Kun tuntuu ettei mies edes halua auttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiki

Vieras
Minulla on ihana, huomaavainen, rakastava mies. Täydellinen isä ja ihana avomies.
Nyt kuitenkin olen kymmeniä kertoja kertonut että tahtoisin hellyyttä ja varsinkin kun supistaa niin auttaisi jos silittäisi selkää ja vatsaa. Mutta silti ei tee sitä pyytämättä :(
Tuntuu ettei välitä että kärvistelen meidän yhteisen rakkaudenhedelmän takia.
Vai pelkääkö koskettaa kun minusta tuntuu pahalta ? Ollaan tästä puhuttu monta kertaa ja on luvannut "muuttua" mutta mitään ei kuitenkaan lopullisesti tapahdu, saan muistuttaa samasta asiasta useasti ja nyt alan jo itse kyllästyä. Kärsin sitten kivut yksin ilman apua.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
mun mies ainakaan ei tajunnut paiajata ja silittää ja synnytys salissakin tuijotti vaan suu auki=)
Kai ne miehet menee jotenkin lukkoon vaan tollasesta kun naiseen sattuu=)

Minun mies saattaa pitää kättä vatsalla ja kun sanon että "nyt supistaa" niin refleksin omasesti nykäsee käden pois. :(

Mun mies luki kirjaa koko avautumisvaiheen ajan, minä kärvistelin sängyllä ihan omassa rauhassani.. :( Välillä saattoi katsoa supistuskäyrää ja todeta; Taitaa supistaa..ois tehnyt mieli sanoa jotain.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiki:
mun mies ainakaan ei tajunnut paiajata ja silittää ja synnytys salissakin tuijotti vaan suu auki=)

Minun mies saattaa pitää kättä vatsalla ja kun sanon että "nyt supistaa" niin refleksin omasesti nykäsee käden pois. :(

varmaan pelästyy...munkin mies oikeen kavahti aina kun se näki siit käyrästä et tulee supistus(välillä vähän irvistikin)

varmaan pelästyy...munkin mies oikeen kavahti aina kun se näki siit käyrästä et tulee supistus(välillä vähän irvistikin)

Onneksi olen vahva ja kestän kivut ilman apuakin. Olisi vaan niin kiva jos toinen edes yrittäisi auttaa.

Kannattaa tehdä miehelle tiettäväksi SELKEÄSTI, mitä siltä odottaa. Ei kannata sanoa että haluan että autat, koska mies ei tajua mitä kaikkea se tarkoittaa. vaan että kun mua supistaa, niin sinun pitää tulla ja hieroa tästä ja tästä ilman, että minun pitää itse pyytää.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Kannattaa tehdä miehelle tiettäväksi SELKEÄSTI, mitä siltä odottaa. Ei kannata sanoa että haluan että autat, koska mies ei tajua mitä kaikkea se tarkoittaa. vaan että kun mua supistaa, niin sinun pitää tulla ja hieroa tästä ja tästä ilman, että minun pitää itse pyytää.

Onko näin ? Kun minä olen kyllä sanonut että kovasti kaipaisin hellyyttä ja että tykkäisin jos auttaisi hieromalla supistusten aikana. Sit heti sen jälkeen jos supistaa ni saattaakin hieroa, mutta muutaman tunnin päästä tilanne on taas jo täysin sama - > Minua supistaa ja mies keskittyy johonkin muuhun.
miksei se sitte pysy siellä Kaalissa jos olen kertonut mitä haluan ?
Raivostuttavaa.

Onko näin ? Kun minä olen kyllä sanonut että kovasti kaipaisin hellyyttä ja että tykkäisin jos auttaisi hieromalla supistusten aikana. Sit heti sen jälkeen jos supistaa ni saattaakin hieroa, mutta muutaman tunnin päästä tilanne on taas jo täysin sama - > Minua supistaa ja mies keskittyy johonkin muuhun.
Raivostuttavaa.

Sun pitää sanoa, että sä haluat samaa asiaa pysyvästi, vielä muutaman tunnin jälkeenkin. Ja sanot, että sen verran pitäs viitsiä, kun sinä teet siinä kuitenkin ihan mittaamattoman arvokasta työtä, kun kannat lasta ja synnytät sen. :hug:

Minulla ei oo kyllä varaa valittaa kun mun mies hoivaa minua kaikin tavoin, PAITSI miks se ei voi hieroo vaikka pyydän? Siis silittelee ja hellii muuten mut kun on alaselkä kipeä raskausmuutosten takia niin vois hieroo. Minä ainakin tykkään hieroo mun miestä, miks se ei sit hiero minua...prkl.

Raivostuttavaa.

Sun pitää sanoa, että sä haluat samaa asiaa pysyvästi, vielä muutaman tunnin jälkeenkin. Ja sanot, että sen verran pitäs viitsiä, kun sinä teet siinä kuitenkin ihan mittaamattoman arvokasta työtä, kun kannat lasta ja synnytät sen. :hug:

Tuon päästä tuntuu ohjeet katoavan salaman nopeasti. Olen siitäkin sanonut useamman kerran että tästä olen joutunut sanomaan niin monta kertaa että ihan ärsyttää!
Mutta kun ei pysy niin ei. Minkäs teet.

Minulla on ihana, huomaavainen, rakastava mies. Täydellinen isä ja ihana avomies.
Nyt kuitenkin olen kymmeniä kertoja kertonut että tahtoisin hellyyttä ja varsinkin kun supistaa niin auttaisi jos silittäisi selkää ja vatsaa. Mutta silti ei tee sitä pyytämättä :(
Tuntuu ettei välitä että kärvistelen meidän yhteisen rakkaudenhedelmän takia.
Vai pelkääkö koskettaa kun minusta tuntuu pahalta ? Ollaan tästä puhuttu monta kertaa ja on luvannut "muuttua" mutta mitään ei kuitenkaan lopullisesti tapahdu, saan muistuttaa samasta asiasta useasti ja nyt alan jo itse kyllästyä. Kärsin sitten kivut yksin ilman apua.

Kyllä on sullakin ongelmat. Mun mies ei halunnut synnytysvalmennukseen eikä synnytykseen mukaan. Jos aikuinen ihminen ei halua tai huomaa jotain tehdä antaa olla. Jos joku teko ei tule spontaanisti toiselta, en minä sitä muistuttamalla tai käskemällä halua.
En minäkään huomaa/muista/halua tehdä kaikkea mitä mieheni minulta pyytää ja saan olla tällainen kuin olen!!!
Toinen synnytys tulossa ja en edes kysy miestäni synnytykseen, koska hän on sanonut jo ennen ekaa synnytystä että hän ei halua sinne tulle. Asia on ihan selvä molemmista.
Lopettakaa se miestenne pressaaminen ja keskittykää oleelliseen!

Yhteistyössä