MIKÄ pehmeäpaketti olis nyt sitten se mieluinen lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Täällä olen taas lukenut näitä ketjuja ja pohtinut et kannattaakohan niitä lahjoja sittenkään tehdä itse kummilapsille.
Haluaisin kutoa/virkata/ommella heille jotain pehmää. Mut mikä se nyt olis sellainen josta se lapsi tykkäis vai onko sellaista olemasakaan.
Onko ne villasukat sitten ihan ällöttäviä? Kaulahuivit? Mekko? Paita? Säärystimet? Ranteenlämmittimet?

Mistä teidän lapset ilahtuis ja tykkäis. Kertokaa ikä ja tyttö/poika.

Omalle 3-vuotiaalle tyttöselleni haluaisin ainakin säärystimet. :) Villasukat ovat tarpeellisia, mutta meillä ainakin niitä on jo riittämiin. Toki esim kauniille lapaset+pipo+villasukat -yhdistelmälle on AINA käyttöä.

Meidän lapset on aina tykänneet sukista, lapasista, pipoista, yöpuvuista ym. Kummallista, jos ei kelpaa. Tietysti jos sukkia on jo kaikki paikat täynnä, niin sitten ymmärrän.

Meidän lapset saivat viimejouluna tädiltä kaikki yöpuvut ja ovat niin mieluisia ettei niitä saa pestä :D

mä sanon et jos joku tekee niin se on aina kelvatta.
Meidän 5vuotias tyttö tykkä kaikista huiveista ja säärystimistä.Kassit,huopakorut.
Pojille onki vaikeampi tehdä. Paidat tai colleget. Joku räväkkä kangas niin aivan paras.
Mä voisin ottaa virkatun kassin.

Yhteistyössä