Kumpi on isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jos

Vieras
Kysyn tätä täältä ja toisaaltakin palstalta. Toivottavasti joku osaa auttaa. Olen sekavassa mielentilassa, töihinkään en ole pystynyt menemään. Taustaa en halua sen enempää kertoa, riittävän vaikeaa minulla muutenkin. Joudun miettimään asiaa: JOS olen raskaana, kumpi on isä? Oma rakas mieheni vai eräs toinen. Lasta yritetään, ehkäisy jätetty pois loppuvuodesta, toinen luomukierto menossa (kierto heti n.32 molemmissa kierroissa, tasainen siis). Ovulaatiota en ole tikuttanut, mutta oireista (limat, ei nippailuja eikä kipuja) päättelin sen olleen vuoden vaihteessa (jos siis ovuloinkaan) Omani kanssa pupusteltiin joulun tienoossa tiiviisti, työreissun takia välipäivinä ei ollenkaan. Vuosi vastaanotettiin kaveriporukassa, jossa jouduin ikävään tilanteeseen (hyväksikäytetyksi). Ihan varmaksi en voi sanoa, laukesiko tämä toinen sisälleni. Oletan että ei, mutta Joka tapauksessa hain varmuuden vuoksi jälkiehkäisyn heti seuraavana päivänä (alle 12h oletetusta) Oletan, toivon ja uskon, että en ole raskaana, mutta JOS olen, kumpi todennäköisemmin on isä? Mieheni ei ole minua hylkäämässä tämän takia, mutta raskasta tämä meille on. Itkettää...

Jos olet raskaana, kyllä se on sinun oma miehesi joka on lapsen isä, ainakin mun maalaisjärjellä ajateltuna. Jälkiehkäisy tulee ottaa aina mahdollisimman pian eikä näin ollen ole tehonnut sinun ja miehesi mahdolliseen ihmisen alkuun. Voimia!

Ultrassahan tuo raskauden kesto selviää tarkemmin ja siitä voit sitten laskea itse, kumpi olisi isä. Valitettavasti ultrakaan ei ihan tarkkaa laskettua aikaa anna ja heitto on ymmärtääkseni 5-7 päivää. Toivotaan että asiat selviävät!

Jälkiehkäisy on kyllä varmastikin pitänyt huolen ikävän vaihtoehdon ulossulkemiseksi, joten jos raskaana olet niin miehesi täytyy ola isä.

Kun eikös jälkiehkäisy ole kuitenkin HYVIN varma silloin, kun se on hoidettu ajallaan?! Prosentteja en valitettavasti muista ulkoa.

Jälkiehkäisykään ei aina pidä vaikka oikein hoidettaisiin,itsellä lapsi vaikka otin katumus pillerit 10h yhdynnästä.Mutta toivotaan että tässä tapauksessa toimivat!

Kyllä näillä perusteilla, kun kerroit niin olen siitä aivan varma, että isä on sinun oma rakas miehesi. Jälkiehkäisy on niin tehokas, ( itsekin käytin kerran) itselläni meni yli 15 h ennen kuin kerkesin ottaa sen, enkä tullut raskaaksi.
Kaikki on hyvin!!!

Jos joku lasta haluava nainen voi ilahtua kuukautisten alkamisesta, niin minä! Eli siltä osin voin olla huoleti, en ole ainakaan raskaana, en vielä, mutta toivottavasti pian olen Tuskaisia ovat viime päivät olleet, mutta nyt mieli jo vähän parempi Kiitos kaikille myötäelämisestä!