Alkuperäinen kirjoittaja huh:katoppas kun lapset ovat erilaisia!!
Eli kun lapset on erilaisia niin niitä pitää syöttää väkisin?Outoa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:katoppas kun lapset ovat erilaisia!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:En tiiä mikä on oikein mutta meillä luotetaan siihen että ne syö sen minkä kuluttavat.
Ruokahalu vaihtelee kasvupyrähdysten mukaan tosi paljon.
Ruoka meillä tarjoillaan kaikille yhtäaikaa ja silloin tosiaan on ruoka tarjolla kävi se lasten aikatauluun tai ei.Silloin ei katsota telkkaria tai pelata.
Jos ei silloin syö niin sitten ei syö.Seuraava kattaus on jokatapauksessa kaikille yhtäaikaa.