Kun näet kaupassa TODELLA mauttomasti pukeutuneen naisen niin...

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
ooh
jos joku tulisi arvostelemaan pukeutumistani niin nauraisin päin näköä.. kenenkään lapset tuskin kasvaa kieroon nähdessään minut.. (herranjestas, mulla oli tänään legginssit minihameen alla :eek: )
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Ai päätit sitten pistää ne verkkosukkikset farkkushortsien kanssa, kun lähdit Prismaan vai? :D Suahan varotettiin eilen että ne on pilu 5-vaatteet. ;)
Kyllä mä sen tiedän... Tiedän, että se on monien mielestä mautonta. Mutta en tiennyt, että joku oikeesti sanoisi sen ääneen. Kun miehen kanssa on jossain, eivät naiset sillä tavalla mulkoile ja puhu lujaa, että kato nut totakin.

Eikä se ollu eka kerta ulkona näissä vaatteissa. Ja kysyin mielipidettä mieheltäni ja toiselta misepuoliselta kaverilta ja asu oli kuulemma hyvä.

Hassua on se, että ilman pitsisiä sukkahousuja kukaan ei olisi edes kiinnittänyt huomiota mun vaatteisiin.
 
hmm
en kommentoi ääneen mitään, enkä todellakaan jää katsomaan, mutta kovin paljastava pukeutuminen on seksuaalista häirintää ja tämä on ihan fakta, toiset todellakin pahoittaa sellaisesta mielensä.
 
pääasia että jokainen pukeutuu
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Alkuperäinen kirjoittaja pääasia että jokainen pukeutuu!:
Mä en esim. ymmärrä että nuoret pojat lötköttää housujaan niin että takapuoli vilkkuu, enkä mä ymmärrä teinityttöjä jotka menee napa paljaana.. enkä myöskään ymmärrä mustiinpukeutuneita suttumeikeillä varustettuja naisia jonka sukkahousut on revitty rikki.. MUTTA en todellakaan mene ääneen arvostelemaan vaikka mielessäni joskus kauhistuisinkin..

jokainen saa kuitenkin pukeutua parhaaksi katsomallaan tavalla niin kauan kunnes laissa kielletään.. pääasia kuitenkin että on jotain vaatetta päällä.. alastomuus järkyttäisi enemmän.

nim. todellakin, voisitko näyttää jostain artikkelin/uutisen tai vastaavan, missä määritellään "ihmismäinen pukeutuminen"..
No miksi se alastomuus sinusta on niin vastenmielistä, ettet sitä halua katsella?
:LOL: todistit juuri olevas täysi pelle.. eli sun mielestä on siis parempi että ne ihmisten vihaamat lihavat ihmiset kulkisi ennemmin alasti kuin pukeutuisi minihameeseen?

alastomuus ei ole vastenmielistä, miestäni haluankin katsella.. mutta en tykkäisi käydä kaupassa jos kaikki olisivat siellä alasti.. tajuatko miten tyhmä kommenttisi oli?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
en kommentoi ääneen mitään, enkä todellakaan jää katsomaan, mutta kovin paljastava pukeutuminen on seksuaalista häirintää ja tämä on ihan fakta, toiset todellakin pahoittaa sellaisesta mielensä.
Kokeeko nainen itsensä seksuaalisesti häirityksi, vai pelkääkö nainen, että mies näkee jotain kivaa?
 
todellakin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
[Kyllä sen sijaan etoo katsoa näitä rasvalettejä nappiverkkareissaan tavarataloissa ja kahviloissa. Miksi se on niin vastenmielistä pukeutua kunnolla?
Nappiverkkarit ei ole rivot, eikä antavat. Tavaratalo ei ole paikka jossa pitäisi pukeutua suoriin housuihin.

sua etoo? Huh huh, kyllä sun elämäs on hankalaa jos otat ittes kipeäksi jonkun sulle tuntemattoman vaatteista :LOL: voi jos tietäisin missä suhun voi törmätä niin ilmestyisin sinne ihan kiusallani jossain aivan kamalassa vaatetuksessa, niin saisit sairastaa oikein urakalla :LOL:

Ja ajatteles jos kaikki pukeutuis laadukkaasti ja tyylikkäästi, sä et erottuis joukosta enää edukses, etkä ollenkaan. Luulkenpa, ettet olisi siihenkään tyytyväinen.
Olipas negatiivissävytteinen viesti muuten asiallisena pysyneeseen keskusteluun. Ei toki tarvitse pukeutua suoriin housuihin, mutta siististi. Edelleen kysyn, miksi se on niin kauheaa laittaa jotain kunnollista päälle ja jättää ne urheiluvaatteet siihen urheiluhetkeen?

Ja ei, en sairastu fyysisesti huonosti puetun ihmisen nähdessäni. Enkä myöskään kaipaisi itselleni mitään joukosta erottumista, ilahtuisin päin vastoin nähdessäni siistien pukeutujien joukon kasvavan.
 
todellakin
Alkuperäinen kirjoittaja pääasia että jokainen pukeutuu:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Alkuperäinen kirjoittaja pääasia että jokainen pukeutuu!:
Mä en esim. ymmärrä että nuoret pojat lötköttää housujaan niin että takapuoli vilkkuu, enkä mä ymmärrä teinityttöjä jotka menee napa paljaana.. enkä myöskään ymmärrä mustiinpukeutuneita suttumeikeillä varustettuja naisia jonka sukkahousut on revitty rikki.. MUTTA en todellakaan mene ääneen arvostelemaan vaikka mielessäni joskus kauhistuisinkin..

jokainen saa kuitenkin pukeutua parhaaksi katsomallaan tavalla niin kauan kunnes laissa kielletään.. pääasia kuitenkin että on jotain vaatetta päällä.. alastomuus järkyttäisi enemmän.

nim. todellakin, voisitko näyttää jostain artikkelin/uutisen tai vastaavan, missä määritellään "ihmismäinen pukeutuminen"..
No miksi se alastomuus sinusta on niin vastenmielistä, ettet sitä halua katsella?
:LOL: todistit juuri olevas täysi pelle.. eli sun mielestä on siis parempi että ne ihmisten vihaamat lihavat ihmiset kulkisi ennemmin alasti kuin pukeutuisi minihameeseen?

alastomuus ei ole vastenmielistä, miestäni haluankin katsella.. mutta en tykkäisi käydä kaupassa jos kaikki olisivat siellä alasti.. tajuatko miten tyhmä kommenttisi oli?
Ei, en tajunnut miten tyhmä kommenttini oli. Ehkä voisit kertoa minulle, miksi se oli tyhmä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Ei toki tarvitse pukeutua suoriin housuihin, mutta siististi. Edelleen kysyn, miksi se on niin kauheaa laittaa jotain kunnollista päälle ja jättää ne urheiluvaatteet siihen urheiluhetkeen?
Mutta MIKÄ NIISSÄ VERKKAREISSA SUA NIIN HAITTAA? Eihän ne sun päällä ole!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no kyl mä katon jos joku on minust kovinkin erikoisesti pukeutunut- nätisti tai rumasti jasaatampa mä siitä sanoo ystävälle 7 miehellekin jos on mukana.
mut en mä sillee et se kohde kuulee.
Ootko niitten kaikkien kanssa naimisissa?
 
todellakin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Ei toki tarvitse pukeutua suoriin housuihin, mutta siististi. Edelleen kysyn, miksi se on niin kauheaa laittaa jotain kunnollista päälle ja jättää ne urheiluvaatteet siihen urheiluhetkeen?
Mutta MIKÄ NIISSÄ VERKKAREISSA SUA NIIN HAITTAA? Eihän ne sun päällä ole!
Sinulla näyttää caps lock jääneen päälle tuossa yhdessä kohtaa. Onneksi osasit laittaa sen pois.

Urheiluvaatteet on tarkoitettu urheiluun. Tavaratalossa pyöriminen, kahvilassa istuskelusta nyt puhumattakaan ei ole urheilua.
 
vieras
Mä kerran talvella näin todella iso rintaisen naisen kaupassa. Pakkasta oli pihalla lähemmäs -30 astetta.
Tällä naikkosella oli takki auki ja alla sellainen paita et valehtelematta ne tissit näky. Se kaulus meni niin alas.
Vilkaisin uudemman kerran et näinkö oikeen et naine meni ulkos ettei laittanu edes kiinni sitä takkia. No niin teki.
Mut tämä naikkonen huomas et vilkasin ja tuli kysyyn
- Mitä oli? Niin että mitä näky?

Se oli ainut kerta ko joku ihminen kiinnittää niin paljon huomiota et vilkasen uudestaan vielä.
 
Minut on kasvatettu niin, ettei kuulu hyviin tapoihin kommentoida ihmisten ulkonäköä tai tyyliä negatiiviseen sävyyn, eikä paljoa muutenkaan, enkä niin tee. Toisekseen, olen jotenkin sokea kaikelle mikä liittyy ihmisten ulkonäköön, että harvoin huomaan mitään, vaikka olisi miten poikkeavaa. Minulla esim. ei ole aavistustakaan mitä työkavereilla on ollut edellisenä päivänä päällä, tai edes samana, jos sattuu olemaan vaikka kulman takana :/
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kerran talvella näin todella iso rintaisen naisen kaupassa. Pakkasta oli pihalla lähemmäs -30 astetta.
Tällä naikkosella oli takki auki ja alla sellainen paita et valehtelematta ne tissit näky. Se kaulus meni niin alas.
Vilkaisin uudemman kerran et näinkö oikeen et naine meni ulkos ettei laittanu edes kiinni sitä takkia. No niin teki.
Mut tämä naikkonen huomas et vilkasin ja tuli kysyyn
- Mitä oli? Niin että mitä näky?

Se oli ainut kerta ko joku ihminen kiinnittää niin paljon huomiota et vilkasen uudestaan vielä.
Vastasiksä sille mittään? :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kerran talvella näin todella iso rintaisen naisen kaupassa. Pakkasta oli pihalla lähemmäs -30 astetta.
Tällä naikkosella oli takki auki ja alla sellainen paita et valehtelematta ne tissit näky. Se kaulus meni niin alas.
Vilkaisin uudemman kerran et näinkö oikeen et naine meni ulkos ettei laittanu edes kiinni sitä takkia. No niin teki.
Mut tämä naikkonen huomas et vilkasin ja tuli kysyyn
- Mitä oli? Niin että mitä näky?

Se oli ainut kerta ko joku ihminen kiinnittää niin paljon huomiota et vilkasen uudestaan vielä.
Vastasiksä sille mittään? :xmas:

En mä kerenny ko lähti heti ja menin niin hämilleen ku tuli sanoon.
Olis pitäny tuumata et minua vaan huoletti ettei noi sun tissiparat palellu ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Ei toki tarvitse pukeutua suoriin housuihin, mutta siististi. Edelleen kysyn, miksi se on niin kauheaa laittaa jotain kunnollista päälle ja jättää ne urheiluvaatteet siihen urheiluhetkeen?
Mutta MIKÄ NIISSÄ VERKKAREISSA SUA NIIN HAITTAA? Eihän ne sun päällä ole!
Sinulla näyttää caps lock jääneen päälle tuossa yhdessä kohtaa. Onneksi osasit laittaa sen pois.

Urheiluvaatteet on tarkoitettu urheiluun. Tavaratalossa pyöriminen, kahvilassa istuskelusta nyt puhumattakaan ei ole urheilua.
No voi että sä oot nyt asiallinen ;) Mä huudan kun sä et meinaa kuulla tuota olennaista kysymystä vaikka olen esittänyt sen jo monta kertaa.

Etkä muuten vastannut vieläkään. Mitä sitten vaikka ei olekaan urheilua? Hyvinhän nuo urheiluhousut pysyy jalassa kauppareissullakin.
 
Hahhaa
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Ei toki tarvitse pukeutua suoriin housuihin, mutta siististi. Edelleen kysyn, miksi se on niin kauheaa laittaa jotain kunnollista päälle ja jättää ne urheiluvaatteet siihen urheiluhetkeen?
Mutta MIKÄ NIISSÄ VERKKAREISSA SUA NIIN HAITTAA? Eihän ne sun päällä ole!
Sinulla näyttää caps lock jääneen päälle tuossa yhdessä kohtaa. Onneksi osasit laittaa sen pois.

Urheiluvaatteet on tarkoitettu urheiluun. Tavaratalossa pyöriminen, kahvilassa istuskelusta nyt puhumattakaan ei ole urheilua.

Sää oot hypänny kelkasta! :D

Hienot urheiluvaatteet voivat olla hyvinkin trendikkäät!!! :D :D :D :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kerran talvella näin todella iso rintaisen naisen kaupassa. Pakkasta oli pihalla lähemmäs -30 astetta.
Tällä naikkosella oli takki auki ja alla sellainen paita et valehtelematta ne tissit näky. Se kaulus meni niin alas.
Vilkaisin uudemman kerran et näinkö oikeen et naine meni ulkos ettei laittanu edes kiinni sitä takkia. No niin teki.
Mut tämä naikkonen huomas et vilkasin ja tuli kysyyn
- Mitä oli? Niin että mitä näky?

Se oli ainut kerta ko joku ihminen kiinnittää niin paljon huomiota et vilkasen uudestaan vielä.
Vastasiksä sille mittään? :xmas:

En mä kerenny ko lähti heti ja menin niin hämilleen ku tuli sanoon.
Olis pitäny tuumata et minua vaan huoletti ettei noi sun tissiparat palellu ;)
Mulla ei kyl tissit näy, olen kai sen verran aikuistunut, että tarkistan aina, ettei nännit näy ja mulla on tosi pienet rinnatkin. Siksikin ihmettelen pahoja katseita, koska en ole omasta mielestä provosoivan näköinen.
 
todellakin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Ei toki tarvitse pukeutua suoriin housuihin, mutta siististi. Edelleen kysyn, miksi se on niin kauheaa laittaa jotain kunnollista päälle ja jättää ne urheiluvaatteet siihen urheiluhetkeen?
Mutta MIKÄ NIISSÄ VERKKAREISSA SUA NIIN HAITTAA? Eihän ne sun päällä ole!
Sinulla näyttää caps lock jääneen päälle tuossa yhdessä kohtaa. Onneksi osasit laittaa sen pois.

Urheiluvaatteet on tarkoitettu urheiluun. Tavaratalossa pyöriminen, kahvilassa istuskelusta nyt puhumattakaan ei ole urheilua.
No voi että sä oot nyt asiallinen ;) Mä huudan kun sä et meinaa kuulla tuota olennaista kysymystä vaikka olen esittänyt sen jo monta kertaa.

Etkä muuten vastannut vieläkään. Mitä sitten vaikka ei olekaan urheilua? Hyvinhän nuo urheiluhousut pysyy jalassa kauppareissullakin.
Voi anteeksi kun olen asiallinen. Pitäisikö huoritella ja käyttää caps lockia? Aikuisia kai kaikki tällä palstalla ovat, ja normaali keskustelu riittää.

Mielestäni urheiluvaatteet eivät kuulu muualle kuin sinne urheiluun. Ja ihmetyttää suuresti, miksi ne päällä täytyy tunkea kaupunkiin? Mikä maaginen voima ne verkkarit pitää jalassa niin tiukasti, ettei niitä saa pois käytännöllisempien ja asiallisempien vaatteiden tilalta?
 
merianna (ejk)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alatko nimitellä häntä niin, että hän kuulee? Tuleeko sinulle pakkotarve mainita kaverillesi, kuinka mauton kyseinen nainen on?
no ei tosiaan ole tarvetta nimitellä ketään tai kommentoida mitään, kukin tavallaan, enhän mäkään olen mikään tyylikkyyden huippu

 
vieras
No riippunee itsella aivan missä mä käyn kaupassa. Jos mä menen tonne kylälle. Siis pikkuselle tuppukylälle kyläkauppaan niin en välttis pahemmin mieti mitä on päällä kunhan jotain on. Saattaa olla likaisetkin vaatteet. Jopa reikäset verkkarit ja kumisaappaat.

Mut jos oikeesti ihmistenilmoille lähden niin sit on jotain todella nättiä ja sievää. Ja tälläydyn.
 
todellakin
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhaa:
Sää oot hypänny kelkasta! :D

Hienot urheiluvaatteet voivat olla hyvinkin trendikkäät!!! :D :D :D :LOL:
En ole missään kohdassa kirjoittanut kavahtavani ei-trendikästä pukeutumista. Ei siististi pukeutuakseen trendejä tarvitse seurailla.

On sitä paitsi vain mukavaa, että urheillessakin voi pukeutua oman maun mukaan miellyttävän näköisiin vaatteisiin. Mutta miksi ei voi jättää urheiluvaatteita urheiluhetkiin?
 
..
nimimerkki TODELLAKIN

annapas nyt ihan käytännön esimerkkejä miten kuuluisi pukeutua että olisi ihmismäinen? millaisia vaatteita itse käytät?

olet tahallasi hyvin provosoiva.. kirjoitat selvästi tyylillä että yrität saada ihmiset ärsyyntymään.. ja nautit suunnattomasti kun saat ihmiset hermostumaan ;)
 

Yhteistyössä