V:n sikainfluenssa, no nyt se poika sitten tuli kipeeksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketutus

Vieras
Helekkarin sikainfluenssa! Pojalla iski nuha ja pikkaisen lämpöä, yskii tietty kans. En sano että kyseinen tauti hällä olis tai tulis, mutta mutta... Ite olen raskaana ja mulle sanottiin viimeksi että jos itellä tai lapsilla tulee flunssan oireita niin MÄ EN SAA MENNÄ NEUVOLAAN! Siis mitä helkkaria mä nyt teen. Huomenna olis neuvola, kuukauteen en oo käyny ja viimeks ei edes otettu pissatestiä kun ei "keretty". Saikulla olen ja se pitäisi huomenna jatkaa, mutta millä ihmeellä jos en kerran sinne saa mennä.
Tätä tää sikainfluenssa hysteria sitten teettää. ja raskausviikkoja 30.

Just luin jostain, että influenssa ei yleensä ala nuhalla... tai että siihen ylipäätään ei liity nuhaa.

Anyway... ei kuulosta influenssalta. Ihmiset on ihan sekaisin tuosta possunuhasta.

Pointti ei ollutkaan siinä että epäilisin pojalla olevan tota sikatautia, vaan siinä että mua on opastettu että nimenomaan jos on NUHAA, YSKÄÄ, KURKKUKIPUA TAI JOTAIN NOISTA (pelkka nuha siis riittää) niin neuvolan ovista ei saa mennä sisään, edes vaikka lapsi sairastaisi nuhaa kotona. Meidän tk:ssa on pikkaisen tätä hysteriaa muutenkin, kaikki ovet on lukittu mistä ennen on kuljettu läpi...

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
Ei kuullosta oireet sikainfluenssalta, joten itse ainakin menisin neuvolaan, enkä sanoisi että poika on kotona nuhaisena.

Tätä minäkin ajattelin, mutta sit on vielä yksi pieni ongelma, mihin saan pojan siksi aikaa, uskaltaako tuota päiväkotiin laittaa. Nyt siis tänään ollut kainalosta mitattuna 37.1, leikkii ihan ok, mutta on tukkoinen ja hieman väsyneempi eikä syö. Mitenkä te ton päiväkotiin laiton hoitaisitte?

mulle sanottiin että sikaflunssa alkaa paikkojen koolottamisella, ja sit nousee korkea kuume. ja alkaa hengitystie vaikeudet. pieni lämpö ym ei siis pitäisi olla sikalunssaa.

Mulla miehellä ollu ripulia viikon.Pari päivää sitte tuli lihassärkyä ja kauhee kurkkukipu.Oikeeta tukaa kahtoo,ku se kärsii iltaisin.Kuumetta ei vielä ainaskaa oo olllu.Pikkuveljellä ja iskällä samanlaiset oireet...Mies ei suostu menemään lääkärriin...Taijjanpa pakottaa sen,jossei kerta ees saa mennä neuvollaan,koska "kuolen" jossen saa käyä neuvolassa:D Pakko saaha aina jutella raskaudesta kaikkien mahd. tahojen kanssa,ku se niiiiiiin pelottaa!

on sit pienestä kiinni neuvolaan pääseminen. Pyydät jonkun hoitamaan, jos ei ole aamulla hoitokuntoinen ja menet sinne neuvolaan, etkä puhu pienestä rään valumisesta siellä mitään.

Yhteistyössä