Kun mies ei huomaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiitiainen

Vieras
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa jo monta vuotta. Rakastan miestäni, mutta hän ei enää tunnu edes huomaavan minua. Töistä tullessaan tämä sanoo ehkä moi ja avaa telkkarin. Vaikka olen pitkällä reissulla, niin hän ei edes soita minulle tai ilmaise millään tavoin ikävöineensä..

Yksi suurimmista ongelmista on seksi tai oikeastaan sen olemattomuus.. Seksiä harrastamme 1-2 kertaa kuukaudessa ja silloinkin sellaisina päivinä kun miehelläni on krapula..
Tämä tuntuu minusta todella pahalta enkä tiedä miten toimia. Olen yrittänyt ehdottaa kaikenlaista piristystä ja uusia juttuja mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Pidän huolta ulkonäöstäni, olen hoikka ja harrastan liikuntaa. Uskon olevani suht. hyvännäköinen sillä baarissa aina vähintään muutama mies haluaa tarjota minulle jotain juotavaa tai yrittää muuten iskettää. Mutta se ettei se oma mies halua mitään touhuta lakanoiden välissä nakertaa itsetuntoani.

En tiedä miten saisin sytytettyä häneen uudelleen sen kipinän minua kohtaan vai olisiko jo aika luovuttaa ja siirtyä eteenpäin?

Kuten itse sanoit, ehkä on aika siirtyä eteenpäin.

Jos olisin sinä, niin todennäköisesti ottaisin asian puheeksi miehen kanssa. Sanoisin, että minusta tuntuu, että et ole enää minusta kiinnostunut, et enää halua minua, olenko oikeassa.

Jos mies kiertelee ja kaartelee, eikä anna mitään kunnollista syytä käyttäytymiselleen, on syytä harkita tahdotko jatkaa tuollaista kylmää suhdetta.
Löytäisit ihan takuulla sellaisen miehen, jolta saisit hellyyttä, ja tuntisit olevasi nainen, ja seksiäkin saisit muulloin kuin krapuloissa.

Kerro miehellesi, että olet alkanut tosissasi harkita, että onko teidän suhteellanne tulevaisuutta, kun sinä olet yrittänyt kaikkesi, mutta toinen ei laita tikkua ristiin, eikä osoita kiinnostustaan millään tavalla.
Tokaise vielä päälle, että kyllä minulla ottajia olisi, jos et ymmärrä hyvän päälle niin ole sitten ilman :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiainen:
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa jo monta vuotta. Rakastan miestäni, mutta hän ei enää tunnu edes huomaavan minua. Töistä tullessaan tämä sanoo ehkä moi ja avaa telkkarin. Vaikka olen pitkällä reissulla, niin hän ei edes soita minulle tai ilmaise millään tavoin ikävöineensä..

Yksi suurimmista ongelmista on seksi tai oikeastaan sen olemattomuus.. Seksiä harrastamme 1-2 kertaa kuukaudessa ja silloinkin sellaisina päivinä kun miehelläni on krapula..
Tämä tuntuu minusta todella pahalta enkä tiedä miten toimia. Olen yrittänyt ehdottaa kaikenlaista piristystä ja uusia juttuja mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Pidän huolta ulkonäöstäni, olen hoikka ja harrastan liikuntaa. Uskon olevani suht. hyvännäköinen sillä baarissa aina vähintään muutama mies haluaa tarjota minulle jotain juotavaa tai yrittää muuten iskettää. Mutta se ettei se oma mies halua mitään touhuta lakanoiden välissä nakertaa itsetuntoani.

En tiedä miten saisin sytytettyä häneen uudelleen sen kipinän minua kohtaan vai olisiko jo aika luovuttaa ja siirtyä eteenpäin?

Joo, laita katse eteenpäin, jätä tuo mies ei tuosta enää mitään tule, tilanne pahenee vain.
saat vain miettiä ja pohtia, ja pahempi, kun nainen ei saa enää huomiota ja rakkautta omalta mieheltä nainen alkaa kuihtua ihan silmissä, ennen niin kauniista naisesta tulee nuutuneen/ väsyneen näköinen, kuihdut pois, sust tulee kuin vanha akka fast tempo, ulkomuoto menee nopeasti huonompaan suuntaan kun oma mies ei enää huomioi jos kohtelee kuin olisit näkymätön.

Olen nänyt monta tuollaista tapausta, ennen niin iloiset ja kauniit naiset, ulkomuoto meni ihan perseelleen, vain tuon takia kun oma mies kohtelee naista kuin ilmaa. jos kasville ei anna vettä ja huomiota, kasvi kuihtuu pois, pätee naisillekin oman miehensä suhteen.

Sitten kun naiset jätti välinpitämättömän miehensä, naiset alkoi taas kukkia ihan silmissä, varsinkin kun uusi rakkaus tuli elämään :)

Outoa, nainen kuihtuu ilman miehen huomiota ja alkaa kukkimaan kun saa huomiota. Haloo, eikö teillä ole mitään omaa ihmisarvoa? Miksi teette itsenne riippuvaisiksi miehistä ja heidän mielipiteistään? Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa oma ihmisarvo, joka ei ole riippuvainen toisten käytöksestä tai mielipiteistä.

niin, tuokin on totta, mielummin oma ihmisarvo mikä ei ole riippuvainen toisen käytöksestä kuin tarvia oman miehen huomiota! :)

olen vain huomannut tuollaisen ilmiön monella naisella, tarvitsevat oman miehen rakkautta ja huomiota muuten eivät ole itsen kanss onnellisia.

oikeastaan ihan väärin, olet oikeassa! nim. hohhoijakkaaaaa ;D

Yhteistyössä