Kumpi on isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jos

Vieras
Kysyn tätä täältä ja toisaaltakin palstalta. Toivottavasti joku osaa auttaa. Olen sekavassa mielentilassa, töihinkään en ole pystynyt menemään. Taustaa en halua sen enempää kertoa, riittävän vaikeaa minulla muutenkin. Joudun miettimään asiaa: JOS olen raskaana, kumpi on isä? Oma rakas mieheni vai eräs toinen. Lasta yritetään, ehkäisy jätetty pois loppuvuodesta, toinen luomukierto menossa (kierto heti n.32 molemmissa kierroissa, tasainen siis). Ovulaatiota en ole tikuttanut, mutta oireista (limat, ei nippailuja eikä kipuja) päättelin sen olleen vuoden vaihteessa (jos siis ovuloinkaan) Omani kanssa pupusteltiin joulun tienoossa tiiviisti, työreissun takia välipäivinä ei ollenkaan. Vuosi vastaanotettiin kaveriporukassa, jossa jouduin ikävään tilanteeseen (hyväksikäytetyksi). Ihan varmaksi en voi sanoa, laukesiko tämä toinen sisälleni. Oletan että ei, mutta Joka tapauksessa hain varmuuden vuoksi jälkiehkäisyn heti seuraavana päivänä (alle 12h oletetusta) Oletan, toivon ja uskon, että en ole raskaana, mutta JOS olen, kumpi todennäköisemmin on isä? Mieheni ei ole minua hylkäämässä tämän takia, mutta raskasta tämä meille on. Itkettää...

No ei varmaa kumpikaan jos olet jälkiehkäisyä hakenut ja ovulaatio ei ole ollut joulun aikaan jollion puuhastelitte miehesi kanssa! Se on nimittäin aika satavarma että et ole raskautunut uutena vuotena jos sellaisen hormoonin olet yhdynnän jälkeen ottanut!

Voi sinua raukkaa. Kaikkeen sitä voi joutuakin nainen.

Seuraile jatkoa ja mene aborttiin jos et voi ottaa lasta vastaan, jonka isä voi olla tämä hyväksikäyttäjä.

TOIVOTTAVASTI ET OLE RASKAANA!!!!! sinun on aika tulla raskaaksi silloin kun rakkaudesta mieheesi yhdessä sitä pupusta yritätte:) kaveriporukassa hyväksikäytetyksi tuleminen kauhea asia onpahan kaveri,tee rikosilmoitus vaikka hän kuinka olisi kaverisi AINA on tärkeä että tollasesta teosta paskiainen saa rangaistuksen!!!!! älä puolustele häntä,miehesi varmasti tukee sinua koko prosessin aikana,ja hän varmasti ihmettelee jos et tee rikosilmoitusta ,koska silloinhan olet itse suostunut periaatteessa siihen jos et halua että paskiainen saa rangaistuksen ja miehesi uskoo kenties myös että itse suostuit siihen jos et rikosilmoitusta tee,ja silloinhan olisit häntäkin pettänyt. Koita jaksella tilanteesi kanssa ota miehesi mukaan ja mene poliisille tekemään ilmoitus jos yksin pelottaa mennä!!!!

Mene hyvä lapsi lääkäriin, osaa varmasti neuvoa laskutavan oikein ja varmistaa myös sen toimiko jälkiehkäisy. Ja muutenkin voi tehdä hyvää jutella jonkun ulkopuolisen kanssa nyt.

Ja todellakin: tee rikosilmoitus! Ei tällaisia asioita, niin julmia ja ikäviä kun ovatkin, saa jättää kesken.

Yhteistyössä