Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstan naisten KESKIMààràINEN koulutustaso ei vastaa suomalaisen nuoren naisen keskimààràistà koulutustasoa. tàmàhàn on ihan itsestààn selvà juttu, sorry vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstan naisten KESKIMààràINEN koulutustaso ei vastaa suomalaisen nuoren naisen keskimààràistà koulutustasoa. tàmàhàn on ihan itsestààn selvà juttu, sorry vaan
peesi, ei todellakaan vastaa! tuskin täällä kovin moni korkeasti koulutettu edes viihtyy..
käsittämätöntä uusavuttomuutta, ei osata itse hakea yksinkertaisintakaan tietoa!
miksi ihmeessä muuten itse täällä käyn.. en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstan naisten KESKIMààràINEN koulutustaso ei vastaa suomalaisen nuoren naisen keskimààràistà koulutustasoa. tàmàhàn on ihan itsestààn selvà juttu, sorry vaan
Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstan naisten KESKIMààràINEN koulutustaso ei vastaa suomalaisen nuoren naisen keskimààràistà koulutustasoa. tàmàhàn on ihan itsestààn selvà juttu, sorry vaan
joku on siis huyomannut saman kuin minäkin. Hyvä hyvä! Itse en uskaltanut sanoa ääneen, kun tulee kauhea ryöpytys.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ehkà tuo koulutustaso oli vààrà sana... korjaisin yleissivistystaso, oppimishalu, aktiivisuus ja elàmàn kokemukset sinàllààn.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerpele:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kaikkia ei vaan se kertakaikkiaan kiinnosta niin paljon että jaksas miettiä... Ja nyt en tarkota itteeni![]()
Mutta niin paljon kiinnostaa kuitenkin että sen haluaa tietää. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Ois kiva saada nyt esimerkki mikä on simppeli englanninkielinen lause että tietäisin kuulunko näihin ihmisiin jotka eivät ymmärrä.
Mutta siis itselläni lievä lukihäiriö ja ollut vaikea oppia englantia, vaikka olen sitä koulunkin ulkopuolella käynyt opiskelemassa.
Olen huomannut että joidenkin mielestä se on ihan kauhean hauskaa jos joku ei ole hyvä englannissa. Mutta kai he ovat sitten niin ylempänä esim. minua että on kiva naureskella...
Monilla asioilla on ihan pätevät syynsä. Esim. joku oppimishäiriö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:peesi, ei todellakaan vastaa! tuskin täällä kovin moni korkeasti koulutettu edes viihtyy..