Yks valehtelee niin että korvat heiluu . maailmassa nyt vaan on kauniita uja vähemmän kauniita ihmisiä vaikka miten vihreesti kirjoitat.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mä en ole koskaan edes nähnyt ns kamalaa odottajaa. Vaikka jokaisen raskausmasun aina bongaan
Ainoa mihin kiinnitän huomiota, on tupakointi. Silloin ajattelen todella negatiivista :'(
No näinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan, että aika monillekin tulee kaikennäköisiä ilkeitä ajatuksia nähdessään jonkun oikeasti susiruman ihmisen. Siis sellaisen, jonka 99 % ihmisistä määrittävät rumaksi jos pitäisi valita onko ihminen kaunis ja ruma, ja se 1 % ei vaan kehtaa myöntää kun esittävät niin jalomielisiä. Suurin osa tuntee ylemmyydentunnetta, "onneksi en itse ole tuollainen" ja "mistähän tuokin löytää itselleen kumppanin, se on varmaan joku samanlainen".
Ne ovat ihan normaaleja ajatuksia, mutta monien on vaikea myöntää, että sellainen käy mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:No näinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan, että aika monillekin tulee kaikennäköisiä ilkeitä ajatuksia nähdessään jonkun oikeasti susiruman ihmisen. Siis sellaisen, jonka 99 % ihmisistä määrittävät rumaksi jos pitäisi valita onko ihminen kaunis ja ruma, ja se 1 % ei vaan kehtaa myöntää kun esittävät niin jalomielisiä. Suurin osa tuntee ylemmyydentunnetta, "onneksi en itse ole tuollainen" ja "mistähän tuokin löytää itselleen kumppanin, se on varmaan joku samanlainen".
Ne ovat ihan normaaleja ajatuksia, mutta monien on vaikea myöntää, että sellainen käy mielessä.
Jaa.Alkuperäinen kirjoittaja susa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:No näinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan, että aika monillekin tulee kaikennäköisiä ilkeitä ajatuksia nähdessään jonkun oikeasti susiruman ihmisen. Siis sellaisen, jonka 99 % ihmisistä määrittävät rumaksi jos pitäisi valita onko ihminen kaunis ja ruma, ja se 1 % ei vaan kehtaa myöntää kun esittävät niin jalomielisiä. Suurin osa tuntee ylemmyydentunnetta, "onneksi en itse ole tuollainen" ja "mistähän tuokin löytää itselleen kumppanin, se on varmaan joku samanlainen".
Joo, mutta tarviiko sitä joka ajatukseen tarttua. Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.
ei kai niitä kukaan oo ulos päästäny, paitsi tässä ketjussa..Alkuperäinen kirjoittaja susa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:No näinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan, että aika monillekin tulee kaikennäköisiä ilkeitä ajatuksia nähdessään jonkun oikeasti susiruman ihmisen. Siis sellaisen, jonka 99 % ihmisistä määrittävät rumaksi jos pitäisi valita onko ihminen kaunis ja ruma, ja se 1 % ei vaan kehtaa myöntää kun esittävät niin jalomielisiä. Suurin osa tuntee ylemmyydentunnetta, "onneksi en itse ole tuollainen" ja "mistähän tuokin löytää itselleen kumppanin, se on varmaan joku samanlainen".
Joo, mutta tarviiko sitä joka ajatukseen tarttua. Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.
Älysitkö sä ollenkaan mitä tässä ketjussa puhutaan? Ei kukaan ole päin naamaa ollut menossa sanomaan tai sanonutAlkuperäinen kirjoittaja susa:Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yks valehtelee niin että korvat heiluu . maailmassa nyt vaan on kauniita uja vähemmän kauniita ihmisiä vaikka miten vihreesti kirjoitat.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mä en ole koskaan edes nähnyt ns kamalaa odottajaa. Vaikka jokaisen raskausmasun aina bongaan
Ainoa mihin kiinnitän huomiota, on tupakointi. Silloin ajattelen todella negatiivista :'(
On naisia joilla kasvaa parta ja joiden tukka roikkuu rypsiöljyä ja kyllä, osa niistä on raskaana. Kaikille lie tehty keinohedelmöitystäkään...Kyllä niitä joku on käyny tuikkaamassa.
Joo älysin kyllä että sitä ei ole menty sanomaan päin naamaa. Mutta ei se ainakaan maailmaa paranna, että juttelee tuommoisia kaverilleen tai täällä palstoilla. Päinvastoin, se vaan pahentaa maailmaa, joka on jo nykyiselläänkin aika kova ja kylmä. Sehän on varmaan kaikille selvää JA VARSINKIN EI NIIN KAUNIILLE selvää, että toiset on kauniimpia kuin toiset.Alkuperäinen kirjoittaja Öö:Älysitkö sä ollenkaan mitä tässä ketjussa puhutaan? Ei kukaan ole päin naamaa ollut menossa sanomaan tai sanonutAlkuperäinen kirjoittaja susa:Se on varmaankin ihmisyyttä, että voi valita mitä päästää ulos suustaan ja mitä pitää sisällään.
Onko tässä ketjussa joku väittänyt muuta? Eksyit HIUKAN aiheesta. Lues aloitus vielä kertaalleen .Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No ei must ihmisen ulkonäkö määrittele onko hän hyvä vai huono ihminen. Sillä "ruman näköiselläkin" voi olla kultaisen sydän ja voi olla hyvä äiti, kun taas se "kaunis äiti" voi olla todella huono äiti ja ihminen yleensäkin. Toisilla on sitä "kauneutta" ulkoisesti, toisilla sisäisesti ja joillakin molempia.
Vedä syvään henkeä ja rauhoitu...niin, ja osta astetta isompi lakki.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Kun kohtaan ap:n kaltaisten ihmisten kirjoittelua ja mielipiteitä täällä netissä, niin ei voi muuta kuin ihmetellä, että missä nämä ihmiset olivat kun aivosoluja ja tunneälyä jaettiin.
Eikai tää nyt mikään ruma ole? Tuima ilme ja karseet vaatteet ja hiukset, mutta sais tosta ihan nätinAlkuperäinen kirjoittaja mm toinen:
Tuo sun vastauksesi oli erittäin odotettava ja sopii sun ja ap:n kaltaisille ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vedä syvään henkeä ja rauhoitu...niin, ja osta astetta isompi lakki.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Kun kohtaan ap:n kaltaisten ihmisten kirjoittelua ja mielipiteitä täällä netissä, niin ei voi muuta kuin ihmetellä, että missä nämä ihmiset olivat kun aivosoluja ja tunneälyä jaettiin.
Ei kohdistu muhun itseeni vaan mä omaan tunneälyä eikä mulla ole tarvetta pilkata toisia ulkonäön tai minkään muun perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja ipi:Niin se pipon kireyshän riippuu aina aiheesta... mutta voi jos pilkka kohdistuukin itseen