittaa. Mielestäni voit ihan hyvin pitää oman pienen salaisuutesi siitä, millaisia keskusteluja käytte. Ei aviomiehelleen tarvitse olla tilivelvollinen kaikista omista ajatuksistaan ja mielikuvistaan, jokaisella on oikeus pitää ne itsellään!!! Enkä usko sellaista pyhimystä olevankaan, joka ei KOSKAAN ajattelisi mitään "syntistä".
No, jokainen tietenkin määrittelee itse omat rajansa siinä, mikä on pettämistä ja mikä ei. Jos jollekin chattailu on pettämistä niin olkoon sitten, se ei tarkoita sitä, että kaikkien tarvitsisi sitä sääntöä noudattaa

Minä luulen ettei jutulla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Sen sijaan uskon että jännitystä saatat hakea, ja vaihtelua elämään, missä sinällään ei ole mitään vikaa. Pikkuisen ihastunutkin saatat olla: et niinkään ehkä ihmiseen, vaan ajatukseen jonka itse päässäsi olet luonut, mielikuvaan jostakin hauskemmasta, ja jännemmästä kuin arki perheen kanssa. Joten siitä vaan niinkauan kuin hyvältä tuntuu. Mutta selvitä hyvä ihminen itsellesi, mikä se tunne on, ja miksi niin teet ennenkuin jatkat. ;)

Tunteella
Voi kuinka tuttu tunne myös minulle! Hyvin samantapainen tilanne täälläkin. Omasta mielestäni jokaisella saa olla oma salainen maailmansa. On ollut ihmeellistä kokea tämä, eikä sitä etukäteen voisi kuvitellakaan millaista se on. Helppoa on heristää ulkopuolisen sormea, mutta sitten jos omalle kohdalle sattuu, sitten vasta tietää...
Antoisia chatteja lady in red!

Yhteistyössä