Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ohhoh! Mites sulla noin matala lasku on?niin aika vaikea siitä on enää säästämään lähteä
pieni asunto, kaukolämpö. taloyhtiön pesukone. jääkaappi, tiskikone, valaistus, hella, mikro, telkkari. siinä taitaa olla kaikki sähkönsyöjät mitä minulla on. no siirtolasku onkin sitten paljon isompiOhhoh! Mites sulla noin matala lasku on?
Ehkä voit vielä laittaa jääkaappia pienemmälle ja levyn kiinni, heti, kun vesi alkaa kiehua.pieni asunto, kaukolämpö. taloyhtiön pesukone. jääkaappi, tiskikone, valaistus, hella, mikro, telkkari. siinä taitaa olla kaikki sähkönsyöjät mitä minulla on. no siirtolasku onkin sitten paljon isompi
Tiskikone ja töllö pois käytöstä.pieni asunto, kaukolämpö. taloyhtiön pesukone. jääkaappi, tiskikone, valaistus, hella, mikro, telkkari. siinä taitaa olla kaikki sähkönsyöjät mitä minulla on. no siirtolasku onkin sitten paljon isompi
en luovu kummastakaan. tiskikone pesee pari kertaa viikossa ja telkusta en luovuTiskikone ja töllö pois käytöstä.
Tiskikone ja töllö pois käytöstä.