Kumpi tässä nyt on väärässä minä vai äitini?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nessu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä sä selittelet äidillesi, herranjumala se on sun elämäsi etkä todellakaan aikuisena (?) ihmisenä ole äidillesi tilivelvollinen! Anna hänen loukkaantua, outoahan tuollainen kyttääminen on. Äidilläsi ei ilmeisesti ole muuta elämää kun sinä? Mä olisin menettänyt hermoni jo aikoja sitten. Itse asiassa, oma äitini on hyvin pitkälti samanlainen kuin sun. Enkä tosiaankaan kerro hänelle enää mitään elämästäni. Enkä koskaan olisi muuttanut hänen naapuriinsa.

Katkaise napanuora tai kärsi.

Oi aikoja oi tapoja! Voi äitiparkaa kun kiittämätön tytär! :( Rakkkaudellaan hän sydän verta vuotaen vuodattanut rakkautensa lapsensa eteen mutta julma tytär ei vastaa! Särjit hänen sydämmen eikä sitä korjata! :'(

Otsikon kysymyksestä: ihanko tosissasi mietit, teitkö itse väärin? En kestäisi tuota päivääkään. Sillä ei ole merkitystä, kuka teki mitä juuri tässä tilanteessa, vaan koko kuvio äitisi kanssa on ihan sairas. Muista nyt ainakin sulkea verhot, lukita ikkunat ja raahata vaikka kirjahylly oven eteen, jos se miesystäväsi jää joskus yöksi :O

Ymmärrän aloittajaa,ettei hän välttämättä ymmärrä että tuommoinen käytös on sairasta tai ei ainakaan tervettä käytöstä...siis äidiltäsi.
Olethan elänyt äitisi ja isäsi tyttärenä ja oppinut ja luullut ,että tuo on normaalia"lukee postisi, tsekkaa puhelimesi jne." Se ei ole normaalia ja toivottavasti itse et kättäydy OMAA tytärtäsi kohtaan noin?? Jokaista ihmistä tulee kohdella ja kunnioittaa ihan omana yksilönään. Johan se nyt kuuluu ihan normaaliin vanhemmuuteen, jotta opetetaan lapselle ettei toisen ihmisen lompakolle,posteihin, kännykkään kosketa ilman lupaa! Vain jos vanhemmalla on syy epäillä ,että lasta kiusataan,ahdistellaan seksuallisesti tms.vakavaa ,niin silloin toki on syytä tutkia näitä henkilökohtaisiakin asioita.
Huomauttelee ulkonäöstäsi..arrgh! Vanhempi on se,joka rakastaa lastaan sellaisena kun hän on eikä arvostele! Toki täytyy neuvoa ja opastaa tervelliseen elämäntapaan, ennen kaikkea näyttämällä itse hyvää esimerkkiä.

Yhteistyössä