J
Jos
Vieras
Kysyn tätä täältä ja toisaaltakin palstalta. Toivottavasti joku osaa auttaa. Olen sekavassa mielentilassa, töihinkään en ole pystynyt menemään. Taustaa en halua sen enempää kertoa, riittävän vaikeaa minulla muutenkin. Joudun miettimään asiaa: JOS olen raskaana, kumpi on isä? Oma rakas mieheni vai eräs toinen. Lasta yritetään, ehkäisy jätetty pois loppuvuodesta, toinen luomukierto menossa (kierto heti n.32 molemmissa kierroissa, tasainen siis). Ovulaatiota en ole tikuttanut, mutta oireista (limat, ei nippailuja eikä kipuja) päättelin sen olleen vuoden vaihteessa (jos siis ovuloinkaan) Omani kanssa pupusteltiin joulun tienoossa tiiviisti, työreissun takia välipäivinä ei ollenkaan. Vuosi vastaanotettiin kaveriporukassa, jossa jouduin ikävään tilanteeseen (hyväksikäytetyksi). Ihan varmaksi en voi sanoa, laukesiko tämä toinen sisälleni. Oletan että ei, mutta Joka tapauksessa hain varmuuden vuoksi jälkiehkäisyn heti seuraavana päivänä (alle 12h oletetusta) Oletan, toivon ja uskon, että en ole raskaana, mutta JOS olen, kumpi todennäköisemmin on isä? Mieheni ei ole minua hylkäämässä tämän takia, mutta raskasta tämä meille on. Itkettää...