Kun jotkut joskus pohtivat millanen sitte on tyylikäs ihminen..tässä vastauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iljljl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan klassisen tyylikkäitähän nuo blogien pukeutujat ovat. Kalstajan vaimon tyylissä on minusta enemmän jo jotain omaakin. Nuo nuoremmat plikat olivat pukeutuneet enemmänkin vaan tietyn tyylinmukaisesti. Persoonallisuutta ei oikein vielä ollut. Itse ihailen sellaisia pukeutujia jotka ovat löytäneet oman tyylinsä.

Ihanan tyylikkäitä naisia! Olisipa itelläkin kroppaa pitää tuollaisia vaatteita, mutta nämä pari kriittistä kiloa vyötäröllä vaikken ylipainoista lähelläkään ole.

Mun mielestä sille jolla oli melkeen joka kuvassa kauluspaita ja kapea hame, ei sopinut ne vaatteet yhtään. Yläosa näytti tissien kohdalta liian pieneltä ja hame väärän mittaiselta. Klassista tyyliä ilmeisesti yrittää mut se ei vaan onnistu jos ei tajua mikä omalle kropalle sopii.

Ekalle ei sopineet ne kumpparit. Joillain ne on kivat mutta ei tuolla. Kalastajan vaimon tyyli näytti ihanan mukavalta ja sellaselta pehmoiselta. Muuta ei näistä jäänyt mieleen, se kertookin kaiken...

Tiirun laittamissa oli enempi sellasia mitä mä pidän tyylikkäänä, niistä jäi paljon mieleen. Toki klassisen tyylikäs on asia erikseen. Mutta nuita ap:n laittamia en pidä siinä kovinkaan onnistuneina.

Makuja on monia, mutta kyllä tuo Strictly Style-blogin Mrs. V on varmasti hyvin suuren osan mielestä tyylikäs. Hän pukeutuu laadukkaisiin, sopiviin, siisteihin ja naisellisiin vaatteisiin - ajattoman tyylikkäästi pienillä trendi lisäyksillä. Todella hassua tai peräti outoa, jos joku pitää häntä huonosti pukeutuvana naisena! Itse pukeudun todella erilailla kun hän, olen tyyliltäni paljon rennompi ja boheemimpi, mutta en voi missään nimessä sanoa että Mrs. V ei pukeutuisi tyylikkäästi.

Yhteistyössä