Joo oon sun kanssa samaa miltä. Tämän ketjun aloittajalla sitä tunneälyä ei varmaankaan ole. Ehkä hän pystyy ymmärtämään asian vain, jos pilkka koskettaisi joteknin hänen omaa elämäänsä (itseä tai esim. perheenjäsentä).Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Ei kohdistu muhun itseeni vaan mä omaan tunneälyä eikä mulla ole tarvetta pilkata toisia ulkonäön tai minkään muun perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja ipi:Niin se pipon kireyshän riippuu aina aiheesta... mutta voi jos pilkka kohdistuukin itseen
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Reikä kuin reikä, kyllä aina löytyy mies joka panee.
Jos tilais paidan, jossa lukee, että Teppo ryskii, usko tai älä.Alkuperäinen kirjoittaja Sari8o:No sitäkö ne ihmiset sitten tuijottavat meikäläistä ja miettivät että kuka muakin lykkiny...
Täytyypä ens kerralla muistaa nostaa nokka pystyyn ja sanoo mennessään että voi ku tietäsittekin....
Mä kuolen oikeesti nauruun...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:REIKÄ SE ON RUMALLAKIN!noi mun mies sanoo mulle kun ihmettelen miten se voi haluta mua..
Just näin, ja vaikka näyttää pahalle, voi silti tuntua hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja jaa:Tota, ehkä tää järkyttää sua ap, mutta seksiä todellakin harrastaa muutkin kuin kauniit laihat ja nuoret.