kumpaa painoa seuraan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
aamu vai ilta? oon yrittänyt saada painon nousemaan ja aina aamulla puntari näyttää sitä samaa mitä jo viimeiset 6kk on näyttänyt eli 53,4 ja illalla 54-55kg eli kumpi paino on se mitä seuraan?
mistähän v oi johtua kun paino ei nouse ei vaikka kuinka syön.

Alkuperäinen kirjoittaja jebs:
on aika sairaan näköistä kun pituutta on kuitenkin yli 170cm..

olen siis ap

ai niin ja pohdin sitäkin että voiko painon nousemattomuus johtua siitä kun lihakset ovat kaikki kadonnet myös johonkin kun rajusti paino tippui..

Alkuperäinen kirjoittaja lib:
täällä 168cm/51kg , en ole tietoisesti koittanut painoa nostaa, syön paljon, enkä näytä sairaalloisen laihalta.

Tuo on kuitenkin niin ruumiinrakenteesta kiinni. Mun kaveri, joka on 169 cm pitkä, alkaa näyttää laihalta kun paino menee alle 70 kg, ja suorastaan liian laihalta ja huonovointiselta, jos paino menee alle 65 kg. Sellainen "lipputanko rinnoilla" -tyyppinen tapaus.

mitä väliä sillä on kumpaa painoa seuraat jos katsot aina samaa. eli valitse joko aamu tai ilta. Ja katso vaikka kolmen-viiden päivän välein, turhaan sä sitä joka päivä katsot.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
täällä 168cm/51kg , en ole tietoisesti koittanut painoa nostaa, syön paljon, enkä näytä sairaalloisen laihalta.

Tuo on kuitenkin niin ruumiinrakenteesta kiinni. Mun kaveri, joka on 169 cm pitkä, alkaa näyttää laihalta kun paino menee alle 70 kg, ja suorastaan liian laihalta ja huonovointiselta, jos paino menee alle 65 kg. Sellainen "lipputanko rinnoilla" -tyyppinen tapaus.

Vaikea uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama:
mitä väliä sillä on kumpaa painoa seuraat jos katsot aina samaa. eli valitse joko aamu tai ilta. Ja katso vaikka kolmen-viiden päivän välein, turhaan sä sitä joka päivä katsot.

Aivan samaa mieltä. Joka päivä ei missään nimessä kannata seurata, viikonkin väli voisi olla hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:

Vaikea uskoa.
Ei se ole uskon asia.

On sillä oikeasti väliä.
Jos haluaa seurata painoa, niin kannattaa käydä aamulla vaa'assa aamupissin jälkeen ennenkuin juo mitään. Tällöin siihen painoon ei vaikuta päivä syömiset ja mikä tärkeämpää päivän juomiset eikä kehon nestetasapainon vaihtelut niin paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

On sillä oikeasti väliä.
Jos haluaa seurata painoa, niin kannattaa käydä aamulla vaa'assa aamupissin jälkeen ennenkuin juo mitään. Tällöin siihen painoon ei vaikuta päivä syömiset ja mikä tärkeämpää päivän juomiset eikä kehon nestetasapainon vaihtelut niin paljoa.

Juuri näin!!

ei se ole ihan sama, koska päivän syömiset vaikuttaa iltapainoon. aamupaino on luotettavampi siis

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
No voi olla. Ite olen 173 cm ja kun painoin sairastumisen takia 63 (laihduin äkisti 20 kiloa) niin näytin joltain keskitysleiri vangilta ja tissit oli jotain a kupin luokkaa... mutta makuasiahan se on, onko luuranko vai ei :D

No onpa suhteellista! Ite oon 172 cm, ja painoa kertynyt 66 kg ja näytän melkoisen pyöreältä! Ennen painoin 58 kg, joka oli sopivasti hoikka, ei siis mitenkään liian laiha!

Yhteistyössä