Mun mielestä se näyttää vaan rumalta.![]()
Venaas
:xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä se näyttää vaan rumalta.![]()
Tällä mun mielestä kans tyylikkäitä vaatteita. Jonkun mielestä ehkä kolmikymppiselle liian tätimäisiä, mutta minä tykkään klassisen tyylikkäästä:
ALL I EVER WANTED IS HERE: Luottovaatteet
Tällä mun mielestä kans tyylikkäitä vaatteita. Jonkun mielestä ehkä kolmikymppiselle liian tätimäisiä, mutta minä tykkään klassisen tyylikkäästä:
Nyt mää en tajunnu...
Palstahuumoria :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hähä;25239041:Tolla päivän asu blogin tytöllä ei ainakaan oo yksikään noista laukuista aitoja. Sit ehkä voisin uskoa aidoiksi jos hänen muutkin vaatteet oisi laadukkaita eikä jostain H&M:ltä ja zarasta ostettuja.![]()
Vähäx noloo
Siult ku tulee näitä tosi fiksuja kommentteja, niin on pakko kysyä: Ootko sie tai joku siun tuttu joku näistä styleistä naisista näissä blogeissa?
Ei ole mun tuttuja. Musta on vain hassua kun on niin kauheen noloo jos on ostettu siis zarast ja henkkamaukalt tms "laadutonta".
Ja pientä huumorintajua voisi löytyä, ei niin kauhean vakavasti nyt puhuta, keskustelutyyli olisi varmaan erilainen jos ihan vakavissani olisin vauhkoomassa :saint:
OK.
Oletan että tossa on nolompaa ne piraatit, ei henkkamaukat.
Alkuperäinen kirjoittaja hähä;25239041:Tolla päivän asu blogin tytöllä ei ainakaan oo yksikään noista laukuista aitoja. Sit ehkä voisin uskoa aidoiksi jos hänen muutkin vaatteet oisi laadukkaita eikä jostain H&M:ltä ja zarasta ostettuja.![]()
Näiden blogien pitäjät ovat mielestäni tavallisen tyylikkäitä, jollainen kuka tahansa pystyy olemaan ilman mitään erityistä "silmää".
Mulla on sit erilainen käsitys tyylikkäästä.