Kun näette raskaanaolevan einiinkauniin äidin, ajatteletteko koskaan, että kuka tuotakin on ryskiny menemään?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä en ole koskaan edes nähnyt ns kamalaa odottajaa. Vaikka jokaisen raskausmasun aina bongaan :)

Ainoa mihin kiinnitän huomiota, on tupakointi. Silloin ajattelen todella negatiivista :'(
Yks valehtelee niin että korvat heiluu :D. maailmassa nyt vaan on kauniita uja vähemmän kauniita ihmisiä vaikka miten vihreesti kirjoitat.

On naisia joilla kasvaa parta ja joiden tukka roikkuu rypsiöljyä ja kyllä, osa niistä on raskaana. Kaikille lie tehty keinohedelmöitystäkään...Kyllä niitä joku on käyny tuikkaamassa.

vieras
Veikkaan, että aika monillekin tulee kaikennäköisiä ilkeitä ajatuksia nähdessään jonkun oikeasti susiruman ihmisen. Siis sellaisen, jonka 99 % ihmisistä määrittävät rumaksi jos pitäisi valita onko ihminen kaunis ja ruma, ja se 1 % ei vaan kehtaa myöntää kun esittävät niin jalomielisiä. Suurin osa tuntee ylemmyydentunnetta, "onneksi en itse ole tuollainen" ja "mistähän tuokin löytää itselleen kumppanin, se on varmaan joku samanlainen".

Ne ovat ihan normaaleja ajatuksia, mutta monien on vaikea myöntää, että sellainen käy mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veikkaan, että aika monillekin tulee kaikennäköisiä ilkeitä ajatuksia nähdessään jonkun oikeasti susiruman ihmisen. Siis sellaisen, jonka 99 % ihmisistä määrittävät rumaksi jos pitäisi valita onko ihminen kaunis ja ruma, ja se 1 % ei vaan kehtaa myöntää kun esittävät niin jalomielisiä. Suurin osa tuntee ylemmyydentunnetta, "onneksi en itse ole tuollainen" ja "mistähän tuokin löytää itselleen kumppanin, se on varmaan joku samanlainen".

Ne ovat ihan normaaleja ajatuksia, mutta monien on vaikea myöntää, että sellainen käy mielessä.
No näinhän se on.

susa
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

No näinhän se on.

Joo, mutta tarviiko sitä joka ajatukseen tarttua. Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.

Alkuperäinen kirjoittaja susa:

No näinhän se on.

Joo, mutta tarviiko sitä joka ajatukseen tarttua. Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.
Jaa.

hmm

No näinhän se on.

ei kai niitä kukaan oo ulos päästäny, paitsi tässä ketjussa..

ja joo, voin ap:n kysymykseen myöntää, että oon miettiny. mut se taas ei johdu varmaan muusta kuin mun huonosta itsetunnosta, että tommosia mietin.

Öö
Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.
Älysitkö sä ollenkaan mitä tässä ketjussa puhutaan? Ei kukaan ole päin naamaa ollut menossa sanomaan tai sanonut :eek:

rv24
Okei, nyt selvisi syy miksi musta tuntuu, että jotkut ihmiset katsovat mua välillä hieman pitkään... No mikäs siinä, mikäli kysymään tulevat, niin kerron, että kyydit oli hyvät eikä maksaakaan tarvinnut, kun oli oma ukko kyseessä. :)

Mä en ole koskaan edes nähnyt ns kamalaa odottajaa. Vaikka jokaisen raskausmasun aina bongaan :)

Ainoa mihin kiinnitän huomiota, on tupakointi. Silloin ajattelen todella negatiivista :'(
Yks valehtelee niin että korvat heiluu :D. maailmassa nyt vaan on kauniita uja vähemmän kauniita ihmisiä vaikka miten vihreesti kirjoitat.

On naisia joilla kasvaa parta ja joiden tukka roikkuu rypsiöljyä ja kyllä, osa niistä on raskaana. Kaikille lie tehty keinohedelmöitystäkään...Kyllä niitä joku on käyny tuikkaamassa.

No ei must ihmisen ulkonäkö määrittele onko hän hyvä vai huono ihminen. Sillä "ruman näköiselläkin" voi olla kultaisen sydän ja voi olla hyvä äiti, kun taas se "kaunis äiti" voi olla todella huono äiti ja ihminen yleensäkin. Toisilla on sitä "kauneutta" ulkoisesti, toisilla sisäisesti ja joillakin molempia.

susa
Alkuperäinen kirjoittaja Öö:
Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.
Älysitkö sä ollenkaan mitä tässä ketjussa puhutaan? Ei kukaan ole päin naamaa ollut menossa sanomaan tai sanonut :eek:
Joo älysin kyllä että sitä ei ole menty sanomaan päin naamaa. Mutta ei se ainakaan maailmaa paranna, että juttelee tuommoisia kaverilleen tai täällä palstoilla. Päinvastoin, se vaan pahentaa maailmaa, joka on jo nykyiselläänkin aika kova ja kylmä. Sehän on varmaan kaikille selvää JA VARSINKIN EI NIIN KAUNIILLE selvää, että toiset on kauniimpia kuin toiset.

vieras
No ei must ihmisen ulkonäkö määrittele onko hän hyvä vai huono ihminen. Sillä "ruman näköiselläkin" voi olla kultaisen sydän ja voi olla hyvä äiti, kun taas se "kaunis äiti" voi olla todella huono äiti ja ihminen yleensäkin. Toisilla on sitä "kauneutta" ulkoisesti, toisilla sisäisesti ja joillakin molempia.
Onko tässä ketjussa joku väittänyt muuta? Eksyit HIUKAN aiheesta. Lues aloitus vielä kertaalleen ;).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:
Kun kohtaan ap:n kaltaisten ihmisten kirjoittelua ja mielipiteitä täällä netissä, niin ei voi muuta kuin ihmetellä, että missä nämä ihmiset olivat kun aivosoluja ja tunneälyä jaettiin.
Vedä syvään henkeä ja rauhoitu...niin, ja osta astetta isompi lakki.

Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:
Kun kohtaan ap:n kaltaisten ihmisten kirjoittelua ja mielipiteitä täällä netissä, niin ei voi muuta kuin ihmetellä, että missä nämä ihmiset olivat kun aivosoluja ja tunneälyä jaettiin.
Vedä syvään henkeä ja rauhoitu...niin, ja osta astetta isompi lakki.
Tuo sun vastauksesi oli erittäin odotettava ja sopii sun ja ap:n kaltaisille ihmisille.

Rukoilijasirkka
Mulla ainakin tulee tämmösistä jutuista semmonen olo, että mitäs jos mua katsotaankin jossain kaupassa, että kuka totakin on muka halunnut. Ei tunnu kauheen kivalta ajatukselta. :$

Yhteistyössä