V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieasr:Kumpi teillä nousee vauvan yöheräilyihin? Nukkuuko vauva samassa sängyssä/huoneessa? Nukutteko miehenne kanssa samassa huoneessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tittelityy:Minä olen aina yösyötöt hoitanu kun muksut oli pieniä =) Ei oo miehellä tarttennu nousta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Saan varmaan sontaa niskaani, mutta... no meillä ei vauva enää juurikaan heräile, mutta jos herää niin mies menee ja syy on se, että mies saa unen päästä takaisin kiinni heti kun luomet pistää kiinni, mutta jos mä menen ja nousen niin haen unta seuraavat kaksi tuntia, vähintään. Herään kyllä kun vauva herää ja olen hereillä kun mies rauhoittelee hänet takasin uneen, mutta jos nousen niin en saa enää loppuyönä unta. Minä toki oon herännyt aina silloin kun imettänyt olen, tai vauva on silloin on nukkunut yleensä vierelläni, esikoinen 10kk ikään ja tää pienempi 4kk ikään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja Tittelityy:Minä olen aina yösyötöt hoitanu kun muksut oli pieniä =) Ei oo miehellä tarttennu nousta![]()
Eikö teillä muuten ole heräilty kuin syömään?
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja Tittelityy:Minä olen aina yösyötöt hoitanu kun muksut oli pieniä =) Ei oo miehellä tarttennu nousta![]()
Eikö teillä muuten ole heräilty kuin syömään?