Kunhan kerron, on niin uskomaton tyyppi että ois kiva tietää mitä rataa ajatukset kulkee...

Kaverilla, miespuolisella meni tuossa hetki sitten poikki tyttöystävänsä kanssa. Suhde oli jatkuvaa ylä- ja alamäkeä ja on-offia, lähinnä tyttöystävän tempausten takia. Tää kaveri lähti lastensa ja isänsä kanssa etelään viikoksi, jona aikana tyttöystävä jätti kaverin kissan hoitamatta (mun piti hakea kissa hoitoon huoltomiehen avustuksella), lääkkeensä syömättä, lähti koko reissun ajaks kauemmas toiseen kaupunkiin ryyppäämään vieraassa miesseurassa jonka takia sai potkut töistä.
Nyt kaveri oli kuulemma saanut viestin, että "ihmetyttää, miten rakkaus voi loppua niin pieneen juhlimiseen. itse sait kuitenkin tapailla ketä halusit ihan vapaasti" Ja mä tiedän satavarmasti että kaveri on "tapaillut" lastensa äitiä just sen verran kun lasten luokse haku vaatii, joitain "muita naisia" saattanu nähdä kaupassa käydessään ja kas, ehkä jutellut näiden tuttujen kanssa yms...
Mikäs häiriö tuolla naisella vois olla? Kuulostaako narsistilta? Musta vaan niin täysin uskomatonta että sanoo viikon ryyppyreissua pieneks juhlimiseks :whistle:
Miten voi olla noin sokea omalle toiminnalleen?
 
siihen voi ja usein liittyy jokin persoonallisuushäiriö. Maanisessa vaiheessa lähtee mopo käsistä, varsinkin kun jättää lääkkeetkin syömättä. Lääkkeet jää usein syömättä, kun "on niin hyvä olo, enhän mä niitä tarvitse". Moni bipolaaria sairastava saattaa tahtomattaankin pyrkiä hypomaaniseen tilaan, koska silloin on kaikista parhaimmassa voinnissa, tuntuu, että on elämänsä kunnossa.
 
vieras
vähä off topic mut ois kyl kiva jos pystyis nollaan pään noin täydellisesti... siis olla murehtimatta mistään ja "vähä juhlia" viikko :D

muuten en osaa kommentoida, kuulostaa aika uskomattomalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanileipuri:
bipolaari?
Se se on ainakin. Kuuluuko siihen myös toi omien sähläysten vähättely ja muiden syyttely? :|
Kuuluu! Ja ennuste on huono. Toivotaan että kaverisi pääsi eroon lopullisesti tuosta naisesta.
Kyllä mä luulen että pääsi tällä kertaa, kiitos tuon etelänreissun ku ei päässy taas pelastamaan "neitoa pulasta" eli ryyppyreissultansa. Ei enää ikävöi, on vaan vihanen miten häntä on kohdeltu. Enintään harmittelee sitä miten muuten kiva ihminen menee hukkaan kun ei saa elämäänsä järjestykseen vaikka kaverikin kuinka yritti auttaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanileipuri:
siihen voi ja usein liittyy jokin persoonallisuushäiriö. Maanisessa vaiheessa lähtee mopo käsistä, varsinkin kun jättää lääkkeetkin syömättä. Lääkkeet jää usein syömättä, kun "on niin hyvä olo, enhän mä niitä tarvitse". Moni bipolaaria sairastava saattaa tahtomattaankin pyrkiä hypomaaniseen tilaan, koska silloin on kaikista parhaimmassa voinnissa, tuntuu, että on elämänsä kunnossa.
Tuon mäkin oon joskus kuullu, ettei maniavaiheesta välttis edes tahdo eroon. Tämäkin tosiaan usein sano et lääkkeet tekee hänestä hitaan ja tylsistyneen. Ehkä normaalin???
Harmi vaan että tällasella ihmisellä saa lapsi olla luonaan senkin verran kuin tällä oli... :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanileipuri:
bipolaari?
Se se on ainakin. Kuuluuko siihen myös toi omien sähläysten vähättely ja muiden syyttely? :|
Kuuluu! Ja ennuste on huono. Toivotaan että kaverisi pääsi eroon lopullisesti tuosta naisesta.
Kyllä mä luulen että pääsi tällä kertaa, kiitos tuon etelänreissun ku ei päässy taas pelastamaan "neitoa pulasta" eli ryyppyreissultansa. Ei enää ikävöi, on vaan vihanen miten häntä on kohdeltu. Enintään harmittelee sitä miten muuten kiva ihminen menee hukkaan kun ei saa elämäänsä järjestykseen vaikka kaverikin kuinka yritti auttaa...
Kaverilla oli tuollainen mies jota hyysäsi, paapoi, ymmärsi ja otti aina takaisin, kunnes oli itse aivan loppu ja hermoraunio. Nuo ei ole kivoja ihmisiä! Kuvioon kuuluu että, yrittää ihan varmasti tulla vielä takaisin "kunnostautuneena". Saat nähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaverilla oli tuollainen mies jota hyysäsi, paapoi, ymmärsi ja otti aina takaisin, kunnes oli itse aivan loppu ja hermoraunio. Nuo ei ole kivoja ihmisiä! Kuvioon kuuluu että, yrittää ihan varmasti tulla vielä takaisin "kunnostautuneena". Saat nähdä.
Sen se teki jo suhteen aikana, "kunnostautui"... Paras oli kun eronsa jälkeen varotin kaveria et kohta se soittaa et on raskaana, niin eiköhän niin käyny. Luojan kiitos mimmi ei saanu aiemmin poistatettua kierukkaansa ja alotettua pillereitä, sillon ois varmaan raskaana ollutkin. Ainakin kohta. Harmi ettei kaverilla ollu pokkaa kysyä että "kenelle" :whistle: Vaan niin bilettää edelleen raskausepäilystä huolimatta...

 
jo on
mua kiinnostais ihan kauheasti teitää, millaiset miehet sekaantuu kuvailemasi kaltaisiin naisiin? tuosta naisestahan näkee kilometrien päähän, että se on hullu! millainen mies kattelee tuommoista menoa? oikeesti, mä haluan tietää.
ilmankos mä oon sinkkuna jo kuudetta vuotta, kun oon just päinvastainen. ja normaali. pitäis siis heittäytyä itsekkääksi, pettäväksi, mielisairaaksi sekopääksi niin jo ois vientiä. jei.
 
*****
etteköhän ota ensin bipolaarista (maanis-depressiivisyydestä) selkoa kunnolla ja siten rupea syyttelemään ja haukkumaan. itse elelen ihan tylsää normaalia ja tylsää elämää lasten kanssa itekseni, vaikka sairastan (olen hullu) bipolaaria...
 

Yhteistyössä