Kun lindexinkin housut tippuu pojan päältä niin mistä sitten aletaan housuja ostamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24699525:
Jätkällä on kyllä semmoinen nimi että eiköhän ne siitä kuitenkin väännä jotakin.

Meidän laiheliini on Luukas, ja eiköhän siitä ole jo heti väännetty Luukas-luukasa...

Henkselit kunniaan :) Tosiaan Elloksen resori-farkut on kapeita, ja h&m:llä on niitä kiristyskuminauhallisia vauvasta 152-senttisiin asti!

Ehdottomasti Polarn O. Pyretin slim fit housut! Ainut mitä voin omalle 3,5 vuotiaalle kuvitella. siitäkin toki pitää ottaa 98, mihin toinen edelleenkin hukkuu. Niissä hyvin pituutta, joten menee sit pitkään. (Viel kesällä poika käytti vanhoja vauvafarkkuja shortseina kokoa 68. kertoo kuinka hoikka lapsi kysessä)
Toinen vaihtoehto: olen joskus loytänyt tyttojen farkkuja, missä ei mitään kuvioita. Nekin toimivat ku ovat paljon kapeampaa mallia.

Meillä tosi hoikka poika 7-v 138cm ja 21kg.. Espritin housut sopivat! Niissä useinmiten säädettävä vyötärö. Googleta nettikauppa, jonne myös palautukset onnistuvat. Ellokselta löytyy myös ko. merkkiä.

[QUOTE="vieras";24699609]Ehdottomasti Polarn O. Pyretin slim fit housut! Ainut mitä voin omalle 3,5 vuotiaalle kuvitella. siitäkin toki pitää ottaa 98, mihin toinen edelleenkin hukkuu. Niissä hyvin pituutta, joten menee sit pitkään. (Viel kesällä poika käytti vanhoja vauvafarkkuja shortseina kokoa 68. kertoo kuinka hoikka lapsi kysessä)
Toinen vaihtoehto: olen joskus loytänyt tyttojen farkkuja, missä ei mitään kuvioita. Nekin toimivat ku ovat paljon kapeampaa mallia.[/QUOTE]

Olin juuri laittamassa ketjuun että ehdottomasti Po.Pin slim fitit. Ihan parhaat pitkien ja kaposten lasten jalkaan ja niissä on hyvät ja oikesti toimivat nappikumppari säädöt, joilla käyttöikääkin saa enemmän kuin halvemmille vastaaville housuille.

Vielä on pakko mainita että meillä alle 2v poika käytää Slimmeissä jo 98 cm, muutaman centin lahkeen kääntövaralla. 92 jäi vähän kittanoiksi jo kesällä. Ulkkareissa myös tuo 98. On pitkä ja hoikka poika, ja oikeastaan ainoat pökät mitkä istuu päällä hyvin ja nätisti koskaan on ollut just Po.Pin.

Mulla on kaks rimppakinttua joille sopivien (riittävien kapeiden) housujen löytäminen on aina yhtä tuskaa. Ees ne kiristysnauhat vyötäröllä ei aina auta kun niitä ei aina saa kiristettyä riittävän kireälle. Mä ostan niille pääosin name it ja lego-merkkisiä housuja koska ne on kapeita. Samoin espritin housut on kapeita. Kappahlista, lindexistä ja hm:ltä on turha hakea, en oo ikinä löytäny tarpeeksi kapeita housuja.

meillä on prismasta ostettu farkut, niistä kun veti kiristyskuminauhaa kireelle niin pysyyvät tuolla tuulen pieksämällä vinkuheinälläkin päällä.

merkki oli ömm.. dallas? texas? joku kaupunki kumminkin.

No mistä sitten löytyy pyörehkölle vaaville housuja, kun alkaa noi 74 puristamaan mahasta (tyttö 66cm), ärsyttävää ostaa tosi isoja vaatteita sen takia ettei vaatteet puristais mahasta. Name It merkkiset pöksyt ostin 74, jotka ei mahdu edes vaavin viereen...

Koirille on olemassa kaikenlaisia energiamakkaroita ja -nappuloita lihottamiseen. Miksei lapsille ole keksitty samaa?

Kyllä niitä on, mutta ilman nenämahaletkua ei ainakaan meidän pojalle saa mitään semmoista alas.
Leipää ei saa voidella, ja ruokaa ei syö edes joka päivä.Hengissä pysyy ja näillä mennään (on ollut yhden kerran osastolla nenämahaletkurokinnassa lyhyen aikaa).
Iän myötä on vähän helpottanut, ja mihinkään normaalipainoon ei kannata edes tähdätä, vaan että ei laihtuisi enempää.

Yhteistyössä