Kumpi parempaa, Smoothie vai Fruitie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miemie"

Vieras
Ero taitaa olla se että smoothieen tulee jogurtti...

Millä tavalla eroo toisistaan muuten ja tuleeko siihen ihan aitoja hedelmiä vai jotain mössöjä :D

Miten nuo siis tehdään :)

[QUOTE="miemie";28749574]Ero taitaa olla se että smoothieen tulee jogurtti...

Millä tavalla eroo toisistaan muuten ja tuleeko siihen ihan aitoja hedelmiä vai jotain mössöjä :D

Miten nuo siis tehdään :)[/QUOTE]

Smoothieen jogurtti...just joo. Ja teehen piimä :)

Mä teen ilman jugurttia, pelkästään hedelmiä jne + jäitä, ei muuta. Kutsun niitä smoothieksi tai pirtelöksi :D Whatever miksi kutsun.. Pirtelö helpompi sanoa. Ainoastaan mä niitä juon joten... :rolleyes:

Pirtelö taitaa olla jäätelöä + jotain :confused:

Eiks pirtelössä ole jäätelöä ja hitunen maitoa... Sama se, saa niitä omia juomiaan kutsua millä nimellä vaan :D :)

Mä mietin että mitähän eroa on esim noilla arnoldsin smoothieilla ja fruitieilla... :)

Kiitos tästä :)

Mietin että tuleeko noihin oikeesti hedelmää, olis jos on vaikka banaani, mansikka, mustikka smoothie niin tuleeko siihen oikeesti banaaninpaloja, oikeata mansikkaa ja mustikoita? Vai jotain mössöjä joissa vaan mustikan yms aromi?

Riippuu mistä ostat. Yleensä kyllä ovat ihan aidoista marjoista ja hedelmistä tehtyjä, esim. kahviloiden ja ruokamarkettien smoothiet. Jostain pikaruokaravintoloista taas saa vain esanssipirtelöitä.

Yhteistyössä