Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulostaa ihan just tutuilta ajatuksilta mitä kirjoitit. Helpottavaa kuulla, ettei ole näiden asioiden kanssa yksinMä ainakin viimeisen viikon aikana myönnän useastikkin ajatelleeni että tätäkö mä tosiaan halusin ja oonko mä sitten kuitenkaan valmis tähän ja mitä, tosiaanko tässä ollaan hoidoissa näin pitkällä. Ja sitten, että mitä jos se lapsi tosiaan tulee, pärjätäänkö, kestääkö suhde. Mitä jos oltaisiin kuitenkin vaan kahdestaan kun meillä mennyt kaikki niinkin hyvin, keksittäisiin muita unelmia.
Teki mieli perääntyä, ahdistaa ja jännittäämutta silti metsästin tänään viimeisen Gonal-F piikin (piti hankkia vielä yksi 150iu ruisku, ne oli vähissä lähiapteekeissa.
tänään vikat pistot ja huomenna sitten Ovitrelle.
Kiva @Siili88 että saitte suunnitteluajan! Millä tavalla lääkäri on kamala? Harmi kuullaJos nyt ei ihan ole sukset ristissä niin ehkä sitten toimenpiteisiin voisi pyytää toista lääkäriä vaikka suunnittelukäynti onkin toiselle?
Kyllä mä luulen että testaan nyt joka päivä ja jos edelleen näyttää nega niin teen ens viikolla sitte vaan varmistustestin virallisena päivänäJa vielä @Lilja93 lle rautahermoja piinapäiville. Dpo10 on paha päivä, kun silloin joko voi näkyä tai olla näkymättä tarkoittamatta mitäänYlihuomenna luulisi olevan suht varma tulos? Ajattelitko testata huomennakin?