kun olit teini niin olitko hikari vai pissis?

  • Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti
pelottava pontso
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En kumpikaan. Olin varmaan friikki. En pärjännyt koulussa hyvin, en ollut suosittu, en kovis, vaan pelkästään omituinen, yksinäinen tyttö.
Siä olit Miä!!

Kaikki täsmää, kunnes....
En oikeen muista että miten, mutta toisenlaisia kavereita löysin, ekat juovukkeet=sairaalaan, tuli savukkeet, poijjaat (sekä ihan tavalliset että siniset ) = suomeksi pojat ja poliisit.
Silti en ollu koulussa kovis enkä vielkää ollu koulussa hyvä! Suositustakaan en oikee tiijä, nää kaverit kun oli eri luokalla (rinnakkaisella ).
Kyllähän kerran mein luokan ne suositut kovikset yllätti minut ja kumpparit savukkeelta välkällä ja katteli sen jälkeen vähän eri malliin ja sanovat MOI käytävällä :O mut ei meil silti mitään muuta ollu!

ERNU on muutekseen erilainen nuori
 
metsänpeitto
En mä osaa sanoa mikä olin. Pärjäsin koulussa hyvin, mutten koe että olisin hikari koska mun ei tarvinnut tehdä sen pärjäämisen eteen mitään. Pukeuduin kummallisesti, ja kuulin usein lausetta "sun siskos on tosi nätti, aika jännä että te ootte siskoksia, ette kyllä näytä yhtään samalta."

Kavereita oli, mutta ei ystäviä, eikä mun kanssa
vietetty aikaa koulun ulkopuolella. Useimmat piti hauskana, hikkenä, ulospäinsuuntautuneena jne. Olin itseasiassa yläasteen todella ahdistunut, vaikkei sitä muut varmaan huomanneet. Usein tuntui siltä, että kiinnostuksen kohteet muiden kanssa oli erilaisia. Eikä musta kiinnostuneet pojatkaan :xmas:

Yleisesti ottaen olen erittäin tyytyväinen, että sekä yläaste että lukio ovat lopullisesti ohi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
syrjitty ja syrjäytynyt, alkuun pakolla ja lopulta ihan omasta tahdosta ja vapaaehtoisesti. Ja kiusattu kanssa. ja ehkä hikke mutta se ei kiinnostanut ketään koskaan. paitsi opettajaa joka oli oikein ylpeä musta :D

:hug: Ikävä kuulla tuo kaikki kurja - mutta anna opettajalle lupa olla ylpeä susta ja sun saavutuksistasi, sillä ei opettajan työssä kovin montaa muuta työn tulosta iloittavaksi näe...
 
Mikä helvata on pissis?? :ashamed:
Itse olin erilainen nuori :D Olin ja pukeuduin täysin erilailla kuin muut suoratukkablondit Leviksissään ja purkkareissaan ja vietin ihan outoa elämää muutenkin, lähinnä ihmetellen miten jotkut jaksaa olla toistensa kopioita :whistle:

Ja samaa teen nykypäivänäkin, ihan aivotonta porukkaa on jokapuolella, mielipiteet muodostetaan sen mukaan mitä muut ajattelee, ei oman pään mukaan :LOL:
 
******
Vähän molempia. Päätin peruskoulun luokkani parhaana, keskiarvo yli 9. Mutta silti olin myös jäänyt kiinni tupakanpoltosta vessassa, hengailin illalla kylillä poikien kanssa jne. Eka poikaystäväkin oli 15-vuotiaana, pukeuduttiin tiukkoihin mustiin varkkuihin, kuunneltiin hard rockia/ heavya ja oltiin niin kovista :)
 

Yhteistyössä