Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mitä teet ??
Siis miehen muu työporukka vihjailee vähän väliä että tiedätkö sinä...
on yrittänyt ihan pokkana iskeä miestäsi sanotaan nyt vaikka saunaillassa tai pikkujouluissa.
Miehesi on kertonut sinulle kaiken.
Tällä naisella on aviokriisi menossa tuskin on oman miehensä kanssa tulevaisuutta.
Luotat mieheesi, mutta miten käyttäydyt sitä naista kohtaan.
Tulet törmäämään häneen vähän väliä kun käyt miehesi työpaikalla.
Tiedät myös sen että nainen aikoo mennä pitemmälle.
Sanotko jotain naiselle suoraan vai annatko asian edetä omalla painollaan ja toivot ettei miehesi hairahda...??
Auttakkee nyt... :/
Meillä on ollut miehen kanssa tilanne, jossa miehen ex-hoito/ystävä sai pakkomielteen miehestäni.
Olimme samassa työpaikassa tämän naisen kanssa, ja kun hänelle selvisi, että hän on mieheni ex-hoito.
...siitäkö se soittelu ja mankuminen alkoi. Mieheni ei nähnyt asiassa ensin mitään ihmeellistä; sanoi vain että ystävällä on vaikeaa... :headwall: :headwall:
Minä marssin työpaikalla sitten eräänä päivänä tämän naisen työpisteeseen (kun hän oli edellisenä yönä taas soittanut miehelleni ja herättänyt meidät) ja haukuin hänet pystyyn ja vaadin jättämään meidät rauhaan.'
Eikö tämä nainen silti vielä kerrasn soittanut miehelleni ja itkenyt miten ilkeä minä olen kun noin hänet haukuin. :kieh: :kieh:
No, mies tajusi lopulta mistä on kyse, kun tämä naikkonen alkoi kyselemään, että olisiko heillä vielä mahdollisuuksia jos mieheni ei olisi minun kanssa...
...vihaan sanaa "hoito", mutta tuolle akalla en muuta sanaa keksi...