Kun näette raskaanaolevan einiinkauniin äidin, ajatteletteko koskaan, että kuka tuotakin on ryskiny menemään?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja rantapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
En mä tommosia ajattele, mutta kieltämättä tietynlaisia ajatuksia herää tämmösen ketjun aloittajasta :O
Peesi. Epäilyttää tuommoisen kysymyksen esittäjän mielenterveys, ei ehkä aivan kaikki kotona.
Nii, heti ensimmäisenä tuuppaamiset ja tommoset mielessä. Hoh.

ap
En mä tommosia ajattele, mutta kieltämättä tietynlaisia ajatuksia herää tämmösen ketjun aloittajasta :O
Peesi. Epäilyttää tuommoisen kysymyksen esittäjän mielenterveys, ei ehkä aivan kaikki kotona.
Älä ny tiukkapipoile siellä! :hug:

Mm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Millä mittarilla joku on ruma tai kaunis...? Olipa taas!
No kai nyt siäkin osaat sanoa, minkäalinen ihminen on sinusta kaunis ja minkälainen...No se einiinkaunis.
No niinä, huoh. Kyllä ajattelen, ajattelen myös jos joku tosi ruma mamma kävelee, jossain miesten t-paidassa, lisänä halpahallin verkkarit, tukka kynitty ihan lyhyeksi ja ylipainoa 50kiloa että minkähän näköinen tuon ukko on..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Millä mittarilla joku on ruma tai kaunis...? Olipa taas!
No kai nyt siäkin osaat sanoa, minkäalinen ihminen on sinusta kaunis ja minkälainen...No se einiinkaunis.
Toki! Se että kuka on kaunis ja kuka ruma, on katsojasta kiinni.
Jos joku on mielestäni "ei niin kaunis" olen onnellinen hänen puolestaan, että hänkin saanut kokea sen ilon :)

välillä
tulee kyllä mieleen... ja välillä jos näkee epäsuhdan parin niin tulee mieleen lause, rakkaus on sokea... ;)
ja aivan varmasti on moni muakin katsonut.. että millä meriiteillä se on tuon miehen saanu :D

:O
Huh huh, jos sä oisit joku hoitoalan ihminen, niin laittasit varmaan kaikki laitokseen, jos jo tälläinen on kriteerinä siihen että ihminen olisi jollain tavalla häiriintynyt :eek:

Yhteistyössä