S
"Sirkkeli"
Vieras
Nuo ap:n "pätevät" syyt olla antamatta torstaina lasta isälle kertoo silkasta mustasukkaisuuden aiheuttamalta kiusanteolta. Tyylipuhtaasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mitäs teillä nyt niin valtavan tärkeää muuta olisi ollut ettei lasta yhtä päivää aijemmin voi isälleen antaa?
Täällä päin juhannuksen juhlinta on aina alkanut jo ennen aattoa eli nytkin ryyppääminen alkaa jo torstaina. Toisilla jo keskiviikkona.
Kummeksun sitä, että täällä ollaan sitä mieltä, että sopimusrikkomus on ihan ok. Jos jotain on sovittu, niin kyllä siitä pitäisi pitää kiinni. Puolin ja toisin.
Meilläkin on tilanne, jossa minä äitinä jatkuvasti joustan isän vaatimusten mukaan. Isä ei ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut lapsestaan, mutta on erittäin kiinnostunut oikeuksistaan sekä siitä, että voi edelleen kontrolloida minua näiden tapaamisten kautta. Noutoajat jätetään viimehetkeen, palautukset kerrotaan viimeminuuteilla... Noutopäivistä aletaan riidellä aina, kun on tiedossa joku juhlapyhä jne. Kiusantekoahan tämä on, ja vastaavaa oli koko avioliitto täynnä - silloin vain "pelinappulana" eivät olleet lapset...
Eikö voisi kysyä myös niinpäin että mikä sillä isällä on niin valtavan tärkeää että on se lapsi pakko saada päivää ennen sovittua?
Luultavasti aloittajalla on syynsä ja eipähän niitä tarvitse sen tarkemmin kertoa jos ei halua.
Eikö voisi kysyä myös niinpäin että mikä sillä isällä on niin valtavan tärkeää että on se lapsi pakko saada päivää ennen sovittua?
Luultavasti aloittajalla on syynsä ja eipähän niitä tarvitse sen tarkemmin kertoa jos ei halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;26516981:Mä soittasin sosiaalipäivystykseen jos ei toisi lasta sovittuun aikaan. Kaikki tollaiset pitää näkyä mustana valkoisella, koska jos sopimusrikkomuksia tulee lisää niin herää kysymys valvotuista tapaamisista yms.
Mä ymmärrän hyvin miksei ap halua antaa 3v:tä pitkäksi aikaa viinaan menevälle isälle. Mitäs jos siellä mökillä kaikki vetää viinaa ja lapsi siellä yksin pyörii?
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;26517110:Jos mun lasten isä olisi hyvä isä niin saisi ihan vapaasti ottaa lapsia. mutta polttelee pilveä ja juokin lasten läsnäollessa, niin ei todellakaan ota lapsia kuin sopimuksen mukaan. Tiedättekö millaista on olla sydän syrjällään koko viikonlopun, kun ei tiedä miten lapset voivat, saavatko ruokaa, leikkivätkö yksin pihalla, pestäänkö hampaita koko viikonloppuna? On ihan tuskaa kun ei voi luottaa toiseen yhtään. Mihinkään mökille en uskaltaisi lapsia isänsä kanssa päästää, onneksi ei ole edes ehdottanut.
Olisi aivan kamalaa vain odottaa sunnuntaihin asti. Isähän saa tässä tilanteessa vallan ja voi tulevaisuudessa tehdä ihan mitä lystää, kun kukaan ei puutu. Lapsi varmasti myös luulee ettei äiti välitä, kun ei tee mitään, että pääsisi takaisin kotiin.
Voin vielä luetella isän perustelut torstaille:
-Ovat lähdössä uuden naisen suvun mökille n.400km päähän. sitä matkaa ei viitsi ajella parin päivän välein.
-Juhannusruuhkat ovat pahimmillaan perjantaina
- Kokon tekeminen, että ehtii ajoissa valmiiksi
Omat perusteluni perjantaille:
- Lukee sopimuksessa
- Ruuhka-ajat pahimmillaan torstaina
- Isä on ollut aamuvuorossa töissä ja on uninen kaveri. Vaarana on nukahtaa rattiin noin pitkällä ajomatkalla.
- Viina. Näin jäisi yksi päivä vähemmän aikaa kännätä lapsen nähden
- Mökki ja seura on lapselle vieraita. Siellä ei ole edes leluja.
Alkuperäinen kirjoittaja niimpäniin;26513637:kaikki täällä vaan teennäisinä huutaa "ANTAISIT ISÄLLE MUUTAMAN PÄIVÄN LISÄÄ!!!" "Miksi se sinua niin paljon haittaa".... Ja kun itselle tällainen tilanne tulisi, olisi varmaan sama asia. Muistakaapa se
Itse soittaisin poliisit, jos isä ei tuo lasta takaisin niin kuin pitäisi.