kun olit teini niin olitko hikari vai pissis?

  • Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti
Helinä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En kumpikaan. Olin varmaan friikki. En pärjännyt koulussa hyvin, en ollut suosittu, en kovis, vaan pelkästään omituinen, yksinäinen tyttö.
Kuulostaa liianki tutulta... Jotain yhteistä meillä. :D
 
Saraldo
Meidän teini-iässä (90-luvun alussa siis) oli hikareita, koviksia ja sitten ihan "normaaleja" eli tämän päivän termein taviksia. Mä taisin olla jotain noiden sekoitusta, koska pärjäsin hyvin koulussa, vietin railakkaita viikonloppuja ja kuitenkin olin ihan sitä perusmassaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Meidän teini-iässä (90-luvun alussa siis) oli hikareita, koviksia ja sitten ihan "normaaleja" eli tämän päivän termein taviksia. Mä taisin olla jotain noiden sekoitusta, koska pärjäsin hyvin koulussa, vietin railakkaita viikonloppuja ja kuitenkin olin ihan sitä perusmassaa.
Tää kuulostaa multa. Tosin kyllä mua vähän kiusattiin, kavereita ei ollut paljoa, mutta joitain hyviä kuitenkin. Olin hyvä koulussa, mutta en kai hikke, sellainen perus alisuorittaja vaan.
 
Helinä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olin oikeesti hylkiö. :whistle: Sen takii välillä on vaikee olla toisille mikään kiva.
Kuulostaa vaan tutummalta... :D No luokkakaverit huomas kyllä minut joskus, siis silloin kun halusi kiusata jotain rääpälettä. :D
 
Punkkaria taisin yrittää olla ja koulukin meni ihan yhtä päin pyllyä. Tyytyväinen tosin päästötokariin en silti oo ikinä ollu :D Nykysin vähän liian leveä kotiäiti ja kylläpä entiset luokkakaverit kattoo pitkään kun pojan kanssa liikkeellä ollaan jos satutaan törmäämään :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olin oikeesti hylkiö. :whistle: Sen takii välillä on vaikee olla toisille mikään kiva.
Kuulostaa vaan tutummalta... :D No luokkakaverit huomas kyllä minut joskus, siis silloin kun halusi kiusata jotain rääpälettä. :D
Joo, sama. :) Tulee aina vähän semmonen dejavuu, kun täällä poruka käy kimppuun. :whistle:

Hmm. Kuvistunnilla mut huomattiin myös, sain piirtää äkkiä heidän töihin, kun opettaja meni hetkeksi pois. Ja minähän piirsin, kun tykkäsin haasteista. Haastavaa todella oli korjata niiden paskoja väkerryksiä. Haha! |O
 
;M
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olin oikeesti hylkiö. :whistle: Sen takii välillä on vaikee olla toisille mikään kiva.
Kuulostaa vaan tutummalta... :D No luokkakaverit huomas kyllä minut joskus, siis silloin kun halusi kiusata jotain rääpälettä. :D
Joo, sama. :) Tulee aina vähän semmonen dejavuu, kun täällä poruka käy kimppuun. :whistle:

Hmm. Kuvistunnilla mut huomattiin myös, sain piirtää äkkiä heidän töihin, kun opettaja meni hetkeksi pois. Ja minähän piirsin, kun tykkäsin haasteista. Haastavaa todella oli korjata niiden paskoja väkerryksiä. Haha! |O
Olisko aika päästää katkeruudesta irti? Anteeks ei tarvi antaa, mut jo 15 vuotta peruskoulun jälkeen on vielä noin kipeetä, niin se syö vain sua, ei ketään muuta, ei niitä kiusaajia varsinkaan. Se on tapahtunut, eikä sille enää voi mitään, älä anna niiden pilata enää sun elämääsi jauhamalla ja olemalla katkera.
 
Helinä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olin oikeesti hylkiö. :whistle: Sen takii välillä on vaikee olla toisille mikään kiva.
Kuulostaa vaan tutummalta... :D No luokkakaverit huomas kyllä minut joskus, siis silloin kun halusi kiusata jotain rääpälettä. :D
Joo, sama. :) Tulee aina vähän semmonen dejavuu, kun täällä poruka käy kimppuun. :whistle:

Hmm. Kuvistunnilla mut huomattiin myös, sain piirtää äkkiä heidän töihin, kun opettaja meni hetkeksi pois. Ja minähän piirsin, kun tykkäsin haasteista. Haastavaa todella oli korjata niiden paskoja väkerryksiä. Haha! |O
Mä muistuin muiden mieleen silloin kun haluttiin tietää kellonaika kun ei kovikset voinu kelloa käyttää ja tällä keijulla oli kello. :D Niiden tilanteiden lisäksi kun haluttiin vain kiusata.

Sitä niin toivoo ettei enää tarttisi sietää vittuilua. :( Tuntuu että olis jokin k**ipää-magneetti jolle on pakko päästä sanoo jotain ilkeetä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ei sillo ollu pissiksiä (enkä ees tiedä mitä toi tarkoittaa)... Olin kovis, mutta arvosanoistani hikari..
Samoin :)
Sen verran vielä lisään tuohon kovisjuttuun, etten ollut "kiusaajakovis" lähinnä heikkojen puolustaja kovis. Oli suht. iso kaveriporukka takana ja sain monia kiusaamisia loppumaan kun asiaan puuttui tilanteisiin.

 
Helinä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olin oikeesti hylkiö. :whistle: Sen takii välillä on vaikee olla toisille mikään kiva.
Kuulostaa vaan tutummalta... :D No luokkakaverit huomas kyllä minut joskus, siis silloin kun halusi kiusata jotain rääpälettä. :D
Joo, sama. :) Tulee aina vähän semmonen dejavuu, kun täällä poruka käy kimppuun. :whistle:

Hmm. Kuvistunnilla mut huomattiin myös, sain piirtää äkkiä heidän töihin, kun opettaja meni hetkeksi pois. Ja minähän piirsin, kun tykkäsin haasteista. Haastavaa todella oli korjata niiden paskoja väkerryksiä. Haha! |O
Olisko aika päästää katkeruudesta irti? Anteeks ei tarvi antaa, mut jo 15 vuotta peruskoulun jälkeen on vielä noin kipeetä, niin se syö vain sua, ei ketään muuta, ei niitä kiusaajia varsinkaan. Se on tapahtunut, eikä sille enää voi mitään, älä anna niiden pilata enää sun elämääsi jauhamalla ja olemalla katkera.
Miten hitossa sä voit tulla tollasta väittämään??? Katso peiliin kuka on katkera kun pitää tollasta tulla kirjoittamaan! Asian muistaminen ja siitä kertominen ei ole katkeruutta. Katkeruutta on asian jatkuva vatvominen ja koston hautominen. Tämä ei tod ollut sellaista.
 
Helinä
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ei sillo ollu pissiksiä (enkä ees tiedä mitä toi tarkoittaa)... Olin kovis, mutta arvosanoistani hikari..
Samoin :)
Sen verran vielä lisään tuohon kovisjuttuun, etten ollut "kiusaajakovis" lähinnä heikkojen puolustaja kovis. Oli suht. iso kaveriporukka takana ja sain monia kiusaamisia loppumaan kun asiaan puuttui tilanteisiin.
Olispa mun luokalla ollu toisten puolustaja kovis. :D
 

Yhteistyössä