mies sanois kyllä varmasti tai teksi selväks että ei kiinnosta..mut jos omalle kohalle aattelisin ni ja akan touhu ois mahotonta hermostuisin varmasti...ni seuraavaa iskukertaa akka voi koettaa mieheen mut ilman hampaita :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:mitä teet ??
Siis miehen muu työporukka vihjailee vähän väliä että tiedätkö sinä...
on yrittänyt ihan pokkana iskeä miestäsi sanotaan nyt vaikka saunaillassa tai pikkujouluissa.
Miehesi on kertonut sinulle kaiken.
Tällä naisella on aviokriisi menossa tuskin on oman miehensä kanssa tulevaisuutta.
Luotat mieheesi, mutta miten käyttäydyt sitä naista kohtaan.
Tulet törmäämään häneen vähän väliä kun käyt miehesi työpaikalla.
Tiedät myös sen että nainen aikoo mennä pitemmälle.
Sanotko jotain naiselle suoraan vai annatko asian edetä omalla painollaan ja toivot ettei miehesi hairahda...??
Auttakkee nyt... :/
On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.
:wave: mies sais suoraan sanoa. tulis sellainen olo jos vaimo menis sanoo ettei miestä haittaa vaan vaimo mustasukkainen. ja luottaisin puolisooni.Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Pistäsin ukon sanomaan.
Itseänikin ihmetytti ap:n kontrollikäynnit miehensä työpaikalla Olen mieheni kanssa samassa firmassa töissä, emmekä "roiku" toistemme työhuoneissa... luottaisin mieheni ymmärrykseen hoitaa hankala lähentelijä pois ilman, että menisin itse järjestämään kohtausta...Alkuperäinen kirjoittaja ihme kysymyksiä...:No miten se nyt liittyy mihinkään?Alkuperäinen kirjoittaja näin:Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.
On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.
Jos se mies on vaikka lähikaupan lihatiskillä töissä, ja vaimo ostaa sieltä ruokaa?
Tai käy hakemassa miehensä töistä iltapäivisin, koska ainoa auto on vaimolla?
Jos te ette käy toistenne työpaikoilla käyneet, tarkoittaako se, että kukaan ei käy? Mä olen käynyt mieheni työpaikalla pari kertaa, se on käynyt meillä töissä useamminkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itseänikin ihmetytti ap:n kontrollikäynnit miehensä työpaikalla Olen mieheni kanssa samassa firmassa töissä, emmekä "roiku" toistemme työhuoneissa... luottaisin mieheni ymmärrykseen hoitaa hankala lähentelijä pois ilman, että menisin itse järjestämään kohtausta...Alkuperäinen kirjoittaja ihme kysymyksiä...:No miten se nyt liittyy mihinkään?Alkuperäinen kirjoittaja näin:Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.
Jos se mies on vaikka lähikaupan lihatiskillä töissä, ja vaimo ostaa sieltä ruokaa?
Jos te ette käy toistenne työpaikoilla käyneet, tarkoittaako se, että kukaan ei käy? Mä olen käynyt mieheni työpaikalla pari kertaa, se on käynyt meillä töissä useamminkin.
Näin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Ei mun tarvitse mitään sanoa, mies sen tekee ilman mitään painostusta
Toi on hyvä asenne, pidä seAlkuperäinen kirjoittaja Mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itseänikin ihmetytti ap:n kontrollikäynnit miehensä työpaikalla Olen mieheni kanssa samassa firmassa töissä, emmekä "roiku" toistemme työhuoneissa... luottaisin mieheni ymmärrykseen hoitaa hankala lähentelijä pois ilman, että menisin itse järjestämään kohtausta...Alkuperäinen kirjoittaja ihme kysymyksiä...:No miten se nyt liittyy mihinkään?Alkuperäinen kirjoittaja näin:Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.
siis se on marketissa töissä..
ja me saadaan henkilökunta alennus..
mä en aijo kaupassa käyntiä lopettaa sen vuoksi..
ja päivän pohdittuani oon tullut siihen tulokseen että olkoon..
siinä yrittäkööt...
itsestään nainen tekee naurun alaisen...
ja jos mies hairahtaa (mitä tosin en usko) niin siinä menkööt...
=)
peesi! en todellakaan sanoisi mitään, mutta jos asiasta tulisi puhetta kertoisin mielipiteeni kyllä. Eli jos mies haluaa tuon naisen hän sit toimii sen mukaan, kannatan vapaa ehtoisia parisuhteita, enkä koskaan edes yrittäisi pitää miestä joka ei minua halua, ei minun olisi vaikea löytää uutta miestä jos tuo nykyinen ei haluaisi minua, toki en olisi iloinen jos hän päättäisi jonkun muun mukaan lähteä, mutta elämä on...eli käyttäytyisin naista kohtaan ystävällisen itsevarmasti ja iloisesti.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Riippuisi naisen suhtautumisesta tilanteessa, jossa osuisimme samaan paikkaan.
Saattaisin sanoa suoraan sen verran, mitä muutenkin olen mieltä omasta parisuhteestani:
Jos mieheni löytää minua paremman, niin en voi muuta kuin toivottaa parempaa loppuelämää ja onnea matkaan. Tähän mennessä ei ole ollut havaittavissa suurempaa intoa edes etsiä sitä parempaa tai kokeilla tarjolla olevia.
Joka tapauksessa käyttäytyisin ystävällisesti ja kohteliaasti, joskin ehkä hiukan viileästi.
Ainakaan en mulkoilisi, kyräilisi tai uhkailisi, sillähän antaisin sen kuvan että nainen on onnistunut yrityksissään edes sen verran, että tunnen oloni
jossain määrin uhatuksi.