Kun parisuhteessa läheisyys on kortilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallamuspurkuna pimeässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tallamuspurkuna pimeässä

Vieras
Mitä tehdän kun läheisyys jää vähiin. Jo pelkästään sen takia että on kaksi pientä lasta niin päivät menevät heidän kanssa touhutessa. Ilta kun koittaa niin mies kaipaa omaa rauhaa telkun ääressä ja minä otan oman aikani sitten muissa askareissa.
Mies ei uskalla tehdä aloitetta seksin tai muunkaan suhteen vaan on sanonut että harrastetaan sitten kun minä olen valmis ( synnytyksen jälkeen tuottanut yhdyntä ongelmia ) ja minä taas en ole ikinä osannut kunnolla tehdä aloitusta. Pelkään kai torjuntaa.
Mutta joo, nyt en tarkoita seksiä vaan sellaista lähekkäin oloa. Vaikka ihan sylikkäin nukkumista tai muuta sellaista.
Jos mies tulee lähelle niin heti ajattelen että haluaa seksiä ja tulee hirmuiset suorituspaineet "kun pitäishän sitäki tehä". :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kannattaa varmaan puhua tilanteesta, miehesi on varmaan fiksu tyyppi, joten puhut tunteistasi; jo rupeaa solmut aukenemaan!

Ollaan me näistä puhuttu. Mutta ei tunnu ratkeavan.

Mä kans näkisin, et nukutte sylikkäin hellästi kainalossa aluks, niinkauan ku tarttee. Halitte ja pusitte. Kunnes se lämmin hyvä fiilis on pysyvää, kyl se sit siitä, rauhassa etenette.

mulla on se ongelma, et ku lapset on on ollu kaiken päivää mun kanssa enkä ole saanut siunaaman rauhaa, ni sit ku ne on saanu nukkumaan ni mun on tosi vaikea sietää et sit on mies kärttämässä huomioo (ei edes välttämättä seksiä), mä haluan vaan olla ihan rauhas hetken ennen ku menen nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja rauha:
mulla on se ongelma, et ku lapset on on ollu kaiken päivää mun kanssa enkä ole saanut siunaaman rauhaa, ni sit ku ne on saanu nukkumaan ni mun on tosi vaikea sietää et sit on mies kärttämässä huomioo (ei edes välttämättä seksiä), mä haluan vaan olla ihan rauhas hetken ennen ku menen nukkumaan.

Kuulostaa tutulle.

Yhteistyössä