jepjepAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:No sut ralliperuna mä muistan nikkinä oikein hyvin. On jo aiemmin pitänyt sanoa, että nikkisi on ihan mahtava. Mutta... jutuista en muista valitettavasti sen enempää, kuin että nikkisi on peräisin jostain lapsuuden leikistä, sulla on yksi lapsi ja olet aika nuori. Menikö nappiin?
Sulla on hauska nikki, mutta valitettavasti en muista susta mitään erityistä. :/ Vai olitkohan eläinrakas?Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Minoon taas täällä jonossa Tää n hauskaa, kun itellä on niin onneton muisti B)
Mulle tulee susta aina mieleen mun veljentyttö, jonka nimi on Moona. Sorry, juttuja ei ole jäänyt sinustakaan mieleen. Oletko aika uusi palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja moona81:No mie tyrkkään tännekkin sitten
Olenhan minäAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sulla on hauska nikki, mutta valitettavasti en muista susta mitään erityistä. :/ Vai olitkohan eläinrakas?Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Minoon taas täällä jonossa Tää n hauskaa, kun itellä on niin onneton muisti B)
Juuh aikasta tuore tapaus olen täälläAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mulle tulee susta aina mieleen mun veljentyttö, jonka nimi on Moona. Sorry, juttuja ei ole jäänyt sinustakaan mieleen. Oletko aika uusi palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja moona81:No mie tyrkkään tännekkin sitten
Susta mulle tulee aina mieleen BKT - bruttokansantuote ja olenkin miettinyt joskus, mistä nikkisi tulee. Susta tulee positiivinen mielikuva, jostain syystä. Sä olet pitkäaikainen palstalainen, Turusta ja Tytsin tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja BKM::wave:
Sorry, sustakaan mulla ei ole mitään erityistä mielikuvaa. :/ Nikin muistan kyllä. Oletkohan sinäkin aika tuore palstalainen vai kenties vaihtanut nikkiä?Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Minä kans tännekin! :wave:
Mä olen muuten aloittanut palstailun vasta huhtikuussa. Mä vaan kirjoittelen niin ahkerasti.. :heart: Kohta tulee vuosi palstailu-urakkaa täyteen. BKM= olin yksissä häissä ikään kuin kaaso ja bestman=bestkaasoman=BKM. Ajattelin kyllä vaihtaa nukin kohtapuolin.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Susta mulle tulee aina mieleen BKT - bruttokansantuote ja olenkin miettinyt joskus, mistä nikkisi tulee. Susta tulee positiivinen mielikuva, jostain syystä. Sä olet pitkäaikainen palstalainen, Turusta ja Tytsin tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja BKM::wave:
Miten mulla on sellainen kuva, että sulla on yksi lapsi, poika. Taidat olla aika nuori? Oletko ekoihmisiä?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme::wave:
Jokohan tärppäs?
Miten sen tuoreuden nyt ottaa. On tässä jo jonkin aikaa palstailtu, vajaan vuoden mustana. Ensimmäinen musta nikki.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sorry, sustakaan mulla ei ole mitään erityistä mielikuvaa. :/ Nikin muistan kyllä. Oletkohan sinäkin aika tuore palstalainen vai kenties vaihtanut nikkiä?Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Minä kans tännekin! :wave:
Täh? No, ei sen puoleen, mäkin olen MitäsNytillä pyörinyt aktiivisesti vasta vuoden päivät. No, mutta oletko Turusta? Ja mäkin olen miettinyt nikin vaihtoa, mutten vain keksi mitään kivaa uutta. :/Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä olen muuten aloittanut palstailun vasta huhtikuussa. Mä vaan kirjoittelen niin ahkerasti.. :heart: Kohta tulee vuosi palstailu-urakkaa täyteen. BKM= olin yksissä häissä ikään kuin kaaso ja bestman=bestkaasoman=BKM. Ajattelin kyllä vaihtaa nukin kohtapuolin.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Susta mulle tulee aina mieleen BKT - bruttokansantuote ja olenkin miettinyt joskus, mistä nikkisi tulee. Susta tulee positiivinen mielikuva, jostain syystä. Sä olet pitkäaikainen palstalainen, Turusta ja Tytsin tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja BKM::wave:
Minkäikäiset lapset/lapsi sulla on vai onko lapsia? Mistä päin olet?Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miten sen tuoreuden nyt ottaa. On tässä jo jonkin aikaa palstailtu, vajaan vuoden mustana. Ensimmäinen musta nikki.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sorry, sustakaan mulla ei ole mitään erityistä mielikuvaa. :/ Nikin muistan kyllä. Oletkohan sinäkin aika tuore palstalainen vai kenties vaihtanut nikkiä?Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Minä kans tännekin! :wave:
Turun suunnalta juu, Naantalissa asustelen. Mäkin tässä kypsyttelen oikeaa nikkiä kokoajan mielessäni, se on pitkä prosessi..Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Täh? No, ei sen puoleen, mäkin olen MitäsNytillä pyörinyt aktiivisesti vasta vuoden päivät. No, mutta oletko Turusta? Ja mäkin olen miettinyt nikin vaihtoa, mutten vain keksi mitään kivaa uutta. :/
Jee! Aika hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Miten mulla on sellainen kuva, että sulla on yksi lapsi, poika. Taidat olla aika nuori? Oletko ekoihmisiä?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme::wave:
Jokohan tärppäs?
5kk ja 2v 7kk, Oulun seuduilta.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Minkäikäiset lapset/lapsi sulla on vai onko lapsia? Mistä päin olet?
Mä olen miettinyt josko ottaisin tuohon nykyiseeni pienen jatkon -matkisin Teenlitku Taikinaterapiaa ja Jonseredia, Savannaa, joilla on ollut eka nikki sama ja loppuosa uusi. :/Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Turun suunnalta juu, Naantalissa asustelen. Mäkin tässä kypsyttelen oikeaa nikkiä kokoajan mielessäni, se on pitkä prosessi..Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Täh? No, ei sen puoleen, mäkin olen MitäsNytillä pyörinyt aktiivisesti vasta vuoden päivät. No, mutta oletko Turusta? Ja mäkin olen miettinyt nikin vaihtoa, mutten vain keksi mitään kivaa uutta. :/