Kun on sotkenut asiansa oikein kunnolla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saa haukkua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisiko lapsi mahdollista pitää? Eikö vakuutus, sinun tai maahantuojan, kata vahinkoja?

miten mä ikinä voisin elää niin kuin ei mitään jos toisella lapsellani ois salaa eri isä? Ei onnistumulta, ja samoten tiedän että mun mies jättäis mut heti kun kuulis mun pettäneen. Mahdollisuudet ovat siis abortti tai kahden lapsen yksinhuoltajuus. Tunnen itseni niin hyvin että tiedän etten jaksa yh:na.

No raha on vaan rahaa eli en nyt sitä miettisi. Tuon lapsiasian kanssa sitten eri homma. Itse pitäisin lapsen ja kertoisin miehelle mitä tein, erohan siitä varmaan tulisi mutta minkäs teet. Eron sattuessa mulle ja miehelle tulis jonkinlainen vuorosysteemi lapselle joka tapauksessa. Aikamoinen soppa kyllä mutta muista että kyllä sä pärjäät päätät mitä päätät..

Täsmääkö tuo rv 13 nyt siihen vieraan miehen kanssa olemiseen? Eli onko 100 varma, että lapsi tuon vieraan?

Pettäminen ei tietysti ole koskaan oikeutettua, mutta ymmärrän kyllä, kuinka pahalta tuntuu, ettei puoliso tue vaikeassa tilanteessa ja syyllistää vain. Melkein vertaisin tuota pettämiseen, on tuo nimittäin julma temppu puolisolta syyllistää toista.
Ihan samoin, jos vaikka perheessä lapsi kuolisi ja tukeisen sijaan, toinen syyttäisi toista, niin eihän siitä enää liiitto voi ennalleen tulla.

Eli onko teidän liitolla pysyvää pohjaa, vaikkei mitään vierasta miestä tai raskautta olisikaan?

Minä en tiedä noista aborttiasioista ja saako niitä enää näin myöhäisessä vaiheessa (ei varmaankaan?). Pystyisitkö aborttia tekemään ylipäätään? Ainahan on kuitenkin olemassa se pieni mahdollisuus, että olisikin miehesi.

Tsemppiä nyt kuitenkin ja yritä jaksaa.

En ole jaksanut laskea, olin vuoden ekalla viikolla tämän miehen kanssa. Erityisluvalla abortin saa viikkoon 20 asti, mutten tiedä onko se niin että heti kun 12viikon raja on tullut vastaan, kaavinta ei ole enää mahdollinen, vaan kohtuun tapettu lapsi pitää ihan oikeasti synnyttää. Lääkärikään ei ollut tästä ihan varma, käski kysyä thl:stä lisää. :(

Vaikea tilanne, mutta asiat järjestyy aina tavalla tai toisella. Ota asia kerrallaan äläkä yritä saada kaikkea kuntoon samalla istumalla. Mieti ensin lapsiasia, pystytkö aborttiin? Entä jos lapsi olisikin miehesi, pitäisitkö lapsen? Tää nyt on moraalisesti syvältä, mutta mitä jos et kerro miehellesi syrjähypystä mitään, sanot vaan että olet raskaana? Eihän se kondomi ole sataprosenttinen ehkäisy kuitenkaan, lapsi siis voi olla myös miehesi. Ja jos jäätkin yksinhuoltajaksi, niin selviät aivan varmasti. Saat tukea ja apua, ensimmäinen lapsesi on vuoroviikoin tms isällään jne. Raha-asioitten takia ei kannata elämäänsä heittää hukkaan, se on vain materiaa ja sitä saa aina lisää. Sinulla on katto pään päällä, rahaa ruokaan, terveys ja ihana lapsi, siinä on jo paljon enemmän kuin monella muulla.

Kun erosin, minulla oli kolme lasta ja huomasin odottavani neljättä. Ajattelin itsekin etten ikinä selviäisi, mutta niin vaan selvisin ja hienosti. Nyt tuo nuorimmainen on jo 9-vuotias. Aborttia mietin minäkin silloin, mutta päädyin kaikesta huolimatta pitämään lapsen. Enkä ole päivääkään katunut.

Sinäkin selviät, ihan varmasti! Voimia ja tsemppiä!

En ole jaksanut laskea, olin vuoden ekalla viikolla tämän miehen kanssa. Erityisluvalla abortin saa viikkoon 20 asti, mutten tiedä onko se niin että heti kun 12viikon raja on tullut vastaan, kaavinta ei ole enää mahdollinen, vaan kohtuun tapettu lapsi pitää ihan oikeasti synnyttää. Lääkärikään ei ollut tästä ihan varma, käski kysyä thl:stä lisää. :(

Eli jos sulla nyt rv13 menossa, niin hedelmöittymisen olisi pitänyt tapahtua joulukuun lopulla vai laskinko mettään?

Ja miten niin et ole jaksanut laskea? Aika tärkeä tieto kuiteskin, kummanko lapsi on, jos aborttia meinaat..

Sulla on ollut siis menkat vuoden alussa, siis ekalla viikolla joskus ja samaan aikaan oot ollut vieraan miehen kanssa? Jos näin, niin sitten lapsi ei voi olla hänen.

no laita ensimmäisenä se maahantuojan lasku perintään.siinä kohtaa sul ei ole mitään hävittävää ne siinä häviöllä on jos ei maksa menettävät luottotiedot.

[QUOTE="vieras";28214546]se on sanonta millä joku näyttää miltä oikeesti tuntuu...vanha kansa![/QUOTE]

Voisitkohan sä mitenkään mennä noiden lääkehuuruaivopierujesi kanssa johonkin muuhun ketjuun häröilemään.. Ihan nätisti jos pyydetään.

Siis mitäkö hä? Yrittäjänä sinulla varmaan oli otettuna jonkinlainen vahinkovastuuvakuutus? Ja vaikkei olisikaan, niin ethän sinä henkilökohtaisesti ole yrityksesi asioista korvausvastuussa. Miksi olet viivytellyt konkurssin tekemisen kanssa? Firma nurin ja that's that... Minkäslaisen koulutuksen olet tuohon yrittämiseen hankkinut?! Nyt vaikuttaa siltä että koko kirjoitus on provo, tai sitten olet oikeasti pihalla kuin lumiukko. Miten olet lähtenyt yrittäjäksi, jos yrittämisen perusteet on noin pahasti hakusessa?!

Elikkä meille tuli kesällä mäyräkoira ja on nyt 9kk. Minulla oli jo ennestään koira, jackrusselinterrieri. Olen kova lenkkeilemään ja koirapuistoilemaan koirien kanssa.

Ensimmäinen koirani on kuin onelma, osaa temppuja, kävelee vieressä eikä vedä hihnassa, tulee luokse ja selvästi tietää kuka on pomo.

Tämä toinen taas... kiukuttelee, komentaa, vetää hihnassa, haukkuu muille koirille, murisee pienille lapsille. On hyvin itseppäinen, holtiton, suorastaan raivostuttava välillä! Olen kasvattanut molemmat samalla tavalla ja mietin mitä voisin vielä tehdä... koira ei kunnioita minua ja nyt olen ollut hyvin kylmä sitä kohtaan, antanut ruuat ja vienyt lenkille, en ole antanut tulla viereen tai silittänyt.
Voisiko fiksummat listata keinoja jotka auttaisivat? mäyräkoira on uros ja juuri leikattu... olisin kiitollinen neuvoista, syksyllä saan vauvan joten haluan koiran käyttäytyvän hyvin siihen mennessä.

[QUOTE="vieras";28214582]Siis mitäkö hä? Yrittäjänä sinulla varmaan oli otettuna jonkinlainen vahinkovastuuvakuutus? Ja vaikkei olisikaan, niin ethän sinä henkilökohtaisesti ole yrityksesi asioista korvausvastuussa.[/QUOTE]

Harvalla pienyrittäjällä on mitään ylimääräisiä vakuutuksia. Toiminimellä kun sählää niin velka on henkilökohtainen ja loppuelämä pilalla.

Yhden raskauslaskurin mukaan jos hedelmöitys olisi tapahtunut 1.1., tänään olisi rv 12+6. jos 1.1. jälkeen, niin raskausviikot olisi vähemmän kuin 12+6. Eilen sulla oli 13+1. Mitenhän paljon ultran arvio voi heittää?

Yhteistyössä