Kun kaikki on rikki ja yrität olla ns normaali,niin pas..a tunne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras vaan"

Vieras
Tuntuu,että miten sitä voi säilyä täysijärkisenä vaikeassa elämän vaiheessa?! Mun voimat on loppu,ahdistaa ja pelottaa.Tän päivää makoillut sohvalla ja katsonut lasten seurassa piirrettyjä.Oikeestihan olisi ollut kiva herätä aamulla ja lähteä kaupoille,tehdä ruokaa,levätä että jaksaa taas ensi viikon duunit yms.
Miehen alkoholiongelma on ryöstäytynyt täysin käsistä,eikä se edes itse tajua.Työnsä hoitaa mallikkaasti,kotona on kaikki päin seiniä.Ei se meidän elämää häirihe,se on koko ajan autotallissa. Mä en vaan enää pysty nukkumaan,olen niin stressaantunut.Ei me tehdä mitään yhdessä,mutta ei se auta myöskään kodinhoidossa tai lastenhoidossa. Mä rakastan sitä kuka se joskus oli,haluan sen ihmisen takasin,en halua sitä joka töiden jälkeen vetäytyy autotalliiin ja tulee yöllä sieltä vasta pois.Miksei se tajua,että meillä olisi kaikki hyvin jos se ei joisi. Ihana koti ja ihanat lapset,paljon muuta. Päivästä toiseen jatkuu tämä sama.Mä olen niin yksin tässä.

mun tilanne on vähän samanlainen, mutta mies juo vaan viikonloppusin ja silloin lähtee johonki kaverille ja tulee vasta joskus su takasin vaan nukkumaan sohvalle. Arkisin meillä menee hyvin, tekee kotitöitä jne, mutta viikonloppusin sitä ei näy ikinä :/ ja loppu olen minäkin, tätä kestänyt niin monta vuotta jo. Tietysti on joskus selvinkinpäin kotona mutta aika harvoin...

[QUOTE="erin";27820497]mun tilanne on vähän samanlainen, mutta mies juo vaan viikonloppusin ja silloin lähtee johonki kaverille ja tulee vasta joskus su takasin vaan nukkumaan sohvalle. Arkisin meillä menee hyvin, tekee kotitöitä jne, mutta viikonloppusin sitä ei näy ikinä :/ ja loppu olen minäkin, tätä kestänyt niin monta vuotta jo. Tietysti on joskus selvinkinpäin kotona mutta aika harvoin...[/QUOTE]

tiedän,mun mies kun ottaa kuppia jää se ns päälle. Monesti se on menee kaverilleen jatkoille ja aamulla se myös kaverin sohvalta löytyy. Kyse kuitenkin aikuisesta miehestä. Monet itkut olen sille itkenyt,miksi perhe on kakkossijalla vs viina.Mutta kyllähän sen tajuaa että kyseessä riippuvuus. Kaikki lupaukset rikkoo sillon kun juo.
Onko teillä lapsia? se vaatii paljon sillon ns pitää palikat kasassa ja olla itse vahva,lasten takia ja ainahan siihen ei pysty :(

Yhteistyössä