Kun toinen nainen on ihastunut mieheesi....

joo
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Sun pitänee näyttää sille, että se on ihan surkea tapaus ja ettei sillä oo mitään mahista sun mieheen. Mä aianakin tekisin silleen, että laittasin itteni NIIN hyvännköseks. Ja sit antaisin mieheni suudella mua suulle ja oisin muutenkin niin ihana, että se ämmä näyttäs mun vierellä ihan tiskirätiltä.
Antaisit miehesi suudella sua, siis missä??? Miehesi työpaikalla vai? Kaikille miehille ei ole tärkeintä naisen ulkonäkö, tsori...Voi lapsi, sua.

 
harmis
kävin sanomassa ämmälle että se loppuu tai minä lopetan sen. no, sen verran epävakaa persoona oli että loppuihan se sitten. mies oli sanonu jo vaikka kuinka monta kertaa mutta ei se ämmä ottanu kuuleviin korviinsa.
 
äitee
Mulla on yks tuttu, joka aina kertoo MULLE kuinka ihana MUN mies on! Ja et hän niin tykkää siitä! Tiedän että ukko nauttii siitä toiselta saamasta huomiosta, mutta ei kuitenkaan menisi pidemmälle asioissa, ja jos menisikin, tietäisi menneensä.
Kun olemme kaikki 3 yhdessä, nautin täysin siitä että ukko on lähellä ja pussailee mua! Näytän kaikin konstein et meil on asiat hyvin ja siihen on turha tulla sorkkimaan!
 
Salama McQueen
Eipä siinä mitään ongelmaa pitäisi olla, jos kerran mieheen voi 100 % luottaa. Siinäpä h.oro tekee itsensä naurettavaksi vaan. :D Eli en tekisi mitään asialle, mies varmasti tekisi asianomaiselle selväksi, miten asia on.
 
m
Mä en ainakaan vaivautus sanomaan tälle naiselle mitään. Minusta näytät siinä oman epävarmuutesi ja mustasukkaisuutesi. En soisi hälle sitä iloa. Tietty eri juttu jos vaara on oikeasti olemassa. Oman miehen kohdalla mulla ei tulis sanottua just sen takia, että olen ihan 100% varma, että hän ei siihen peliin alkaisi. Hän ei pystyisi elämään itsensä kanssa sen jälkeen. Ja ennen kuin joku alkaa vänkäämään, että koskaan ei voi olla niin varma kenestänään, niin sanompa vain, että joidenkin ihmisten kohdalla heihin voi luottaa jopa enemmän kuin ihminen itseensä. Ja mun mies on sellainen. Ne ihmiset on ehkä harvassa kaiken kuulemani ja lukemani perusteella, mutta kyllä heitäkin on. Mutta siis takaisin aiheeseen, en vaivautus miellyttämään häntä, siis tätä toista naista, epävarmuudellani.
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mä en ainakaan vaivautus sanomaan tälle naiselle mitään. Minusta näytät siinä oman epävarmuutesi ja mustasukkaisuutesi. En soisi hälle sitä iloa. Tietty eri juttu jos vaara on oikeasti olemassa. Oman miehen kohdalla mulla ei tulis sanottua just sen takia, että olen ihan 100% varma, että hän ei siihen peliin alkaisi. Hän ei pystyisi elämään itsensä kanssa sen jälkeen. Ja ennen kuin joku alkaa vänkäämään, että koskaan ei voi olla niin varma kenestänään, niin sanompa vain, että joidenkin ihmisten kohdalla heihin voi luottaa jopa enemmän kuin ihminen itseensä. Ja mun mies on sellainen. Ne ihmiset on ehkä harvassa kaiken kuulemani ja lukemani perusteella, mutta kyllä heitäkin on. Mutta siis takaisin aiheeseen, en vaivautus miellyttämään häntä, siis tätä toista naista, epävarmuudellani.
100 % peesaan tämän kirjoittajan ajatuksia. Juuri näin.
 
Sille naikkoselle siun ei auta mennä näyttämään millään tavalla, että asia vaivaa. Ruppee luulemaan itteensä tärkeemmäks kun mitä on.

Mieheis sen sijaan älynnee itekin, että hänen on sanottava naikkoselle, että turhaan vonkaa? Ois ainakin viisainta älytä ja vähän äkkiä ittensä, sinun ja naikkosenkin takia. Aika paskamaistahan sekkii on, että antaa toisen roikkua eikä sano mittään - kyllähän sille naikkosellekin kaikesta huolimatta soisi hyvän, OMAN parisuhteen, mutta eihän se siihen pysty niin kauan kun miehessäis roikkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mitä teet ??

Siis miehen muu työporukka vihjailee vähän väliä että tiedätkö sinä...
on yrittänyt ihan pokkana iskeä miestäsi sanotaan nyt vaikka saunaillassa tai pikkujouluissa.

Miehesi on kertonut sinulle kaiken.
Tällä naisella on aviokriisi menossa tuskin on oman miehensä kanssa tulevaisuutta.

Luotat mieheesi, mutta miten käyttäydyt sitä naista kohtaan.
Tulet törmäämään häneen vähän väliä kun käyt miehesi työpaikalla.

Tiedät myös sen että nainen aikoo mennä pitemmälle.
Sanotko jotain naiselle suoraan vai annatko asian edetä omalla painollaan ja toivot ettei miehesi hairahda...??

Auttakkee nyt... :/
Meillä on ollut miehen kanssa tilanne, jossa miehen ex-hoito/ystävä sai pakkomielteen miehestäni.
Olimme samassa työpaikassa tämän naisen kanssa, ja kun hänelle selvisi, että hän on mieheni ex-hoito.

...siitäkö se soittelu ja mankuminen alkoi. Mieheni ei nähnyt asiassa ensin mitään ihmeellistä; sanoi vain että ystävällä on vaikeaa... :headwall: :headwall:

Minä marssin työpaikalla sitten eräänä päivänä tämän naisen työpisteeseen (kun hän oli edellisenä yönä taas soittanut miehelleni ja herättänyt meidät) ja haukuin hänet pystyyn ja vaadin jättämään meidät rauhaan.'

Eikö tämä nainen silti vielä kerrasn soittanut miehelleni ja itkenyt miten ilkeä minä olen kun noin hänet haukuin. :kieh: :kieh:

No, mies tajusi lopulta mistä on kyse, kun tämä naikkonen alkoi kyselemään, että olisiko heillä vielä mahdollisuuksia jos mieheni ei olisi minun kanssa...


...vihaan sanaa "hoito", mutta tuolle akalla en muuta sanaa keksi...

 
Äiti voi mennä sanomaan lapsen kavereille, että nyt loppuu tuo kiusaaminen, mutta jos vaimo menee sanomaan miestä piirittävälle naiselle, että lopetapa tuo, on jotain kyllä pielessä. Mies ei saa olla mikään iso lapsi, jonka asiat täytyy muiden hoitaa.
 
Mun miehellä oli ennen meidän tapaamista kans yks hoito. Se oli oikeesti ihan pimee akka... En jaksa alkaa edes kaikkee kertomaan, mut annoin sen olla, kun tiesin ettei miestäni kiinnosta! Kaikkea se yritti mutta eiköhän se ole nyt 10 vuodessa jo tajunnut :D
 
Vieras
no älä sinä vaan mene mitään sanomaan, teet itsesi ihan naurettavaksi. Ja luultavimmin tämä nainen siitä vaan lisää innostuu.
Miehesi asia on naiselle siitä sanoa. Minäkin kyllä hieman huolestuisin koska kuulostaa että miehesi tykkää tilanteesta.
 
Tintti
Minä luottaisin mieheeni. Ainakin tähän mennessä on ollut luottamukseni arvoinen vaikka jokusen kerran on jokunen naikkonen pörrännyt kimpussa ihan häiriöksi asti. Ihan suoraan on itse saanut sanottua naisille ettei todella ole kiinnostunut vaan elää onnellisessa avioliitossa. Minun mottoni on ettei miestä/naista voi vahtia ja pakolla itsellään pitää. Menee jos on mennäkseen. Itse pitää luoda semmoinen suhde mistä toinen ei tunne halua/tarvetta lähteä.

Jos tuo ei ole teillä selvää niin jutustelisin ukon kanssa ja kertoisin miltä tuo kaikki tuntuu. Sille toiselle naiselle en asiasta edes vaivautuisi asiasta puhumaan. Sehän vaan loisi hänelle sen mielikuvan, että hänellähän saattaisi ollakkin mahkuja miehesi suhteen.
 
mun mies KELE aikoinaan tapaili yhtä naista työn merkeissä, tai heillä oli semmonen markkinointi-jupakka, ja tää nainen oli aivan kusessa mun mieheen (silloiseen poikakaveriini).
yritti tosi törkeästi väliin, aina kyseli että joko te ootte eronnu, mikä minussa on parempaa kuin hänessä, jne. jne. soitteli ja viestitteli.
mies kiisti koko ajan kaiken ja vasta jälkeenpäin tunnusti että nainen oli yrittänyt häntä koko ajan täysillä. minä naisen vaistoilla tämän arvasin jo.

kyllä kieltämättä vetuttaa vieläkin kun mieheni oli niin hölmö ja valehteli mulle :kieh:
 
Jos mieheni olisi kertonut minulle kaiken, niin jos joskus tähän naiseen törmäisin niin voisin heittää jotain tyyliin "no mitenkäs se mun miehen iskeminen sujuu, sulla on kuulemma kova yritys päällä?" :LOL:

Todennäköisesti mun mies olisi jo itse sanonut tälle naiselle suorat sanat, mikäli tapahtuva olisi jatkuvaa.

En mä mitään näpit irti juttuja menisi sanomaan, sehän osoittaisi vain että pelkää että on mahdollista, että ukko hairahtaa. Ja ukostahan se on kiinni, miten iskuyritys onnaa.
 
Lisään vielä, että jos miestäsi huvittaa tämä tilanne niin voihan olla, että nainen on hänen silmissään niin huvittava ettei hän, siis miehesi voisi ikinä kuvitellakaan olevansa tästä kiinnostunut?

Että minkä näköinen se naikkonen on, ja jos on kerta miestäsi paljon vanhempikin niin ehkä ukkoasi ei tosiaankaan voisi vähempää kiinnostaa =)
 

Yhteistyössä