kun alapää haisee...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo vaiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo vaiva

Vieras
Mitään kutinoita ei ole tai normaalista poikkeavaa vuotoakaan mutta haju on välillä aivan kamala. Tuntuu että housujen läpikin haistan. Voiko olla tulehdus? tai ph arvot vinksallaan... Mitään hyviä reseptivapaita lääkkeitä tähän tai kotihoitoa? Joo, ja suihkua käytän :) Tää on vaan niin kiusallinen vaiva...
 
En tiedä mihin tuo liittyy, mutta kiusallinen on juu. Mietin olisko yhteyttä ns. liikahikoiluun. Mulla otettiin kaikki mahdolliset testit mutta syytä ajoittaiseen hajuongelmaan ei löytynyt.
Yksi mikä vähän auttaa on puuvillaiset alushousut. Keinokuituiset pöksyt saa ongelman aina varmasti esiin.
 
hitsi. ajattelin jo että lekurilta säästyisin.... Apteekeissa oisko mitään "hajunpoistajia" myynnissä? Menis joka tapauksessa ainaki maanantaihin ellei myöhäsempäänkin se lääkärissä käynti ja olis kiva jos ratkasu löytyski ihan itsestään.
 
ollut teini-iästä lähtien hikoiluongelmaa, ja ilmeisesti hikibakteerit sitten tekevät hajua alapäässä, kuten kainalohikoilussakin. en sitten tiedä hikoileeko ap.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nolo vaiva:
Mitään kutinoita ei ole tai normaalista poikkeavaa vuotoakaan mutta haju on välillä aivan kamala. Tuntuu että housujen läpikin haistan. Voiko olla tulehdus? tai ph arvot vinksallaan... Mitään hyviä reseptivapaita lääkkeitä tähän tai kotihoitoa? Joo, ja suihkua käytän :) Tää on vaan niin kiusallinen vaiva...

mulla oli just noin ja sitten normi papan yhteydessä selvisi,että on emätintulehdus. Antibiootit kehiin ja vaiva oli pois.
 

Yhteistyössä