Kun jotkut joskus pohtivat millanen sitte on tyylikäs ihminen..tässä vastauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iljljl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iljljl

Vieras
Näiden blogien pitäjät ovat mielestäni tavallisen tyylikkäitä, jollainen kuka tahansa pystyy olemaan ilman mitään erityistä "silmää".

Strictly Style

Päivän Asu – Dagens Outfit | Char & the city

Päivän Asu – Dagens Outfit | Char & the city

Päivän Asu | P.S. i love fashion

ja tässä vanhemman naisen blogi myös Kalastajan vaimo

Nuo asut ovat kohtalaisen tavallisia ja sopii mun mielestä mielestä kelle tahansa 20-45 vuotiaalle. Toki voi vähän muokkailla omalle vartalotyypilleen sopivaksi.
Ajattomia ja tavallisen tyylikkäitä bloggaajia. Eikä asut ole mitään räväyttäviä tms, joten Suomessa voi ihan hyvin kulkea noissa.

HUOM!
Ennen kuin joku tulee ulisemaan tänne yhdestä sun toisesta asiasta:
- Kenenkään ei tarvitse pukeutua noin, eikä ylläolevat bloggaajat ole ainoita tyylikkäitä
- Tämä vain siksi, kun täällä aina keskustellaan siitä mikä on tyylikästä

Sitte ihmiset täällä ymmärtää, että tyylikäs on joku minihame bimbo ultrablondatuissa hiustenpidennyksissään värjöttelemässä -30 asteen pakkasessa 2cm hame päällä baarijonossa <-- tyylikkään irvikuva.

Menin tuohon Strictly Style-blogiin, niin ekana vastaan tulee tämä:
onepiece.jpg

Jep. Tyylikästä.

Plus muutenkin aapeen käsitys tyylikkyydestä on aika yksioikoinen, siihen vaikuttaa riittävän kynähame ja Luis Vuittonin laukku.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Mikä sinä luulet olevas päättämään mikä on tyylikästä? :D Ainakaan tyylikästä ei ole se, että tulee mammapalstalle kertomaan omaa mielipidettään The Totuutena.

HUOM!
- Kenenkään ei tarvitse pukeutua noin, eikä ylläolevat bloggaajat ole ainoita tyylikkäitä

Ovat kyllä mun mielestä ihan perustyylikkäitä, tosin en pidä ehkä ihan sellaisesta massapukeutumisesta, että on samat kuteet, merkkilaukut yms...mut tässäpä poikkeus tohon merkkiuskollisten blogeihin, jos tyylikästä etsii: http://korundi.blogspot.com/

HUOM!

Millä perustelet väitteesi, että juuri tuollainen pukeutuminen on tyylikästä?

Käsittääkseni kyseessä on sinun subjektiivinen mielipiteesi, ei mikään objektiivinen totuus.

Itse en pidä tuollaista pukeutumista minään tyylikkyyden huipentumana. Jos väität, että olen väärässä, niin ole hyvä ja argumentoi väitteesi.

Mun mielestä jokainen noista bloggaajista pukeutuu paremmin, kuin 85% suomalaisista, vaikka pukeutuminen heillä onkin melko tavallista. Mutta kun oikeasti katsoo naisia kaupungilla, niin....
Toki mua ei muoti ja tyyli niin kiinnosta, joten ihan sama mitä muilla on päällä.
Mäkin olisin tuota kalastajan vaimoa veikannut vähintään 5-vuotta vanhemmaksi, vaikka siis toki kaunis nainen on.

Mäkään en "kalastajan vaimoa" olisi arvannut noinkin nuoreksi. Luulen, ettei ap tiennyt tämän ikää. Mielettömän kaunis ja tyylikäs nainen on, vaikka kasvoiltaan on kieltämättä reilusti vanhemman näköinen.
Jokainen noista bloggaajista on tyylikäs ja elegantti. Perusvarma tyyli. Mä en pukeudu noin hyvin ja silti tuntuu, että olen joka paikkaan aina ylipukeutunut.

[QUOTE="vieras";25205453]Kyllä nämä naiset ovat ihan "taviksia". En sanoisi erityisen tyylikkääksi - varsinkaan tuota kammottavaa "one piece"- juttua. Se on todella mauton.[/QUOTE]
Se taas menee mulle. Noi kauheat kynähameet ja peltipaidat ei.

[QUOTE="vieras";25205453]Kyllä nämä naiset ovat ihan "taviksia". En sanoisi erityisen tyylikkääksi - varsinkaan tuota kammottavaa "one piece"- juttua. Se on todella mauton.[/QUOTE]

Pakko nyt todeta tähän, että tää ketju osoittaa hyvin sen, kuinka nopeasti ihmiset hyppäävät johtopäätöksiin tutkimatta mitään 2 sekunttia pidempään.

1.Kalastajan vaimon ikä...
2.OnePiece "kauheus". Jos huomasitte, kyseessä oli tuotearvonta. Kyseinen vaate on tarkoitettu vain ja ainoastaan kotikäyttöön, eikä kukaan heistä ollutkaan sitä kaupungille laittamassa. EIkö kotona kuulu vaan viihtyä mukavissa vaatteissa? En henk.koht. ymmärrä jos teidän mielestä tyylikkäiden ihmisten pitäisi kotonakin pyöriä stiletoissa ja kynähameessa...

Yhteistyössä