Kun näette raskaanaolevan einiinkauniin äidin, ajatteletteko koskaan, että kuka tuotakin on ryskiny menemään?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pillu se meillä jokaisella naisella on, ja sen kautta oikeus tulla raskaaksi(jos vain mahdollista).
mua ei voisi vähempää kiinnostaa toukan kantajan ulkonäkö, ja sen kautta kuka sitä kuksinu.

onnellinen olen vain hänen puolestaan :)

ipi
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ipi:
Niin se pipon kireyshän riippuu aina aiheesta... mutta voi jos pilkka kohdistuukin itseen :)
Ei kohdistu muhun itseeni vaan mä omaan tunneälyä eikä mulla ole tarvetta pilkata toisia ulkonäön tai minkään muun perusteella.
Joo oon sun kanssa samaa miltä. Tämän ketjun aloittajalla sitä tunneälyä ei varmaankaan ole. Ehkä hän pystyy ymmärtämään asian vain, jos pilkka koskettaisi joteknin hänen omaa elämäänsä (itseä tai esim. perheenjäsentä).

No sitäkö ne ihmiset sitten tuijottavat meikäläistä ja miettivät että kuka muakin lykkiny... :D
Täytyypä ens kerralla muistaa nostaa nokka pystyyn ja sanoo mennessään että voi ku tietäsittekin....
Mä kuolen oikeesti nauruun... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Sari8o:
No sitäkö ne ihmiset sitten tuijottavat meikäläistä ja miettivät että kuka muakin lykkiny... :D
Täytyypä ens kerralla muistaa nostaa nokka pystyyn ja sanoo mennessään että voi ku tietäsittekin....
Mä kuolen oikeesti nauruun... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Jos tilais paidan, jossa lukee, että Teppo ryskii, usko tai älä.

Todella harmaa
Kyllä mä sillon mietin kun naisella oli oikeesti leveyttä enemmän ku pituutta. Paino oli varmasti lähempänä kahta- kuin yhtä sataa kiloa. Lähinnä sillon ajattelin sitä käytännön puolta, että miten ihmeessä sen massan seasta on oikean kohdan rysäytykselle löytänyt. Mutta mikäs siinä, kiva vaan että jokaiseen makuun löytyy omansa! Enkä todellakaan mitään sanonut.

mä en saa unta näiltä mun pohdinnoilta! mä seuraan niitä pingviineitä kotiovelle asti ja zekkaan millanen klonkku sillä on miehenään. sit mä lähetän nasaan vihjeitä, et kannattaa olla noin 2kuukauden päästä täällä kattomassa millanen alien sieltä tulee.

no en todellakaan! itseasiassa, mua on varmaan katottu sillä silmällä :xmas:

Meidän pihalla asui ennen tosi ruma nainen. Se oikeesti näytti sille naiselle, joka Hohto-leffassa vietteli Jack Nicholsonin. En ollut lainkaan yllättynyt, kun näin hänet kävelemässä miehensä kanssa. Miehellä oli sokeankeppi kädessään.

-
Juu.. no.. ehkä... joskus todella harvoin.. jos on poikkeuksellisen ruma ja ehkäpä siihen vielä lisättynä itsestään huoltapitämätön olemus niin joo.. kyllä mietin.. myönnän.. okei.

Yhteistyössä