Kun se nyt sitten olis poika *arrggg*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tyttö ja poika. Toisen jälkeen miehen mummo, äiti, oma mummoni ilmoitti ristiäisissä että onneksi seei tarvitse ristiäisiä enää pitää että nyt kun on tyttö JA poika niin eihän niitä lapsia silloin enempää tarvitse!! Ja aivan itse olimme ristiäiset järjestäneet, ystäväni oli apuna.

Nyt odotan kolmatta ja voitte vain uskoa mikä sota oli kun kyseiset ihmiset kuulivat. "Eikös myö sovittu että niitä lapsia ei enempää tarvitse kun jo kumpaakin sorttia on" Poika on tulossa mutta ei olla sitä kerrottu, suhtautuminen jos ei muutu niin ei ilmoiteta kyllä vauvan syntymisestäkään. Oma äitini on ollut iloinen meidän puolestamme.

Kieltämättä minusta tuntu kans vähän ihottavalta ku meidän viides lapsi synty ja oli poika.
Meillä on yks tyttö ja neljä poikaa.
Mut minua kans harmitti ku ihmiset onnitteli ja vähän säälitteli et olis nyt se tyttöki voinu kaverin jo saada...

Odotan nyt kuudetta ja toivon itsekkin tyttöä mut loppuisa sillä ei ole mitään merkitystä kumpiko on. Kunhan menis hyvin synnytystä myöten ja sekä kaikki muu.

Alkuperäinen kirjoittaja turha lapsi..:
Meillä tyttö ja poika. Toisen jälkeen miehen mummo, äiti, oma mummoni ilmoitti ristiäisissä että onneksi seei tarvitse ristiäisiä enää pitää että nyt kun on tyttö JA poika niin eihän niitä lapsia silloin enempää tarvitse!! Ja aivan itse olimme ristiäiset järjestäneet, ystäväni oli apuna.

Nyt odotan kolmatta ja voitte vain uskoa mikä sota oli kun kyseiset ihmiset kuulivat. "Eikös myö sovittu että niitä lapsia ei enempää tarvitse kun jo kumpaakin sorttia on" Poika on tulossa mutta ei olla sitä kerrottu, suhtautuminen jos ei muutu niin ei ilmoiteta kyllä vauvan syntymisestäkään. Oma äitini on ollut iloinen meidän puolestamme.

:o olen sanaton

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Kyllä vaistosin toisen poikanikin synnyttyä että monet vanhemmat ihmiset suhtautui vähän säälittelevästi kun kahden pojan äidiksi "jouduin". :snotty: Eivät suoraan sanoneet mutta sellaista kommenttia vaan heittivät että "nyt sinulla kyllä tekemistä riittää" ym. Ihankuin tytöissä ei sitten olisi yhtään tekemistä.

Nyt voi vielä korostua ihmisten säälittelyt jos kolmas poika tulisi.. kun vielä isätöntä lasta odotan.

No voin ''lohduttaa'' et meillä ne neljä poikaa ovat olleet vauvana paljon helpompia ku se ainokainen tyttö =)

Meilläkin kaksi tyttöä ja tutut ja jopa tuntemattomat (kuin myös ensimmäistä ultraa tehnyt lääkäri) ovat ilmaisseet, että joko he toivovat meille poikaa tai sitten he olettavat että me itse ainakin niin toivomme.

No miehellä olikin ensin ajatus että josko nyt poika, mutta viimeksi kun Nöttiäisestä puhui, niin hän puhui kyllä tytöstä. Ja mä ehdottomasti haluaisin ennemmin sen tytön :saint:

Meilläkin kaksi ihanaa tyttöä, nuorempi vasta 3kk ja mä jo jokunen yö sitten unissani synnytin tyttövauvan... Kyllä mä kieltämättä haluaisin vielä sen kolmannen (ja ehkä neljännen...) neitin, sellanen tyttötrio ja puhas akkavalta talossa!! :heart: :D
Niillä tytöillähän niitä poikia saa!! ehkä jossakin vaiheessa vähän liikaakin... ;)

Voi kun on tuttua tekstiä teillä! =(
Mä en kans ymmärrä miten ympärillä olevat tutut ja myös puolitutut saa noin julmasti nakella päin naamaa! Meillä on perheessä 4 tytärtä ja kaikki erittäin toivottuja. Mutta muille ei tunnu kelpaavan! Vaari odottanu toisesta lapsesta asti sitä poikaa. Ja mun ystävä jolla on tyttö-poika-tyttö, kolmannen lapsen syntymän jälkeen että ei osannut odottaa kumpaakaan, aivan sama kun on jo ennestään yksi kumpaakin!!!! Siinä vaiheessa minä siis odotin meidän kolmatta tyttöä. Typerästi sanottu. Ja tämä samainen ihminen ihmetteli tuttavaansa joka myöskin odotti kolmatta lastaan (entuudestaan tyttö ja poika) että miksi ihmeessä se alko tekeen vielä kolmannen kun on jo yksi kumpaakin!!!!!!!!!!!!

Mulle ärsyttävin tapaus sattui aika vasta kaupassa. Vieras kauppatäti alko tutkia mun jälkikasvua ja totesi että "tyttöjäkö kaikki? No vielä sinä sen pojan ehit tehä, nuori ihminen kun oot" ! OMG!

Yhteistyössä