Kun ex tekee elämästä helvetin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja narsistin uhri:
Erosta 7 vuotta ja eroon en pääse ennenkuin nuorin lapsi on täysi-ikäinen tai jompi kumpi kuolee.Terveyteni on jo tässä touhussa mennyt ja lasten mielenterveys.Lastensuojelua ei kiinnosta hevon perseen vertaa paitsi se että minä olen lasten kanssa lastensuojeluasiakkaana että exä saa jonkun kyttäämään koko ajan ja tekemään tarkastuskäyntejä kotiini.
Hänen kotiinsa ei ole menty kertaakaan huolimatta siitä miten monta kertaa minä olen pyytänyt tarkistamaan ne kotiolot siellä päässä.Ketään ei kiinnosta.
Minulle kyllä ladellaan ohjeet ja säännöt miten minä saan elää ja olla ja joka asiasta syyllistetään minut kun minä lasten kanssa asun ja elän.
Olisin antanut lapset aikaa sitten jo exälle ja pessyt käteni koko hommasta mutta lapset ei suostu muuttamaan isälleen eikä isä heitä huoli.Miksi huolisi,sen jälkeen ei voisi kontrolloida enää minua millään tavoin.
Pahin virhe mitä narsistin kanssa voi tehdä on yhteiset lapset.

Kuulostaa tutulta :( Voimia myös sinulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
höpö höpö, ei lastensuojelun asiakkaaksi ilman syytä jouduta, jätät kuitenkin jotain kertomatta. Olet surkea äiti ja laiminlyöt lapsiasi, ei lastensuojelu ketään vainoa.

No sinä et kyllä tiedä nyt tarpeeksi.. Asia ei ole näin, mutta pidä mielipiteesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
ootko puhunu tuosta neuvolassa?

En tietenkään ole, narsisti on saanut neuvolan väenkin salaliittoon minua vastaan.

Tämä ei ole minun kirjoittamani, mutta en ole puhunut neuvolassa, kun ainoastaan erosta. Minusta suhde itsessään ei kuulu neuvolan tädille.

Yhteistyössä