Kun jotkut joskus pohtivat millanen sitte on tyylikäs ihminen..tässä vastauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iljljl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä se näyttää vaan rumalta. :)

Venaas
9217007.jpg

:xmas:

Mä tykkään Kalastajan vaimon tyylistä, etenkin Odd Mollyista!:D Ja joo, hän näyttää nykyään tosi hoikalta verrattuna esimerkiksi aikaan ennen kuin odotti tuota toista lastaan (silloinkin oli hoikka). Se, että kasvoissa on edes jotain täytettä, antaa heti nuoremman ilmeen. Nyt on ehkä vähän "kuivan" näköinen kasvoiltaan - kaunis toki silti!

Tällä mun mielestä kans tyylikkäitä vaatteita. Jonkun mielestä ehkä kolmikymppiselle liian tätimäisiä, mutta minä tykkään klassisen tyylikkäästä:

http://kaikkimitahalusin.blogspot.com/2011/10/luottovaatteet.html

• Tykkää
Reactions: tiiru
Tolla päivän asu blogin tytöllä ei ainakaan oo yksikään noista laukuista aitoja. Sit ehkä voisin uskoa aidoiksi jos hänen muutkin vaatteet oisi laadukkaita eikä jostain H&M:ltä ja zarasta ostettuja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hähä;25239041:
Tolla päivän asu blogin tytöllä ei ainakaan oo yksikään noista laukuista aitoja. Sit ehkä voisin uskoa aidoiksi jos hänen muutkin vaatteet oisi laadukkaita eikä jostain H&M:ltä ja zarasta ostettuja. :D

Vähäx noloo

Tällä mun mielestä kans tyylikkäitä vaatteita. Jonkun mielestä ehkä kolmikymppiselle liian tätimäisiä, mutta minä tykkään klassisen tyylikkäästä:

ALL I EVER WANTED IS HERE: Luottovaatteet

Nyt on tyyliä!! Siellä on nimittäin samalainen imuri kuin meillä! Ja lattia! Heitäkin heti pois yltäni nämä kuminauhavyötäröhousut (bootcut) ja kaivan repustani kukkaron ja lähen ostamaan sukkahousut ja leiserin. Moikka.

Siult ku tulee näitä tosi fiksuja kommentteja, niin on pakko kysyä: Ootko sie tai joku siun tuttu joku näistä styleistä naisista näissä blogeissa?

Ei ole mun tuttuja. Musta on vain hassua kun on niin kauheen noloo jos on ostettu siis zarast ja henkkamaukalt tms "laadutonta". ;)
Ja pientä huumorintajua voisi löytyä, ei niin kauhean vakavasti nyt puhuta, keskustelutyyli olisi varmaan erilainen jos ihan vakavissani olisin vauhkoomassa :saint:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Tylsä on tyylikästä.

En ole tyylikäs...

Oikeasti suurin merkitys on siinä, kuinka itsensä ja vaatteensa kantaa. Jos ei niissä viihdy, ei voi näyttää tyylikkäältä, varmalta ja vapautuneelta.

ALL I EVER WANTED IS HERE: Luottovaatteet

Aloituspostissa ei mielestäni näkynyt tyylikkyyttä, tässä enemmän! Ei kaikissa asuissa mitä vilkaisin, mutta tässä on sopivan kokoisia, istuvia vaatteita, joissa voi mennä töihinkin. Ei omaa makuani, mutta tyylikästä ja sopivaa.

Kalastajan vaimolla on vähän aikuisemman näköisiä vaatteita, mutta aloituspostin muilla nuorilla naisilla oli kyllä sellaista vaatetta, että sääliksi käy tyttöjä epäkäytännöllisen näköisissä kengissään ja pikkupikkuvaatteissaan. Noissakin on toimivan tyylin palasia, mutta yleisilme on... ikävä kyllä, "helsinkiläisteinimäinen".

Eli ei ole olemassa absoluuttista tyylikkyyttä, vaan erilaisia näkemyksiä tyylikkyydestä.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Alkuperäinen kirjoittaja hähä;25239041:

Mihin perustat väitteesi, ettei tuon blogistin LV-laukut ole aitoja?

Näiden blogien pitäjät ovat mielestäni tavallisen tyylikkäitä, jollainen kuka tahansa pystyy olemaan ilman mitään erityistä "silmää".

Miksi noissa kuvissa monessa on vain pääosassa LV:n laukku? Mä en sitä käyttäisi koskaan varsinkaan Suomessa, kun se on joka teinilla feikkinä. Ei ole mitään tekemistä enää tyylikkyyden kanssa, kun tuo kuosi on raiskattu.

[QUOTE="hmm";25205328]Menin tuohon Strictly Style-blogiin, niin ekana vastaan tulee tämä:
onepiece.jpg

Jep. Tyylikästä.

Plus muutenkin aapeen käsitys tyylikkyydestä on aika yksioikoinen, siihen vaikuttaa riittävän kynähame ja Luis Vuittonin laukku.[/QUOTE]

Nämä haalarioloasut on musta vuosituhannen rumin keksintö. Niin uskomattoman kamalia.

Yhteistyössä