kun olit teini niin olitko hikari vai pissis?

  • Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti
******
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ei sillo ollu pissiksiä (enkä ees tiedä mitä toi tarkoittaa)... Olin kovis, mutta arvosanoistani hikari..
Samoin :)
Sen verran vielä lisään tuohon kovisjuttuun, etten ollut "kiusaajakovis" lähinnä heikkojen puolustaja kovis. Oli suht. iso kaveriporukka takana ja sain monia kiusaamisia loppumaan kun asiaan puuttui tilanteisiin.
En mäkään koviksella sitä tarkoittanut, että olisin kiusannut muita. Kovin ujo ja herkkä oikeasti olin, mutta "kovis" siten, että kaikenlaisessa nuorten meiningeissä oli mukana. Piti siis kokeilla tupakkaa, pukeutua erottuvasti jne.
 
lily c
ei ollut pissiksiä.. oli koviksia. olin kiltti tyttö ja ihailin kovismimmejä nahkatakkeineen..ehkä siksi minulla nyt kolmekyppisenä on kymmenkunta nahkatakkia ! :D kun koulussa pukeuduin vain farkkuhaalariin ja kansitakkiin.. käytin sinistä ripsariakin, ou jee :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olin oikeesti hylkiö. :whistle: Sen takii välillä on vaikee olla toisille mikään kiva.
Kuulostaa vaan tutummalta... :D No luokkakaverit huomas kyllä minut joskus, siis silloin kun halusi kiusata jotain rääpälettä. :D
Joo, sama. :) Tulee aina vähän semmonen dejavuu, kun täällä poruka käy kimppuun. :whistle:

Hmm. Kuvistunnilla mut huomattiin myös, sain piirtää äkkiä heidän töihin, kun opettaja meni hetkeksi pois. Ja minähän piirsin, kun tykkäsin haasteista. Haastavaa todella oli korjata niiden paskoja väkerryksiä. Haha! |O
Olisko aika päästää katkeruudesta irti? Anteeks ei tarvi antaa, mut jo 15 vuotta peruskoulun jälkeen on vielä noin kipeetä, niin se syö vain sua, ei ketään muuta, ei niitä kiusaajia varsinkaan. Se on tapahtunut, eikä sille enää voi mitään, älä anna niiden pilata enää sun elämääsi jauhamalla ja olemalla katkera.
No ei ne todellakaan pilaa mun elämää. Tiedän tasan tarkkaan, että edelleen osaan juttuja, joista ne ei edes tajua mitään.
 
mä olin molempia
Siis biletin varmasti joka viikonloppu ja olin teiniangstinen, mutta pärjäsin hyvin yläasteella lukematta. Lukiossa luin jonkun verran, bilettelin edelleen kovasti ja kirjoitin erittäin hyvin arvosanoin.
 
En ole koskaan ollut hikke, haahuilin yläastevuodet koulusssa joten kuten, minusta ei liieemmin pidetty, olin outo. Ahdistavaksikin kokemani peruskouluvuosien jälkeen minulla alkoi murrosikä joka ravisutti rajuudeessaan monia. Ja aika monta vuotta siinä kuluikin itseään etsiessä ja elämää opetellessa. - Seinään pää ja uudelleen, sitä rytmissä päivittäin mä teen.-
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Muistan vielä vuonna...:
No en kumpikan. Silloin ei edes sanaa pissis tunnettu. :D
Siis ei munkaan aikana ketään sanottu pissiksiksi, mutta samanlaisia mun luokalla oli, kun nää nykyajan pissaliisat. Pulpetin kanteen teipattuna peili, ja hiuslakkapullo oli siellä kirjojen seassa ja sitähän ne lisäs joka tunnin alussa jos alko etutukka vähänkään pehmenemään.
 
näin
Kilttityttö kasin keskiarvolla. Aloin seurustella vakavasti 8lklla (saman miehen kans edelleen 29 vuotiaana), sitä ennen oli ollut pari ihastusta joita pari kertaa pussasin. Silti olin koulun pahimman huoran maineessa ja muutenkin kiusattu niin henkisesti kuin fyysisestikin.
 
lily c.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En ole koskaan ollut hikke, haahuilin yläastevuodet koulusssa joten kuten, minusta ei liieemmin pidetty, olin outo. Ahdistavaksikin kokemani peruskouluvuosien jälkeen minulla alkoi murrosikä joka ravisutti rajuudeessaan monia. Ja aika monta vuotta siinä kuluikin itseään etsiessä ja elämää opetellessa. - Seinään pää ja uudelleen, sitä rytmissä päivittäin mä teen.-
joku taitaa tykätä klamydiasta :)
 
lily c.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En ole koskaan ollut hikke, haahuilin yläastevuodet koulusssa joten kuten, minusta ei liieemmin pidetty, olin outo. Ahdistavaksikin kokemani peruskouluvuosien jälkeen minulla alkoi murrosikä joka ravisutti rajuudeessaan monia. Ja aika monta vuotta siinä kuluikin itseään etsiessä ja elämää opetellessa. - Seinään pää ja uudelleen, sitä rytmissä päivittäin mä teen.-
eikun siis hassisen kone, mitä hittoa mie sekoilen ?! :D
 
Mä en tiedä mikä mä olin :ashamed: .
Mä en oikeen sopinut mihinkään muottiin. Mä olin oman tieni kulkija. Mä olin sorrettujen puolella, kovaäänisesti kerroin mielipiteeni (ei jääny keltään epäselväksi), käytin todella erikoisia ja värikkäitä vaatteitajne... Keskityin 9-luokan muuhun kuin koulunkäyntiin, mutta onneksi todistus ei kuitenkaan ollu ihan huono, ihan keskivertoa.
 
En ollu kumpikaan. Olin aika tavis, mutta silti en mihinkään muottiin mahtunu. Vaikka jotku kyllä vois hikipingoksi sanoa, ysin toikkarin sain ku peruskoulusta pääsin... Kun kuitenkaan en ollu jatkuvasti nenä kiinni kirjassa, mulle riitti enimmäkseen se että kuuntelin tunnilla.
 
vieras
Ei silloin ollut edes koko pissis-sanaa keksitty...
Olin hyvä koulussa, luokkani paras, mutta samalla vähän kummajainen, koska olin rokkari, joka kuunteli 50-60 -lukujen musaa ja myös pukeutui aikakauden mukaisesti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Kilttityttö kasin keskiarvolla. Aloin seurustella vakavasti 8lklla (saman miehen kans edelleen 29 vuotiaana), sitä ennen oli ollut pari ihastusta joita pari kertaa pussasin. Silti olin koulun pahimman huoran maineessa ja muutenkin kiusattu niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Jospa olit liian kaunis.
 

Yhteistyössä