Paksuna taas enkä edes tiedä kuka isä on :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KÄÄK!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
hmmm. tässä eletään vasta kuun 10 päivää ja olet ehtinyt kahden miehen kanssa hommaileen JA tekemään jo positiivisen testin. wau. mitä ihmettä tahdot oikeasti? huomiota? näytät saavan. tsemppiä.

Juuri korjasin tuossa ylempänä että viimeisten kuukautisten jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja se on:
harava. ei yllättäs yhtään.

en ole.. EIKÖ KUKAAN VOISI EDES SANOA ETTÄ KYLLÄ KAHDEN LAPSEN KANSSA PÄRJÄÄ YKSIN?? vai onko abortti ainoa vaihtoehto?

Hyvin on pärjätty 100% yksin kahden lapsen kanssa!! :)

Ehkä minäkin sitten pärjään.. Joutuu vain laittaa hetkeksi sivuun omat suunnitelmat ja keskittyä olemaan lasten kanssa. Jos siis päätän tämän pitää ja jos masukki edes pysyy kyydissä. Onhan tässä aikaa vielä miettiä kun juuri positiivisen testin tein...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
älkää ny heti heitelkö kivillä..kyllä mullakin on ollut eksän kans sutinaa ja parin muunkin tyypin kanssa vaikk aen seurustele..himot n eon sinkuillakin..j ajos ehkäsy j atietysti mielellään kondomi joka suojaa suurimmalta osin taudeilta mukana niin kuka kärsii..paitsi tietysti nyt ..

Minulla ei ole ollut viimeisen kahden vuoden aikana kuin 3 miestä tytön isän lisäksi ja olen ollut koko ajan sinkku, minusta tuo ei siis ole edes paljon. Sattumoisin yksi niistä oli juuri tässä kuussa. Tytön isän kanssa onkin sitten ollut samanlaiset välit viimeiset 2 vuotta

musta on ihanaa että uskaltaa ja haluta ja vastaanotttaa läheisyyttä vaikka onkin sinkku yh. jotkut pelkää saavansa siitä kauhean leiman mutta olen sitä mieltä että kaikilla on oikeus edes joskus "onnen2 hetkiin.toivon sulle voimia j a stressitöntä joulun odotusta

Heippa! Hienosti pärjää kahden kanssa, useammankin jos on pakko! Aluksi voi olla raskasta, mutta kun saa arjen rullaamaan ja tottuu käytännön asioihin kaikki menee varmasti hyvin.

Isyystesti tietysti on hyvä tehdä, niin on kaikille selkein tilanne.

Ja olenko nyt ensimmäinen, joka sanoo sulle että ONNEKSI OLKOON vauvasta =) Varmasti pikkuinen yllätys.. mutta ihana sellainen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
mistä näitä white trash-mutseja oikein sikiää....

Mikä tekee white trashia?? Kun on yh?? kun on ollut seksiä exän kanssa? Kun on seksiä jonkun muunkin kanssa? aika heppoisin perustein siis arvioit ihmisiä,kun et hänestä tiedä kun nuo kolme asiaa,et mitään muuta

minä en ole mikään white trash, ihan yliopistossa opiskelen ja ihan kunnollinen, raitis äiti olen tytölleni. Ehkä tein kirjoitukseni hieman provosoivaksi koska halusin mielipiteitä mutta tottahan tuo kuitenkin on mitä kirjoitin..

Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Heippa! Hienosti pärjää kahden kanssa, useammankin jos on pakko! Aluksi voi olla raskasta, mutta kun saa arjen rullaamaan ja tottuu käytännön asioihin kaikki menee varmasti hyvin.

Isyystesti tietysti on hyvä tehdä, niin on kaikille selkein tilanne.

Ja olenko nyt ensimmäinen, joka sanoo sulle että ONNEKSI OLKOON vauvasta =) Varmasti pikkuinen yllätys.. mutta ihana sellainen :heart:

yllätys on tosiaan minulle varsinkin kun olen olettanut etten saisi toista lasta vielä 10 vuoteen :). Taidat olla ensimmäinen juu, eihän tällaisessa tilanteessa saisi olla onnellinen lapsesta!

Mikä tekee white trashia?? Kun on yh?? kun on ollut seksiä exän kanssa? Kun on seksiä jonkun muunkin kanssa? aika heppoisin perustein siis arvioit ihmisiä,kun et hänestä tiedä kun nuo kolme asiaa,et mitään muuta

no just nuo kolme yhdistettynä kuulostaa jo tolta..koko toi touhu..

Alkuperäinen kirjoittaja .:

no sinulla on oikeus mielipiteeseesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja äl:
Ai oikee onnellinen lapsesta mutta harkitsee aborttia, wau!

jos päätän sen pitää niin toki olen onnellinen lapsesta! jos en päätä niin olen surullinen siitä, mutta elämäntilanne on sellainen että tarkasti pitää miettiä!

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
etköhän sä pärjää. minkä ikänen sun lapses on? ja onko sulla tuttuja siellä päin minne muutatte?

tyttö on nyt 1v4kk ja Helsingissä asuu kyllä paljon kavereita ja serkku, muun muassa tytön kummitäti mutta he ovat kaikki lapsettomia joten ihan liikoja apua ei voi odotella.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsilla oikeus isään..:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
paneskelet tyttösi isän kanssa vaikka ette oli yhdessä?

jeps

Mikset ole lapsesi isän kanssa yhdessä, kun kerta panemaankin pystytte?

Miksi ihmeessä ei voisi paneskella vaikka ei arki yhdessä sujukaan?

Ap´lle sanon, että on muutkin pärjännyt yksin kahden lapsen kanssa, joten kyllä sinäkin pärjäät!
Tsemppiä!

NÄIN!

oletko ikinä kuullut kondomista? tuplaehkäisystä?
nussit tuntemattoman tyypin kanssa ilman kumia?

toivottavasti raskaus on se PIENIN murheesi. hiv ja herpes eivät poistu elimistöstäsi 9kk kuluessa.

Isot onnittelut sinulle! Sattuuhan näitä, kuulostaa siltä että olis samalle miehelle, vaikka suosittelen sitä isyystestiä, ettei tarvitse olla epävarma asiasta. Pärjäät ihan varmasti kahden lapsen kanssa. Miksi et pärjäisi?

Niin ja et todellakaan ole huono ihminen, vaikka harrastat seksiä miesten kanssa. Kukapa ei ex:nsä kanssa olis joskus seksiä harrastanut, ihan vaan seksin vuoksi ja harvassa taitaa olla ne sinkut, jotka seksistä pidättäytyy kokonaan, vaikka lapsia olisikin. Ole vaan ihan rauhassa onnellinen uudesta tulokkaasta.

Niin ja jos nyt päätät ettei ole vielä toisen lapsen aika, niin siitäkään on ihan turhaa kantaa stressiä. Aika ei aina ole se oikea.

Minusta kuitenkin tuntuu, että sinusta tulisi hyvä äiti kahdellekin lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja just:

oletko ikinä kuullut kondomista? tuplaehkäisystä?
nussit tuntemattoman tyypin kanssa ilman kumia?

toivottavasti raskaus on se PIENIN murheesi. hiv ja herpes eivät poistu elimistöstäsi 9kk kuluessa.

En tuntemattomien kanssa, en. Vastuutontahan se kyllä on tuttujenkin kanssa mutta näin nyt olen mennyt tekemään.

tässäkuussa harrastanut seksiä ja tiedät jo olevasi raskaana? nyt on kuun 10pvä vasta kumminkin.
kannattasko kumminkin testata uudelleen..
jos viimekukuta tarkoitit niin varmaan ehkä nyt jo näkyykin..

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Isot onnittelut sinulle! Sattuuhan näitä, kuulostaa siltä että olis samalle miehelle, vaikka suosittelen sitä isyystestiä, ettei tarvitse olla epävarma asiasta. Pärjäät ihan varmasti kahden lapsen kanssa. Miksi et pärjäisi?

Niin ja et todellakaan ole huono ihminen, vaikka harrastat seksiä miesten kanssa. Kukapa ei ex:nsä kanssa olis joskus seksiä harrastanut, ihan vaan seksin vuoksi ja harvassa taitaa olla ne sinkut, jotka seksistä pidättäytyy kokonaan, vaikka lapsia olisikin. Ole vaan ihan rauhassa onnellinen uudesta tulokkaasta.

Niin ja jos nyt päätät ettei ole vielä toisen lapsen aika, niin siitäkään on ihan turhaa kantaa stressiä. Aika ei aina ole se oikea.

Minusta kuitenkin tuntuu, että sinusta tulisi hyvä äiti kahdellekin lapselle.

Vanha suola alkaa helposti janottaa kun molemmat on sinkkuja ja toinen on kuitenkin sellainen "tuttu ja turvallinen".. En minä kyllä osaisi kokonaan ilman seksiä olla enkä ymmärrä miten joku voisi sellaista edes olettaa vaikka lapsia onkin.
Minä mietin tätä asiaa rauhassa pari viikkoa ja teen sitten päätöksen, vaikka nyt jo tuntuu että voisin ehkä pitää kuitenkin lapsen.

Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
tässäkuussa harrastanut seksiä ja tiedät jo olevasi raskaana? nyt on kuun 10pvä vasta kumminkin.
kannattasko kumminkin testata uudelleen..
jos viimekukuta tarkoitit niin varmaan ehkä nyt jo näkyykin..

Tarkoitin viime kuukautisten jälkeen eli tämän kuukautiskierron aikana, kuten olen jo pari kertaa korjannutkin. Voisin korjata sen tuohon alkuunkin niin ei jää kenellekään epäselväksi

Yhteistyössä