Kun jotkut joskus pohtivat millanen sitte on tyylikäs ihminen..tässä vastauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iljljl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menee ainakin mun "arkimakuun", ei mitenkään superihmeellinen, mutta pelkistetyn tyylikäs ja siistin oloinen. :)
En ole mikään räikeiden värien/tyylien ystävä ja siksi uppoo tuontapainen.

Muoks: tosin kynähameet ei sovi oikein mun kropalle, mutta tykkään silti. :D
Pitäisi olla enemmän peppumuotoja sellaiseen. :D

Viimeksi muokattu:
Saakohan näitä kopsata tuolta....?
2011_12_14.jpg

Sori nyt vaan, mutta onko tää nyt sit tyylikästä? Siinä tapauksessa en ehkä edes halua olla tyylikäs, farkut ja t-paita ovat vakkarivaatteeni jatkossakin :D

Tota mitä te tyylikkät pidätte noissa jättimäisissä "käslaukuissa"? Onko siellä koira? Vai onko puuterirasiat sitte viime näkemältä kasvaneet kokoa? Viltti? Nmt900 onko tullut muotiin takaisin? Vauva? Kaikilla persjalkaisilla kun näyttää roikkuvan tollanen hirven kohtu kyynärtaipeessa enkä kehtaa niihin kurkkiakkaan.

Minusta ainakin Ps. I love.. ja Kalastajan Vaimo ovat tyylillisesti hyvinkin lähellä sitä mitä pidän ns. klassisena tyylinä - ajatonta; voit katsella noita kuvia 10 vuodenkin kuluttua ja pitää heitä yhä kohtuullisen tyylikkäinä. Näiden naisten tyyli kestää aikaa.

Sivuhuomautuksena; joku tuossa mainitsi että Kalastajan Vaimo (Johanna) on syntynyt vuonna 81 - voiko olla? Itse oletin hänen olevan suunnilleen neljänkympin kieppeillä. Olisin arvauksena voinut heittää jopa 42-vuotiaaksi. Todella kaunis hän on jo löytänyt tyylinsä, mutta ikä oli iso yllätys, oletin tosiaan helposti olevan neljäkymppinen.

[QUOTE="nuuh";25238741]Tota mitä te tyylikkät pidätte noissa jättimäisissä "käslaukuissa"? Onko siellä koira? Vai onko puuterirasiat sitte viime näkemältä kasvaneet kokoa? Viltti? Nmt900 onko tullut muotiin takaisin? Vauva? Kaikilla persjalkaisilla kun näyttää roikkuvan tollanen hirven kohtu kyynärtaipeessa enkä kehtaa niihin kurkkiakkaan.[/QUOTE]

Mulla on tuollainen laukku silloin kun menen ostoksille. Helppo laittaa ostokset isoon kassiin. Muuten kuljen mieluiten ilman laukkua.

Mä ällistyin myös Kalastajan vaimon iästä! Onko tosiaankin noin nuori kuin joku tiesi kertoa? Näyttää ainakin 10 vuotta ikäistään vanhemmalta siinä tapauksessa.

[QUOTE="nuuh";25238741]Tota mitä te tyylikkät pidätte noissa jättimäisissä "käslaukuissa"? Onko siellä koira? Vai onko puuterirasiat sitte viime näkemältä kasvaneet kokoa? Viltti? Nmt900 onko tullut muotiin takaisin? Vauva? Kaikilla persjalkaisilla kun näyttää roikkuvan tollanen hirven kohtu kyynärtaipeessa enkä kehtaa niihin kurkkiakkaan.[/QUOTE]

Tyylikkyydestä en tiedä koska se on mielipideasia :D mutta mun isosta laukusta löytyy usein kirjoja, papereita ja jos olen menossa esim vauvauintiin niin meikit kampa ja lakkapullo, joku vaihtopaita ehkä...voi löytyä myös jotain ostoksia, riippuu päivästä.

Mä ällistyin myös Kalastajan vaimon iästä! Onko tosiaankin noin nuori kuin joku tiesi kertoa? Näyttää ainakin 10 vuotta ikäistään vanhemmalta siinä tapauksessa.

Kalastajan vaimo on tosi laiha. Siksi näyttää vanhemmalta kuin on. Ainakin noissa kuvissa. Mutta kaunis, hymy usein päällä, onnellisen ja seesteisen oloinen, tyytyväinen elämäänsä. Voiko parempaa olla? Mielikuva on muodostettu tuon blogin lyhyen selaamisen jälkeen. En siis tunne henkilöä.

Yhteistyössä