Kun mies laukesi TAAS heti:/:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja womanizer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

womanizer

Vieras
Mää en siis enää vaa jaksa tota meän saakelin sähellystä (vrt. joillaki se on seksiä) mut siis meillä ei voi ollenkaan seksiksi sitä kutsua. mies laukeaa vittu viiden työnnön jälkeen!! Olen ihan kypsä. ollaan yritetty vaikka ja mitä ja taas vaikka ja mitä mut ei, ei auta. Ja mää oon kunnon panon tarpeessa!!

Ei aina jaksa käyttää apuja (dildoja ym). olis kerranki kiva saada sitä seksiä. en edes enää muista millasta se on. OIkeesti tänäänki mies kesti just sen viis työntöä. sanokaa mitä mää teen?

Himoitsen kaikkea mikä liikkuu kohta.. En voi mitää enkä pahalla sano mut olen nin turhautunu tähän monen vuoden jälkeen et kohta käyn jostain hakee sitä seksiä. toivottavasti joku ees ymmärtää...

onko miehes käynyt lääkärissä asiasta? onko sillä aina ollut tämä vaiva ja onko teillä tietoa mistä se voisi johtua? liian usein ihmiset tekee ongelmista isoja keskenään, vaikka apua voisi olla helposti saatavissa.

Kokeilkaa sellaisia kondomeja, mitkä on sisältä käsitelty puuduttavalla aineella. Meillä normaali 5-10 minuutin panosessio venyy niiden avulla yli puoleen tuntiin.

ollaan käyty lääkäris, tai siis mies on käyny. sano vaa et joo, no kyllä se siitä tyyliin. ei mitään apua. On kokeiltu penisrenkaat kortsut ym ym ym..ei auta!
en jaksa oikeasti. haluttaa koko aja mutku katon mun miestä niin se loppuu siihe..ei kiinnosta. en jaksa enää ees alkaa millee..
ei oo ollu aina, ei tietoa mistä johtuu. aina ollu meil jotai ongelmii seksin kans,mut ne on ollu erilaisii...joskus ei oo seisonu aikoihin miehel ja sit ku seisoo tulee heti. Enkä valehtele/liioittele ku sanon et viis työntöö. mää en jaksa aina sit sitä sori sori anteeks..en jaksa!
mietin jo jos lähtisin hotelliin ja pokaisin sieltä jonku miehen ja kävisin vaa hänen huonees painamas häntä ja sit kotii.. olisko kauhee synti? no olis tietty mutku en jaksa vaa ja mun pää hajoo tän takia.

Mein parisuhde on iha hajalla tän takia. en mää jaksa tätä loppu elämääni..ollu jo monta vuotta tätä..

Meillä ei miehellä seiso seuraavaan tuntiin laukeamisesta, vaikka mitä tekisin. Ja lääkäriin ei mene, kun "ei ole ongelmaa" tai jotain.. Eip ei, mutta vaimolle jää hirmu panetus, vaikka mies muilla keinoilla minut hoiteleekin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ollaan käyty lääkäris, tai siis mies on käyny. sano vaa et joo, no kyllä se siitä tyyliin. ei mitään apua. On kokeiltu penisrenkaat kortsut ym ym ym..ei auta!
Ootteko te kokeilleet myös ne puuduttavat kortsut? Meillä on kortsu normaalina ehkäisynä ja ne puuduttavat siis noin viisinkertaistaa kestoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Kuinka usein harrastatte seksiä? Onko määränne miehelle liian vähän?
Toisaalta olet miehesi mielestä varmasti äärimmäisen kiihottava tapaus :)

ei usein ku en mää halua siis mua eie nää kiinnosta. välistä useemmin ku sit taas menee aikaa..
ollaan kokeiltu et heti perään mut ei oo kiva ku miehel sit puolistondis ja yrittää sitä piettää yllä. sama jos on tumputtanu aikasemmi niin ei ota kunnolla etee sitte. ja sit mulla loppuu fiilis aina kesken aktin heti ku mies ekaa kertaa vetää ulos (1 min jälkee alotuksesta) ja sanoo et sori hää meinaa tulla. mää jaksa sit enää jatkaa ku sitä on aina ollu. ennen se meni ja ooteltii ja jatkettii mut nyt oon ihan kypsä.

mää oikeesti haen kohta sitä seksiä muualta.. en kestä enää.

no ei muuta kun toiselle lääkärille, mielellään jollekin alan asiantuntijalle. pakkohan tohon on jotain apua olla olemassa. sinuna yrittäisin kaikki mahdolliset keinot ennen kuin edes ajattelisin pettämistä. siitä tuskin mitään hyvää seuraa.

Sellainen lääke on kuulemma tulossa markkinoille joka estää tämän ongelman. Meillä odotellaan sitä :whistle: Onhan se rasittavaa se, älä liiku, älä ääntele, älä hyvä ihminen nosta jalkaa sinne :headwall:
Tuo pari kertaa peräkkäin onneks toimii meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei miehellä seiso seuraavaan tuntiin laukeamisesta, vaikka mitä tekisin. Ja lääkäriin ei mene, kun "ei ole ongelmaa" tai jotain.. Eip ei, mutta vaimolle jää hirmu panetus, vaikka mies muilla keinoilla minut hoiteleekin..

no mulla ei oikein mielellään tunnu hoitelevan mua. on aina vähä semmonen "vastahakonen" en tiä miks. ja sit ku se aina alkaa sit jankuttaa sitä et jos vähä pantas ja mää en sit haluu ku tiiän et se loppuu heti. Sit seki viel on mun miehes ku se sanoo kaikkee aina seksin aikana et "vittu ihana p****u ymym. en yhtää tykkää tollasesta huohottamisesta ja olenki sanonu mut ei kuuntele. sit läpsii perseelle ymym mistä en tykkää ja hää tietää.

sit se ruinaus jos en ala seksiin et eikö vähä voitais. voi vittu se on iha ällöttävää, viimesetki halut menee...

mitä mää teen??aarrhghh..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no mulla ei oikein mielellään tunnu hoitelevan mua. on aina vähä semmonen "vastahakonen" en tiä miks. ja sit ku se aina alkaa sit jankuttaa sitä et jos vähä pantas ja mää en sit haluu ku tiiän et se loppuu heti. Sit seki viel on mun miehes ku se sanoo kaikkee aina seksin aikana et "vittu ihana p****u ymym. en yhtää tykkää tollasesta huohottamisesta ja olenki sanonu mut ei kuuntele. sit läpsii perseelle ymym mistä en tykkää ja hää tietää.

sit se ruinaus jos en ala seksiin et eikö vähä voitais. voi vittu se on iha ällöttävää, viimesetki halut menee...

mitä mää teen??aarrhghh..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no ei muuta kun toiselle lääkärille, mielellään jollekin alan asiantuntijalle. pakkohan tohon on jotain apua olla olemassa. sinuna yrittäisin kaikki mahdolliset keinot ennen kuin edes ajattelisin pettämistä. siitä tuskin mitään hyvää seuraa.

mutsiis ku mää just rakastan mun miestä muuten niin en haluis sit pettää sitä. mut ku oikeesti mää haluun sitä saakelin seksiä niin kovasti...

mies yritti saada lähetettä urologille mut ei saanu. on meil semmosta puuduttavaa suihke juttua mut ei auta yhtään. joten en usko et ne kortsutkaa autata ku tuokaa ei..

sit se on kans, ku mies on iha normaali sen "seksin" jälkee vaik mää en ees tullu. huomaa et mökötän ja oon vittuuntunu mut sanoo vaa et kulti hyvää yötä. voi vittu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siitä tuskin mitään hyvää seuraa.

Hyvää seksiä nyt todennäköisesti ainakin. :whistle:

Mulle seksi on niin iso asia, että mä hakisin nautinnon muualta. TOSIN mä lähtisin koko suhteesta, pettämään en alkaisi.

Jos siis kaikki muu olisi hyvin tai jopa loistavasti, niin lähtisit, jos mies laukeaisi liian pian??? Melko hepoisella pohjalla suhteenne siinä tapauksessa on..