Kun ex tekee elämästä helvetin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Ota avuksesi joku tukihenkilö jonka kautta kaikki lapsiin liittyvä asiointi exäsi kanssa hoidetaan. Sillä tavoin joku voi suodattaa sen paskan pois ja pystyy kertomaan vain todellisen asian.
Onko teillä nyt joku varsinainen syy jonka vuoksi joudut tätä skeidaa nielemään ? Lastentapaamiset voit hoitaa varmastikin lastensuojelun avustuksella jne.

Ei ole mitään syytä tai ainakaan en tiedä sitä. En mä enää ex:älle vastaakaan puhelimeen, jos lapset minulla, mutta koko hänen suku laittaa viestiä, haukkuu yms. Se satuttaa ja tuntuu pahalta, vaikka itse tiedänkin miten asiat on.

Säästä saamasi viestit ja tee ilmoitus poliisille...hyvin nopsaan täyttyy kynnys jonka jälkeen nostetaan syyte. Viimeistään siinä kohden loppuu tuo kiusanteko.

Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Olisiko sinulla mitään mahdollisuuksia saada jotain todisteita exäsi väkivaltaisuudesta / henkesi uhkaamisesta? Jos vaikka laittaisit kaiuttimen päälle, jos puhelimessa uhkailee (siis jos sattuu joku ulkopuolinen olemaan kuulolla)? Omien puheluiden nauhoittamisen laillisuudesta en tiedä, mutta jos sitä saa tehdä ja nahoitteita käyttää todisteena, niin sitten niitä? Vai osaako mies varoa sanojaan puhelimessa? Entäs sähköpostit? Tekstiviestit?

Minulla on monia lääkärintodistuksia pahoinpitelyistä. Ja puheluita nauhoitettu vaikka kuinka monta tuntia, ei todellakaan varo puheitaan, vaan uhkaa puheluissa tappaa, kaivaa hautakuopan yms. vaikka sanon puhelun alussa heti, että puhelu menee nauhalle.

oletko kertonut neuvolassa että olet eronnut. puhu!!!!! kukaan ei osaa ajatuksia lukea. parempi iloinen äiti kuin surullinen äiti. tsemppiä. olet vahva ihminen muista se aina!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mun tietääkseni neuvola on vapaaehtoista,, ellei tietysti joku sairaus lapsella joka vaatii jatkuvaa kontrollia

Niin minäkin luulin ja lapsilla jatkuvat kontrollit lastenpolille.. Mutta neuvola sanoi, että rokotusohjelma on vapaaehtoinen, mutta neuvola lain varjolla pakollinen.

Höpö höpö....miksi osa ihmisistä päättää olla rokotuttamatta lapsiaan jos siihen olisi joku laki joka pakottaa antamaan rokotteet ?
Mutta mistä syystä teillä on noi jatkuvat kontrollit lastenpolille ?

Lastenpoli joka 3kk kahdella nuorimmalla, koska molemmilla astma (paha) ja toisella refluksitauti. Mutta polikäynnit hoidettu aina.

Olisiko sinulla mitään mahdollisuuksia saada jotain todisteita exäsi väkivaltaisuudesta / henkesi uhkaamisesta? Jos vaikka laittaisit kaiuttimen päälle, jos puhelimessa uhkailee (siis jos sattuu joku ulkopuolinen olemaan kuulolla)? Omien puheluiden nauhoittamisen laillisuudesta en tiedä, mutta jos sitä saa tehdä ja nahoitteita käyttää todisteena, niin sitten niitä? Vai osaako mies varoa sanojaan puhelimessa? Entäs sähköpostit? Tekstiviestit?

Minulla on monia lääkärintodistuksia pahoinpitelyistä. Ja puheluita nauhoitettu vaikka kuinka monta tuntia, ei todellakaan varo puheitaan, vaan uhkaa puheluissa tappaa, kaivaa hautakuopan yms. vaikka sanon puhelun alussa heti, että puhelu menee nauhalle.

miksi et hae lähestymiskieltoa ja tee rikosilmoitusta pahoinpitelyistä?

Tiedän miltä susta tuntuu.
Itsekin pari vuotta nyt kärsinyt.
Eipä siihen auta kun kaikkien yhteyksien katkominen.
Sit jos tulee epäasiallisia viestejä ym. kuitenkin niin poliisin puheille.
Muuten voi oikeasti mieli sairastua.

Mä elin 2 vuotta narsistin kanssa ja nyt vasta tajuaa kuinka se manipuloi mua ja kaikkia ihmisiä ympärillään! Se oli jotain niin sairasta, ettei siitä varmaan ikinä tule toipumaan eikä koskaan unohda mitä kaikkea tapahtui. Meillä ei onneksi lapsia ole, joten tekemisissä ollaan nykyään hyvin vähän. Tämä ihminen pyörii aika paljon julkisuudessa työnsäkin puolesta ja on jotenkin outoa katsoa kuinka paljon hänellä on kavereita ja tukijoita. Hän on aina se mahtava, hieno mies jota kaikki kunnioittaa. Missä se hieno ja kunnioitettava mies oli silloin kun mua pahoinpiteli ja huoritteli? :o

Vielä reilun vuoden jälkeen olen asiasta katkera, vaikka eteenpäin pitäisi päästä. Ja henki lähtisi minultakin, jos joskus toisin kaikki kokemani asiat julki. Eikä kukaan edes uskoisi mua.
Sori tästä ei AP ollut varmaan mitään apua, mutta voin kuvitella mitä käyt läpi enkä muuta voi sanoa kuin että TSEMPPIÄ!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Sinun ei kannata miettiä liikaa, mitä exäsi sinusta puhuu kellekin. Itse kuitenkin tiedät, miten asiat oikeasti ovat ja luultavasti sinun lähipiirisi uskoo sinua. Keskity nyt saamaan itsesi kuntoon ja vahvaksi taas! Olet päässyt jo pitkälle, kun olet eronnut tuollaisesta ihmisestä :) Jaksamisia!

Tiedän, ettei kannattaisi välittää puheista. Mutta en tiedä voitko kuvitella miltä tuntuu kuunnella kuinka huono äiti olet, kuinka joutaisit kuolla, koska olet arvoton ja mitätön paska, kuinka joku toivoo joka päivä kuolemaasi, kuinka et osaa/kykene hoitamaan lapsia, koska olet niin heikko, kuinka sinusta ei ole mihinkään...ja samalla toinen hymyilee sädekehä pään päällä kaikkien edessä. Hakattuaan ensin minua 7,5 vuotta ja saatuaan henkisellä väkivallalla minut ihan loppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miksi et hae lähestymiskieltoa ja tee rikosilmoitusta pahoinpitelyistä?

Ei hän jahtaa fyysisesti minua, niin läh.kielto tuskin mitään auttaisi ja rikosilmoitusta en uskalla tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja dani:
Mä elin 2 vuotta narsistin kanssa ja nyt vasta tajuaa kuinka se manipuloi mua ja kaikkia ihmisiä ympärillään! Se oli jotain niin sairasta, ettei siitä varmaan ikinä tule toipumaan eikä koskaan unohda mitä kaikkea tapahtui. Meillä ei onneksi lapsia ole, joten tekemisissä ollaan nykyään hyvin vähän. Tämä ihminen pyörii aika paljon julkisuudessa työnsäkin puolesta ja on jotenkin outoa katsoa kuinka paljon hänellä on kavereita ja tukijoita. Hän on aina se mahtava, hieno mies jota kaikki kunnioittaa. Missä se hieno ja kunnioitettava mies oli silloin kun mua pahoinpiteli ja huoritteli? :o

Vielä reilun vuoden jälkeen olen asiasta katkera, vaikka eteenpäin pitäisi päästä. Ja henki lähtisi minultakin, jos joskus toisin kaikki kokemani asiat julki. Eikä kukaan edes uskoisi mua.
Sori tästä ei AP ollut varmaan mitään apua, mutta voin kuvitella mitä käyt läpi enkä muuta voi sanoa kuin että TSEMPPIÄ!! :hug:

Kiitos, lohduttaa se sen verran, että tiedän jonkun ymmärtävän.

Uskotko että miehestä olisi toteuttamaan uhkauksensa? Jos et, pakene. Jos uskot, pakene ja tee se rikosilmoitus: Näytä poliisille kaikki todisteet ja hae lähestymiskieltoa. Mies ei tule lopettamaan kiusaamistasi, jos hänen vain on mahdollista sitä jatkaa, joten turha on sinun terveyttäsi ja järkeäsi menettää kärsimällä tuollaisesta tilanteesta.

Sinun ei kannata miettiä liikaa, mitä exäsi sinusta puhuu kellekin. Itse kuitenkin tiedät, miten asiat oikeasti ovat ja luultavasti sinun lähipiirisi uskoo sinua. Keskity nyt saamaan itsesi kuntoon ja vahvaksi taas! Olet päässyt jo pitkälle, kun olet eronnut tuollaisesta ihmisestä :) Jaksamisia!

Tiedän, ettei kannattaisi välittää puheista. Mutta en tiedä voitko kuvitella miltä tuntuu kuunnella kuinka huono äiti olet, kuinka joutaisit kuolla, koska olet arvoton ja mitätön paska, kuinka joku toivoo joka päivä kuolemaasi, kuinka et osaa/kykene hoitamaan lapsia, koska olet niin heikko, kuinka sinusta ei ole mihinkään...ja samalla toinen hymyilee sädekehä pään päällä kaikkien edessä. Hakattuaan ensin minua 7,5 vuotta ja saatuaan henkisellä väkivallalla minut ihan loppuun.

En väitä, että tiedän tarkalleen, miltä sinusta tuntuu, mutta osaan jotain kuvitellakin. Minäkin olen kuulemma huono äiti, minua on kannustettu tappamaan itseni, minusta ei ole kuulema mihinkään, olen mielisairas ja mitä viellä. Mutta ei se omaa oloa ainakaan yhtään auta, jos jää liikaa miettimään, mitä se toinen puhuu. Pitää vaan alkaa uskomaan itseensä. Sinä itse tiedät, minkälainen äiti sinä olet ja minkälainen ihminen muutenkin :) Ala luottaa taas itseesi.

hei oikeesti sinun pitää ymmärtää,että tämä kuuluu hänen sairauteensa.kun hän ei voi hyötyä sinusta enää millään tavoin hän haukkuu sinut alimpaan maan rakoon.sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.varmasti olet paras mahdollinen äiti lapsillesi.
itse olen eronnut kuusi vuotta sitten samanlaisesta miehestä,ja sama paskanjauhanta jatkuu edelleen.
pääasia,että läheiset tietää miten asiat on
voimia sinulle

Tiedän ap mitä koet. Olen myös narsistista eronnut, väkivalta oli silmitöntä, niin henkinen kuin fyysinenkin. Ulkopuolisille aivan toisenlainen ja paljon ystäviä.

Uskotko että miehestä olisi toteuttamaan uhkauksensa? Jos et, pakene. Jos uskot, pakene ja tee se rikosilmoitus: Näytä poliisille kaikki todisteet ja hae lähestymiskieltoa. Mies ei tule lopettamaan kiusaamistasi, jos hänen vain on mahdollista sitä jatkaa, joten turha on sinun terveyttäsi ja järkeäsi menettää kärsimällä tuollaisesta tilanteesta.

Ole vahva! Jos nyt et tee mitään itsesi ja lastesi hyväksi, mitä teidän tulevaisuus on? Jatkuvaa pelkoa? Masennusta sulla? Siitä kärsivät kaikki, myös lapsesi!

Tiedätkö, että voit muuttaa lastesi kanssa toiselle paikkakunnalle. Vaikka teillä olisi yhteishuoltajuus. Lasten ja oman osoitteesi saat salaiseksi, kun sulla on näyttöä uhkailuista. Exäsi ei saa kotiosoitetta tietoon. Poliisille rikosilmoitusta ja alat hakemaan yksinhuoltajuutta lapsiisi, sillä todistusaineistoa sulla on niin paljon, että olisi hyvä se saada.

Voimia kovasti!

Erosta 7 vuotta ja eroon en pääse ennenkuin nuorin lapsi on täysi-ikäinen tai jompi kumpi kuolee.Terveyteni on jo tässä touhussa mennyt ja lasten mielenterveys.Lastensuojelua ei kiinnosta hevon perseen vertaa paitsi se että minä olen lasten kanssa lastensuojeluasiakkaana että exä saa jonkun kyttäämään koko ajan ja tekemään tarkastuskäyntejä kotiini.
Hänen kotiinsa ei ole menty kertaakaan huolimatta siitä miten monta kertaa minä olen pyytänyt tarkistamaan ne kotiolot siellä päässä.Ketään ei kiinnosta.
Minulle kyllä ladellaan ohjeet ja säännöt miten minä saan elää ja olla ja joka asiasta syyllistetään minut kun minä lasten kanssa asun ja elän.
Olisin antanut lapset aikaa sitten jo exälle ja pessyt käteni koko hommasta mutta lapset ei suostu muuttamaan isälleen eikä isä heitä huoli.Miksi huolisi,sen jälkeen ei voisi kontrolloida enää minua millään tavoin.
Pahin virhe mitä narsistin kanssa voi tehdä on yhteiset lapset.

höpö höpö, ei lastensuojelun asiakkaaksi ilman syytä jouduta, jätät kuitenkin jotain kertomatta. Olet surkea äiti ja laiminlyöt lapsiasi, ei lastensuojelu ketään vainoa.

Lastensuojeluasiakkaaksi joutuu/pääsee jos ollaan huolissaan siitä kykeneekö vanhempi kasvattamaan lapsista henkisesti ja fyysisesti terveitä kun expuolison kanssa on jatkuva vuosikausia kestänyt täysi sotatila.

Alkuperäinen kirjoittaja narsistin uhri:
Lastensuojeluasiakkaaksi joutuu/pääsee jos ollaan huolissaan siitä kykeneekö vanhempi kasvattamaan lapsista henkisesti ja fyysisesti terveitä kun expuolison kanssa on jatkuva vuosikausia kestänyt täysi sotatila.

Ja kuka onkaan parempi kertomaan oman totuutensa asiasta niinkin vakuuttavasti kuin narsisti. Valitettavasti tähän halpaan menee monen monta sossun virantuuraajaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Hissu:
Siis miten ihmeessä unohtuneista neuvolakäynneistä voidaan tehdä ls-ilmoitus??

Taas noita "ap" paskajuttuja.

Minkähän sortin mielenterveysongelma ihmisellä on, että jaksaa tehtailla höpöjuttuja tänne illasta toiseen?

Yhteistyössä