Kun mies ei puhu, huutaa vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paula

Vieras
Mikä hitto mun miestä vaivaa, se ei osaa puhua, osaa vaan raivota kun jostain hermostuu?
Onko teillä muilla kokemusta tollasesta? Kun se hermostuu, se alkaa vaan huutaa ja ei kuuntele mitään! Ja sen vähän minkä se kuulee, se kuulee ihan vaan jotain mitä se haluaa kuulla, ja lisää vettä myllyyn! Sillä ihan sellanen hullun kiilto silmissä 8/

Se ei mua kuuntele. Huutaa vaan että turpa kiinni.
Ja se luulee että riita on silllä selvitetty että ei puhuta enää asiasta.
Mä oon ihan rikki.....

niin, ei se tietysti tavan asioissa huuda, vaan ei osaa riidellä. vaikea ehkä selittää mitä tarkoitan....

Kenen mies osaa riidellä rakentavasti? vinkkejä otetaan vastaan

Alkuperäinen kirjoittaja Paula:
Mikä hitto mun miestä vaivaa, se ei osaa puhua, osaa vaan raivota kun jostain hermostuu?
Onko teillä muilla kokemusta tollasesta? Kun se hermostuu, se alkaa vaan huutaa ja ei kuuntele mitään! Ja sen vähän minkä se kuulee, se kuulee ihan vaan jotain mitä se haluaa kuulla, ja lisää vettä myllyyn! Sillä ihan sellanen hullun kiilto silmissä 8/

Mä oon ihan rikki.....

masentunut? Mun mies oli juuri tuollainen vuosia sitten ja sitten alta paljastuikin aika vakava masennus. Meni terapiaan ja sai siellä purkaa pahaaoloaan ja parantui.
Nyt on ollut jo vuosia kuin uusi mies.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Paula:

Mä oon ihan rikki.....

masentunut? Mun mies oli juuri tuollainen vuosia sitten ja sitten alta paljastuikin aika vakava masennus. Meni terapiaan ja sai siellä purkaa pahaaoloaan ja parantui.
Nyt on ollut jo vuosia kuin uusi mies.

Näin meilläkin.

vai voisi masennuskin noin oireilla?
hyvä tietää.
ikinä ei oo käsiks käyny eikä ryyppää, mutta alan olla ihan loppu kun sitä pienikin asia hermostuttaa ja sit ne paisuu kamaliks riidoiks. ja pian on kuitenkin ihan kun ei mitään ois tapahtunukaan, ei suostu riidasta enää puhumaankaan.
kohta tässä minäkin tarviin terapiaa kun kaikki riidat jää selvittämättä ja sit mä yksin niitä kelaan ja itken :(

Voihan toi ollakin yleistä. Mun muuten nallekarhumainen mies kun suuttuu, huutaa myös. Eikä tosiaankaan kuuntele, vaan jankkaa samaa levyä (mitä oivaltanut) yhä uudestaan. Siis ei minkäänlaista vuorovaikutusta. Mä olen jopa harjoitellut mököttämään (mitä pidän tyhmänä). Mutta kun se toimii paremmin, siis sillä hetkellä kun on tossa tilassa. Ja tällaista tapahtuu helpommin, jos hän on väsynyt.

:laugh: Ton silmäniskun piti olla sulku. Ihan kun muillekin olisi tullut vahingossa silmänisku tääl. Vähän noloa, kun ihan väärään paikkaan tulee..joku luulee viel, että on TOSI kieroutunut huumorintaju. :D